Rijfoto's Jitske

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind jij de mooiste ras van deze 3

Poll eindigt op

1* Arabier
99 (53%)
2* Fries
63 (34%)
3* Tinker
23 (12%)

Totaal aantal stemmen: 185

Destinietje

Re: Rijfoto's Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:31

HO, maar ik zeg niet dat je er niet mee kan dressuren hoor, dat zijn niet mijn woorden! Je kan met een ezel ook dressuren... Maargoed, ieder zijn ding, maar ik vind (en daar en ik echt niet de enige in, gezien de hoeveelheid friese dressuur"toppers") dat friezen geen dressuur of springtalenten zijn. Daarintegen zijn ze voor een trouwkoets weer 100x mooier dan een kwpner in mijn ogen.

Methodiek

Re: ik ben op de stal van grunsven geweest..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 21:48

Destinietje schreef:
Waarom heeft Anky, Edward of who ever dan geen fries ofzo? Ja, tineke heeft er 1 gereden, maar tel zelf eens de friezen, fjorden en dergelijk die op dat nivo lopen. Hoeveel hafjes en fjorden zitten bij het EK ponyteam? Ownee, die ruiters kunnen inderdaad niet rijden, das waar!

jeetje t gaat om de foto's..
Valt me op dat er nog geen aparte
zeur topic bestaat maar anders moet je dat zeker bekijken.. Rolleyes

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 21:50

Destinietje schreef:
Je weet dus blijkbaar zelf ook wel dat je fotos niet zo heel boeiend zijn. Maargoed, ook ik verwacht hier (fotos waar ik graag naar kijk) fotos van een leuk dressuurtalentje, dat lekker dressuurmatig aan het werk is. Tegenvallertje...
En je pol, ook niet op gestemd... Ik hoef geen van 3e onder mijn kont Clown

als je van dressuurtalentjes wilt genieten vaarwel van bokt dan Doei, doei
want bokt is voor de gezelligheid en niet voor kakkers om het zo
maar te noemen..
trouwends over de poll sorry hoor
maar als jou de drie niet bevalt hou dat
dan lekker voor je en ga andere niet lopen
beledigen.. Misselijk

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:52

En bedankt! Vork Blijkbaar hou jij ook wel van goede dressuurpaarden aangezien je je paard met anky's paarden vergelijkt Clown . Maargoed, er lopen zat goede/leuke paarden rond op bokt hoor, en k vind het heerlijk om daarnaar te kijken. Maargoed, ik bemoei me hier verder niet meer mee. Veel plezier nog met je paard, en volgende keer je topic meteen een passende titel geven... Ach gut

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 21:54

Destinietje schreef:
En bedankt! Vork Blijkbaar hou jij ook wel van goede dressuurpaarden aangezien je je paard met anky's paarden vergelijkt Clown . Maargoed, er lopen zat goede/leuke paarden rond op bokt hoor, en k vind het heerlijk om daarnaar te kijken. Maargoed, ik bemoei me hier verder niet meer mee. Veel plezier nog met je paard, en volgende keer je topic meteen een passende titel geven... Ach gut

waar staat dat ik ze ermee vergelijk jeetje Misselijk bahh Misselijk Gaaaap

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:57

Hallo hallo.. Rustig zeg!

Ieder zijn eigen mening. Sommige hebben andere humor, nouja, laat ze joh.. Ga er nou geen ruzie om maken, het heeft toch geen zin >;)

Nouja, leuke fries, en veel plezier ermee Lachen

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:05

wat een bitch fight, ik ken destinietje persoonlijk als zij een kakker is nou dan is iedereen een kakker zij houd net als ik van paarden die de bouw en de gangen hebben om goede prestaties te leveren in de dressuurring of springring

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:06

Pfffff Scheve mond het komt over alsof je met Friezen geen dressuur kan rijden. Dan zou ik me er maar eens verder in gaan verdiepen! Er zijn zat Friezen die Z lopen. En wat dat Anky, Tineke en Edward ofzo betreft; dat is gewoon smaak. Ik zit liever op een Fries, een ander op een Fjord, en een ander weer op een KWPN'ner. Deze mensen zitten dus hun leven lang al op een 'gewoon' paard, en dan is het logisch dat je daar ook bekend mee wordt om het zo maar even te zeggen.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:17

Leuke foto's hoor.. Leuke fries!!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:21

xxjamiexx schreef:
als je van dressuurtalentjes wilt genieten vaarwel van bokt dan Doei, doei
want bokt is voor de gezelligheid en niet voor kakkers om het zo
maar te noemen..

Hahahaha dit vind ik toch wel lollig... Die zijn hier genoeg... Volgens mij zitten zelfs Mara de Vries en Robin Beekink hier op bokt.. Als dat geen dressuurtalentjes zijn.. Maar goed, veel plezier nog met Jitske..

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:04

gelukkig is de titel aangepast, vond t ook flink misleidend Scheve mond

de poll vind ik sowieso raar, heeft totaal niets met de foto's te maken en ik stem ook niet, heb op ieder van die rassen gereden maar tsja t is niet mijn ding om het zo maar te zeggen....

tuurlijk kunnen ze ook dressuren, maar tsja dat zijn vaak uitzonderingen en het is nooit hetzelfde als wanneer er een mooi chique hoogbenig groot echt dressuurpaard in de ring verschijnt, vandaar dat ik het bij mn holsteiner, BWP'er en kwpn'ers hou Ja

om een keer op te rijden is alles leuk natuurlijk, en ken een paar leuke friezen waarmee ik altijd door t bos ga crossen(ik op mn eigen paard Knipoog ) en voor de kar vind ik ze ook gaaf, maar in de dressuurring zie ik liever een kwpn'er oid Knipoog

wel fijn dat ie zo braaf was hoor!net ingereden en dan een ruiter er op die er voor t eerst op zit en toch nog braaf Lachen

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:10

Kom op mensen! TinkersS zijn de leukste paarden ever! Haha!

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 23:24

HO HO..
wacht even..nou ik de poll terug leest er
staat niet welk paard je het liefst in de ring ziet
hoor maar welke van de 3 je het MOOIST vind..
En trouwends laten we het gewoon op de foto's houden

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 23:25

Renske20 schreef:
gelukkig is de titel aangepast, vond t ook flink misleidend Scheve mond

de poll vind ik sowieso raar, heeft totaal niets met de foto's te maken en ik stem ook niet, heb op ieder van die rassen gereden maar tsja t is niet mijn ding om het zo maar te zeggen....

tuurlijk kunnen ze ook dressuren, maar tsja dat zijn vaak uitzonderingen en het is nooit hetzelfde als wanneer er een mooi chique hoogbenig groot echt dressuurpaard in de ring verschijnt, vandaar dat ik het bij mn holsteiner, BWP'er en kwpn'ers hou Ja

om een keer op te rijden is alles leuk natuurlijk, en ken een paar leuke friezen waarmee ik altijd door t bos ga crossen(ik op mn eigen paard Knipoog ) en voor de kar vind ik ze ook gaaf, maar in de dressuurring zie ik liever een kwpn'er oid Knipoog

wel fijn dat ie zo braaf was hoor!net ingereden en dan een ruiter er op die er voor t eerst op zit en toch nog braaf Lachen
Aansteller..
jeetje..HET gaat niet welk paard je het in de dressuurring het mooist vind Slapen Dromen
hoor dus dat berichtje slaat nergends op

Choices

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:36

Sorry ik kan geen antwoord geven want ik vind ze alle 3 niet mooi..
Waarom niet?

Ik vind een arabierenhoofd lelijk met zo'n soort van 'bult'

Ik vind een fries te barok en ik vind dat behang aan de benen lomp staan

Ik vind tinkers echt het toppunt van lelijk, vaak koeienvlekken, te lomp, te veel behang, en dan ook nog soms maanogen..

Ja sorry maar dat is gewoon mijn mening (geen discussie, ik kraak niemand af op dit forum met een arabier een fries of een tinker, NOOIT) maar je had de optie ANDERS er wel bij mogen zetten dus Knipoog

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:41

haike schreef:
napie schreef:
STOM
Ik voel me misleid. Kom hier om Anky's stal te zien en dan zie ik deze amateurbeelden.
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik op Salinero rij en dan een foto van mijn shet plaatsen.
Bleeee....

ben ik het helemaal mee eens.
offtopic: je ziet trouwens

waarom is " rijfoto's jitske " een lokkertje ??????

ik woon niet in nederland dus ken niet veel van anky's stal

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:41

xxjamiexx schreef:
Aansteller..
jeetje..HET gaat niet welk paard je het in de dressuurring het mooist vind Slapen Dromen

geloof dat jij hier de aansteller bent Lips are sealed

je poll-vraag is welk ras je het mooist vind

nou voor mij is een mooi paard een chique dressuurpaard en kom je automatisch bij rassen zoals KWPN etc uit, en NIET bij de rassen van jouw poll, diezelfde poll die dus weer niets met je foto's te maken heeft, dus wat slaat er nou ook weer nergens op..... Clown

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:42

xxjamiexx schreef:
Aansteller..

ik vind dat je je wel heel erg laat kennen met zulke reacties.. Het zijn gewoon meningen. Scheve mond

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 23:53

Jamie, ik vind dat je hier echt veel te ver gaat.
Destinietje heeft hier even veel recht om te komen als jij, daar hoeft geen kotssmilie aan te pas te komen.
En om iemand als Renske (die gewoon heel netjes haar mening geeft) te betitelen als aansteller is ook echt beneden alle peil.
Daarom hierbij het verzoek om even in te binden met je commentaar.

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 07:32

Ik vind het best leuke foto's maar ik denk dat je veel leukere reacties had gekregen als je gewoon een normale titel had neergezet. Verder ben ik het er heel erg mee eens dat als je Renske's commentaar als aanstellerig gaat betitelen het dan niet klopt, want zij geeft altijd verstandig en redelijk commentaar, maar goed.
Iig wel een leuk beestje, hoor!
Btw, sorry als ik bokkers geirriteerd heb met de titel van mijn topic: "Mooiste Paard van de Wereld"

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 11:45

Oke, ik was wat ver gegaan en natuurlijk ben jij gewoon heel trots op je foto's en hoop je dat zo veel mogelijk mensen mogen meegenieten. Ik vind het soms gewoon wat flauw. Heb ook niet gestemd in de poll, vind ze geen van drieen echt leuk om eerlijk te zijn.

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 18:21

napie schreef:
Oke, ik was wat ver gegaan en natuurlijk ben jij gewoon heel trots op je foto's en hoop je dat zo veel mogelijk mensen mogen meegenieten. Ik vind het soms gewoon wat flauw. Heb ook niet gestemd in de poll, vind ze geen van drieen echt leuk om eerlijk te zijn.

Wow..goed dat je er toch nog overnagedacht heb
En wel knap van je dat je het eerlijk toegeeft.. Bloos

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:26

xxjamiexx misschien moet jij even toegeven dat je ook wat ver ging?

gilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 21:43

Oliver schreef:
Ah, die Salinero doet het hartstikke goed!
Leuk hoor Lachen

idd er zit o0k nog een grappermaker bij whha Tong uitsteken Knipoog Haha!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 12:47

Zeurmensen! het is amar een grapje. wat nou excuses van jamie. Is het nou zo'm moeite om even naaar haar friesje te kijken! Boos! .
Btw, jamie leuke fries! Wauww Love Friesjes