Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bovendien zie ik ze ook liever wat voller, past beter bij mijn eigen omvang

veter schreef:waar kom je precies vandaan uit de achterhoek???
en was je naam?
ik vind je paard echt super... en die kilo's komen vanzelf, maar dan als spieren neit waar??

pOnYlOvSter schreef:O ja, zelf rijd ik nooit zonder cap, maar ieder zijn eigen keus hè. Dit is ongeveer de 6e keer dat ze erop gereden hebben.
grappig dan zeg je dat je met cap rijd en dan op de foto's rij je zonder cap ,, maak mij niet uit hoor viel me gewoon op![]()
maar ik vind het wel een leuk beestje ga je er ook wedstrijden mee rijden??
Babs schreef:Anoukie schreef:Leuke draf zit erop, maar heel eerlijk gezegd vind ik haar wel graatmager... Het lijkt dat ze een enorm opgetrokken buik heeft.
Dat doet ze ook wel wat met het rijden, vandaar ook wat een vertekend beeld. Ze is écht niet graatmager nl, anders zou Judith er niet mee aan het werk gaan.

, zo zijn er onder de tieners toch ook genoeg die te dun zijn? Mogen die dan ook niet meedoen aan de gymles?
Tarah5 schreef:
Tis niet te mager hoor, alle paarden of ze nu jong of oud zijn vallen enorm af op het moment dat ze zadelmak worden gemaakt. Als ze eenmaal de training gewend zijn en gewoon lkkr gezond in hun stal staan worden ze vanzelf weer dik.
Groetjes
Naomi21 schreef:Mager of niet: ze ziet er iid uit als n heel slank gebouwd paardje! Dat dikker worden komt vast wel, je merkt zelf snel genoeg of de training haar te zwaar gaat vallen, zo zijn er onder de tieners toch ook genoeg die te dun zijn? Mogen die dan ook niet meedoen aan de gymles?
Ze ziet er voorwaarts en actief uit, dus dan denk ik zeker niet dat dit paard last heeft van "ondergewicht" of n te slechte conditie. Met verstandig beleid zie ik er niks verkeerd in om haar al n beetje aan t werk te zetten![]()
Op de foto's vind ik haar al lekker lopen, misschien tip voor de ruiter om iets meer rechtop te gaan zitten? Dan ziet t algemene plaatje er nog netter uit

Barbara_m schreef:
Ook als ze mager zijn gaat Judith er mee aan het werk hoor, wees maar niet bang.
Ik denk dat je zo'n beestje als deze nog een jaartje de tijd moet geven. Op deze manier gaat je paard er echt aan onder door. En ik denk dat je er nog graag jaren plezier van wilt hebben, toch?
eerst bijvoeren dan werken. Henrike schreef:BARBARA_M SCHREEF: