Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loesvb schreef:Citaat:PB is véry stoer, alleen idd dat hoofdstel: pak een schaar en knip die lange lappen eraf. Dit ziet er zo een beetje uit als een Horselover-plaatje: ikwilwelmaarikkanniet
Het is sowieso een doe-het-zelf hoofdstel. Ten eerste een maat te groot, alles zit in gaatje maximaal kort. Daarnaast zit er een rondgenaaide stangteugel aan, in combinatie met een gewone gladlederen. (en 2 verschillende materialen bitten)
Nou ik dacht dat zij wel meer van paarden wist...
HocusTivoli schreef:Hier nog een Bokker die er ook was! Ik heb ook nog wat fotootjes gemaakt, alleen van Olivi en Jazz. Zet ik er vanavond wel even op.
Anoukie schreef:Hoe heeft Olivi het gedaan? Ik zag m in een ooghoek achter me rijden (grasbaan), maar was er niet echt van onder de indruk.
Citaat:PB is toch al een tijdje niet meer meegeweest? Misschien was zijn hoofdstel zoekgeraakt en moest er een bakstuk van Salinero, kopstuk van Krack C en neusriem van Bonnie gehaald worden?
bakstertje schreef:mooie foto's hoor.. maar wat zit iedereen anky toch af te kraken (niet dat ik anky fan ben) maar het is zo typisch bokt dat iedereen iemand zit af te kraken terwijl ze waarschjnlijk niet een beter kunnen rijden, mag anky niet een fout maken ofzo..
Citaat:mag anky niet een fout maken ofzo..
Sjuimpje schreef:elmiran schreef:Die bruine(waarvan je de naam niet wist) is volgens mij Broere Jazz....
Sinds wanneer is Jazz bruin?
Ik vind het hoofdstel van Painted Black toch wel zo lelijk,
zo grof met al die lange flappen er aan...