Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Destinietje schreef:Waarom heeft Anky, Edward of who ever dan geen fries ofzo? Ja, tineke heeft er 1 gereden, maar tel zelf eens de friezen, fjorden en dergelijk die op dat nivo lopen. Hoeveel hafjes en fjorden zitten bij het EK ponyteam? Ownee, die ruiters kunnen inderdaad niet rijden, das waar!
Destinietje schreef:Je weet dus blijkbaar zelf ook wel dat je fotos niet zo heel boeiend zijn. Maargoed, ook ik verwacht hier (fotos waar ik graag naar kijk) fotos van een leuk dressuurtalentje, dat lekker dressuurmatig aan het werk is. Tegenvallertje...
En je pol, ook niet op gestemd... Ik hoef geen van 3e onder mijn kont

Blijkbaar hou jij ook wel van goede dressuurpaarden aangezien je je paard met anky's paarden vergelijkt
. Maargoed, er lopen zat goede/leuke paarden rond op bokt hoor, en k vind het heerlijk om daarnaar te kijken. Maargoed, ik bemoei me hier verder niet meer mee. Veel plezier nog met je paard, en volgende keer je topic meteen een passende titel geven...
Destinietje schreef:En bedankt!Blijkbaar hou jij ook wel van goede dressuurpaarden aangezien je je paard met anky's paarden vergelijkt
. Maargoed, er lopen zat goede/leuke paarden rond op bokt hoor, en k vind het heerlijk om daarnaar te kijken. Maargoed, ik bemoei me hier verder niet meer mee. Veel plezier nog met je paard, en volgende keer je topic meteen een passende titel geven...
bahh
het komt over alsof je met Friezen geen dressuur kan rijden. Dan zou ik me er maar eens verder in gaan verdiepen! Er zijn zat Friezen die Z lopen. En wat dat Anky, Tineke en Edward ofzo betreft; dat is gewoon smaak. Ik zit liever op een Fries, een ander op een Fjord, en een ander weer op een KWPN'ner. Deze mensen zitten dus hun leven lang al op een 'gewoon' paard, en dan is het logisch dat je daar ook bekend mee wordt om het zo maar even te zeggen. xxjamiexx schreef:als je van dressuurtalentjes wilt genieten vaarwel van bokt dan![]()
want bokt is voor de gezelligheid en niet voor kakkers om het zo
maar te noemen..

) en voor de kar vind ik ze ook gaaf, maar in de dressuurring zie ik liever een kwpn'er oid 
Renske20 schreef:Aansteller..gelukkig is de titel aangepast, vond t ook flink misleidend
de poll vind ik sowieso raar, heeft totaal niets met de foto's te maken en ik stem ook niet, heb op ieder van die rassen gereden maar tsja t is niet mijn ding om het zo maar te zeggen....
tuurlijk kunnen ze ook dressuren, maar tsja dat zijn vaak uitzonderingen en het is nooit hetzelfde als wanneer er een mooi chique hoogbenig groot echt dressuurpaard in de ring verschijnt, vandaar dat ik het bij mn holsteiner, BWP'er en kwpn'ers hou
om een keer op te rijden is alles leuk natuurlijk, en ken een paar leuke friezen waarmee ik altijd door t bos ga crossen(ik op mn eigen paard) en voor de kar vind ik ze ook gaaf, maar in de dressuurring zie ik liever een kwpn'er oid
wel fijn dat ie zo braaf was hoor!net ingereden en dan een ruiter er op die er voor t eerst op zit en toch nog braaf
haike schreef:napie schreef:STOM
Ik voel me misleid. Kom hier om Anky's stal te zien en dan zie ik deze amateurbeelden.
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik op Salinero rij en dan een foto van mijn shet plaatsen.
Bleeee....
xxjamiexx schreef:Aansteller..
jeetje..HET gaat niet welk paard je het in de dressuurring het mooist vind![]()
![]()
hoor dus dat berichtje slaat nergends op

xxjamiexx schreef:Aansteller..
jeetje..HET gaat niet welk paard je het in de dressuurring het mooist vind![]()
![]()
hoor dus dat berichtje slaat nergends op
napie schreef:Oke, ik was wat ver gegaan en natuurlijk ben jij gewoon heel trots op je foto's en hoop je dat zo veel mogelijk mensen mogen meegenieten. Ik vind het soms gewoon wat flauw. Heb ook niet gestemd in de poll, vind ze geen van drieen echt leuk om eerlijk te zijn.
Oliver schreef:Ah, die Salinero doet het hartstikke goed!
Leuk hoor
.