Knappe Welsh A @ Work met mij!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suusiej

Re: Knappe Welsh A @ Work met mij!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 14:37

Haha, misschien is het wel een knappe welsh A als ze mooi wit was geweest Tong uitsteken Maargoed, dat makat verders niet zoveel uit.
Je beugels zitten inderdaad te kort. Ligt er nou een wintec op?
het rijden ziet er nog niet zo ontspannen uit, misschien komt dit nog wel.

Maar gewoon de combinatie, geen cap, je lekkere paardenjas (knalroze) , dat je gebelt wordt en je geneuzel in het 1e bericht van het topic van waar we allemaal niets over mogen zeggen,
daar krijg ik toch een beetje *zucht* neigingen van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 15:39

ilovepebbles schreef:
ARME PONY!!! zal ik egt niet doen op een kleine pony rijden.! En je zadel zit ook te ver naar voren!! dit is me eigen mening duss!! Wat de andere vinden is hun probleem maar ik vind dit egt waardeloos!!! Boos! Verward

Penny Clown

WickedMie schreef:
ik ken je ergens van maar ik weet niet van wat.. Tong uitsteken En leuke foto;s hoor, dat is vlakbij hoek ergens in de buurt toch?? Ergens in de polder i.i.g ?

Liefs, Daisy

Klopt, het is bij Hoek in de buurt, in de Knol. Waar kom jij dan vandaan? Tong uitsteken En waar zou je me van moeten kennen? Bloos

Suusiej schreef:
Haha, misschien is het wel een knappe welsh A als ze mooi wit was geweest Tong uitsteken Maargoed, dat makat verders niet zoveel uit.
Je beugels zitten inderdaad te kort. Ligt er nou een wintec op?
het rijden ziet er nog niet zo ontspannen uit, misschien komt dit nog wel.

Maar gewoon de combinatie, geen cap, je lekkere paardenjas (knalroze) , dat je gebelt wordt en je geneuzel in het 1e bericht van het topic van waar we allemaal niets over mogen zeggen,
daar krijg ik toch een beetje *zucht* neigingen van..

Hmm.. Dus je mag tegenwoordig ook al niet meer zelf weten in wat voor kleren je rijdt? In dit geval m'n jas...

En wel meerdere mensen bellen en/of zelfs roken op hun paard! En dat m'n beugels te kort zitten heb ik nu al dit hele topic aan moeten horen, en dan zal ik voor de 100e keer nog maar ff zeggen: de mede-eigenares van Bo had er voor mij een rondje op gereden, en daarom zitten de beugels nog korter!

Enne.. probeer jij een wit paard maar eens super wit te houden als je geen blok hebt... Ach gut

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:32

Zolang je niks te zwaar bent kan het nog makkelijk hoor.
Let niet op reacties van "arm paard" ik vraag me namelijk nog steeds af hoe mensen in hemelsnaam vanaf een foto kunnen zien hoe een paard wat ze nog nooit in het echt hebben gezien zich voelt.
Het plaatje is idd niet zo mooi, maar daar gaat het niet om. en het bellen / roken op een paard heb ik persoonlijk een hekel aan maar goed, dat doet er ook nie toe.
Iedereen mag zijn mening hebben, maar ik zou toch wel eens willen weten hoe sommigen vanaf wat foto's kunnen zien of een paardje zielig is.
Veel plezier met je verzorgponytje!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:37

Ik heb ook een welsh a, die is meschien iets groter, of ik ben kleiner dan jou. Want ik pas er nog iéts beter op. Meschien is dat door zijn dikke buik, dat mijn benen dus niet ver komen. Verder kan Bokt gewoon echt zeiken! Sommige pony's die moéten een groter iemand hebben. Die kleintjes zijn erg eigewijs, en ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ze daarmee op hol slaan. En die pony kan het écht dragen. En ik vind dat meisje geen eens zo groot voor die pony. Oke, op kleine pony's ziet het er nooit mooi uit.

Beccz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:57

Kijk Ik vind het voor beiden zielig.
Punt 1: de ruiter zal zich met buitenritten neit echt prettig voelen ( ik ken het paardenwereldje ) en mensen gaan gauw zegen aaaah wat zielig dierenmishandeling...zulke dingen.
Punt 2: het lijkt me gewoon voor het paard neit fijn een ruiter die met lange benen onder ze buikje bungelt..maarja als jij je benen goed stil kan houden geen probleem..
maar zo niet .. moet je gewoon je beugels korthouden..
punt 3: telefoon..,.als datpaardje heel braaf is en je hem goped vertrouwt...moet dat geen probleem zijn ...mits hij er vandoor gata dan heb je niks om je aan vast te houdenn..

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:05

Je moet je beugels naar mijn mening iets langer doen. Maar ik denk dat het dan niet echt mooi lijkt

DevilHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:39

kleinelinda schreef:
Je moet je beugels naar mijn mening iets langer doen. Maar ik denk dat het dan niet echt mooi lijkt

voor de zoveelste keer en dan zal ik dat even zeggen want jullie zeuren genoeg!!! De eigenaressa van Bo had er voor haar op gereden dus vandaar die beugels Boos! Boos! Boos! Slapen Slapen Boos! Boos!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:50

Beccz schreef:
Kijk Ik vind het voor beiden zielig.
Punt 1: de ruiter zal zich met buitenritten neit echt prettig voelen ( ik ken het paardenwereldje ) en mensen gaan gauw zegen aaaah wat zielig dierenmishandeling...zulke dingen.
Punt 2: het lijkt me gewoon voor het paard neit fijn een ruiter die met lange benen onder ze buikje bungelt..maarja als jij je benen goed stil kan houden geen probleem..
maar zo niet .. moet je gewoon je beugels korthouden..
punt 3: telefoon..,.als datpaardje heel braaf is en je hem goped vertrouwt...moet dat geen probleem zijn ...mits hij er vandoor gata dan heb je niks om je aan vast te houdenn..

Mijn reacties:
punt 1: Het maakt jou misschien wat uit wat anderen van jou vinden, maar niet iedereen zit daarmee.
punt 2: Wat zou een pony daar om geven? Hij voelt er niks van.
punt 3:telefoon weggooien en je hebt je handen weer vrij Knipoog maar idd, gsm op t paard vind ik ook een beetje uhm tja...weet niet goed hoe ik dat moet zeggen. ikzelf heb er iig een hekel aan.

DevilHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:53

jullie zeuren!!!Sorry hoor maar dat is nou even mijn mening

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 20:09

Tong uitsteken Tja.. je kent Bokt he Knipoog

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:03

Leuke pony! Lachen Super leuk hoofdje ook Lovers
Jullie hebben er lol in zo te zien dus ga hier maar lekker mee door tot je merkt dat het écht niet meer kan.. maar dat duurt nog wel even! Lachen

Ik rijd ook op een pony van 1.44m en ik ben zelf 1.75m dus.. Zij houdt mij ook nog makkelijk..
Enne: Trek je er niets van aan! Jij weet wel beter.. Lachen

Btw: Leuke jas Haha! Heb ik ook, in het blauw Schijnheilig

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:36

Mooie pony.. Ja
Ziet er een beetje gespannen uit, beugeltjes zijn iets te kort en bellen op een pony vind ik ook niks. Waarom rijdt je trouwens zonder cap, terwijl je de pony niet eens goed kent?!
Allemaal commentaar wat anderen dus ookal gegeven hebben.
Verder is het plaatje (combinatie) niet echt mooi, je bent erg groot. Maar als je gewoon voor de lol erop rijdt, geeft dat niks, zolang de pony maar geen last heeft van je gewicht (mag ik trouwens vragen hoe zwaar jij bent en hoe groot die pony?).
Ik geloof dat je teugellus altijd aan de rechterkant hoort te hangen, dus da's nog een puntje.
Verder niet veel op aan te merken, als je beugels gewoon op goeie lengte doet dan zit je er verder redelijk netjes op...Veel plezier!

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 00:24

Je vertelt nu allemaal dingen die je vooraf had moeten vertellen eigenlijk, nders krijg je idd commentaar; dat je haar voor 2 weken rijdt, dat de singel te groot is. en dan vertel je pas op pagina 3 dat de beugels te kort zijn omdat er iemand anders voor je had opgereden. Tja.
Alleen die mobiel... zet dat banketstaaf op stil en ga al helemaal niet opnemen als je op een paard zit, hoe braaf dat dier ook is

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:34

WickedMie schreef:
ik ken je ergens van maar ik weet niet van wat.. Tong uitsteken En leuke foto;s hoor, dat is vlakbij hoek ergens in de buurt toch?? Ergens in de polder i.i.g ?

Liefs, Daisy

Klopt, het is bij Hoek in de buurt, in de Knol. Waar kom jij dan vandaan? Tong uitsteken En waar zou je me van moeten kennen? Bloos
[/quote]

Heeey,
ik kom dus uit terneuzen.
Misschien dat ik je al eens gezien heb ofzo, je hebt een bekend gezicht i.i.g haha

Liefs, Daisy

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:50

ik vind dat er nu genoeg commentaar is geleverd!! tis een leuke pony, en idd de combinatie is niet super, maar als ze toch allebei plezier hebben! daar gaat het toch om, Pling en dat van die singel, beugels en dat het zadel te ver naar voren ligt weet ze inmiddels denk ik ook wel!! stoere pony hoor!! *o/*

Rayorgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:26

Ik vind het harstikke leuk hoor, laat haar lekker rijden, ik zal er geen commentaar op geven want ik kan er zelf ook niet veel van en tja, alles is nou wel gezegt he? Tong uitsteken En trouwena, denken jullie nou echt dat ze helemaal gaat stoppen met rijden omdat jullie zeggen dat het zo zielig is, zeg het dan normaal, niet van AAAH WAT ZIELIG!! DAT JIJ DAAROP RIJD?! maar gewoon, dat vind ik eigelijk niet zo leuk voor dat paard.. Ik vind eigelijk dat je te groot bent.. Maarja.. Veel succes verder... Tong uitsteken Sorry maar moest er ff uit, probeer het is normaal te zeggen