Hoger niveau dan gepland. Niet ontevreden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kel2004

Re: Hoger niveau dan gepland. Niet ontevreden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 10:13

Ach ja, als je niet tegen commentaar kan dan moet je gaan springen he Haha! een balk is een balk.
Maar het mag de pret niet drukken (door 1 jurylid)

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 10:36

Tjee wat een punten zeg, ben blij dat ik die jury dan niet had. Wel jammer dat ik je niet heb kunnen zien.

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 11:05

Belachelijke punten zeg.. Dressuur is inderdaad een jurysport.. helaas.. zo verschillen alle jury's ook weer van elkaar. De ene geeft voor de zelfde proef 165 en de andere 148 ( in de lagere proeven dan Knipoog )
Dus gewoon niks van aantrekken en lekker blijven starten. Jullie groeien vanzelf wel door.
Succes met de volgende wedstrijd.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 11:16

Het gaat erom dat je lekker hebt gereden, toch? Jou gevoel op het paard zegt veel meer dan welke jury ook!!! Jij kent het paard, hun niet.
En jury's zijn nooit 100% objectief ook al zou je dat willen.
Leuke combi! Ga zo door en de volgende keer kom je een jury tegen die wel ziet hoe jullie jullie best doen.
Ik vind een ontspannen combi die zeer hun best doen meer punten waard dan 1tje die ze paard zeer ruw behandelden hij doet ze oefeningen correct.
Een echte jury ziet wanneer er met gevoel gereden word en dit soort jury's letten alleen op het plaatje.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 17:01

Dit slaat ook echt nergens op! Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft bij een jury dat je daar absoluut niet bij kunt rijden! Heb ik ook. Ik had laats ook een super proef! en bij die jury wist ik al dat ik niet hoger zou krijgen als 165 punten!! En ja hoor hoeveel punten had ik? 165 punten! Ik denk dat jury's ook wel erg kijken naar de combinatie als ze die niet mooi vinden dan krijg je al geen wp! maar ik vind jullie echt wel een mooi combinatie!! Dus geen de moed niet op! En hopen dat de volgende keer de jury het met je eens is Haha!