Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

imker schreef:Wat een ophef weer.... het is weer eens een BN-er die een keer een vautje maakt en iedereen struikelt er weer over of zegt zijn zegje.
Wie heeft er nou niet een keer zo op zijn/haar paard gezeten? Deze foto is niet bewerkt (even GOED kijken) en ik vind eigenlijk niet passen om commentaar op iemand te gaan leveren, die zelf niets terug kan zeggen (zit niet op Bokt).

BrittKitt schreef:yeaahh ze is niet perfect!hier zat ik al zolang op te wachten
klinkt wel heel banketstaaf he

parouscha schreef:Kan toch gebeuren ik denk dat ze hem aan de lange teugel heeft, en dat hij toen weg schoot en dus zulke lange teugels had.
Leuke foto
Hermesdeux schreef:Hij lijkt bewerkt... de teugel mist op het witte van de broek en het jasje lijkt ook anders te vallen... ik weet niet... anders tja, overkomt de beste weleens!
foei Anky
lachmar schreef:Lache foto joh.
Wanneer is die gemaakt en waar?
Hermesdeux schreef:Hij lijkt bewerkt... de teugel mist op het witte van de broek en het jasje lijkt ook anders te vallen... ik weet niet... anders tja, overkomt de beste weleens!

hahahahahaha! Cassidy schreef:parouscha schreef:Kan toch gebeuren ik denk dat ze hem aan de lange teugel heeft, en dat hij toen weg schoot en dus zulke lange teugels had.
Leuke foto
Als je goed kijkt is dit buiten de dressuurring gemaakt. Kon best weleens na een proef zijn...
Nogmaals, ook een topruiter moet af en toe alle zeilen bijzetten om een paard onder controle te houden. Dat zijn geen fouten, dat levert alleen wat mindere plaatjes op. En ja, Anky is geen held, dat wisten we al. En ik denk dat ze 1) aan dat gebroken been, en 2) aan Yannick baby dacht die ze op dat moment droeg. Een smak van een paard als je in verwachting bent kan ook heel verkeerd uitpakken.
Dus iedereen de een beetje smakelijk zit te lachen....hoe DOM kun je zijn?

lowara schreef:wahah zelfs Salinero ziet er hier als een afgetrapt manegepaard uit! ( no offence aan de manegpaarden hier)
Choices schreef:lowara schreef:wahah zelfs Salinero ziet er hier als een afgetrapt manegepaard uit! ( no offence aan de manegpaarden hier)
Ben ik het niet mee eens.. hij mag dan op hol slaan en anky mag dan d'r handen bijna in d'r nek hebben maar Salinero blijft prachtig
miranda1983 schreef:zo zie je dat de beste ruiters ook hun handen omhoog doen als hun paard op hol slaat ..
leuke foto.
vind salinero echt een super mooi beestje
dat wou ik ook zeggen
Choices schreef:lowara schreef:wahah zelfs Salinero ziet er hier als een afgetrapt manegepaard uit! ( no offence aan de manegpaarden hier)
Ben ik het niet mee eens.. hij mag dan op hol slaan en anky mag dan d'r handen bijna in d'r nek hebben maar Salinero blijft prachtig
idd!

LauEef schreef:En laatst kreeg ik van iemand te horen; sportpaarden zijn veel liever dan 'gewone' paarden, maar daar twijfel ik nu aan hoor
Het is weer eens wat anders he