Sjors in training voor de L2 (+ filmpjes)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Richtje

Re: Sjors in training voor de L2 (+ filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:54

Dan constateer ik nu dat ik jou 'eerste' reactie verkeerd opgevat heb Haha!

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:19

haha jullie kleuren leuk bij elkaar hoor

AnoukieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 14:31

Levy, vandaar ook mijn uitnodiging Knipoog. Jij mag sowieso altijd komen rijden als je wilt, maar dan met een andere insteek Knipoog.

Opbouwend commentaar is altijd welkom, zeker omdat ik zelf ook nog de nodige verbeterpunten zie. Maar goh, teveel stelling met wijken, tja, het is nog niet perfect. Ik zit niet doodstil in de galop, nee, maar het beeld ziet er echt niet zo beroerd uit.

Kom, ik ben alles behalve Anky, maar Sjors is immers ook geen Salinero Knipoog. We doen gewoon ons best en we hebben samen veel geleerd en dat wilde ik graag laten zien. Ik ben trots op die springknol van me, ondanks mijn eigen fouten.

Maar ZO slecht als hier nu lijkt te worden gezegd door menigeen, is het nu ook weer niet Bloos.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:32

ziet er leuk uit hoor Lachen
komt wel goed in de L2 Tong uitsteken
leuk dat blauw Haha! staat goed..
leuke combi ook Knipoog

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:38

Vind het er wel netjes uitzien hoor! Kan het zelf geen haar beter vrees ik Haha!
Succes op de wedstrijden.
En dat setje ziet er toch echt uit als babyblauw Bloos!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:43

Anoukie schreef:
. Maar goh, teveel stelling met wijken, tja, het is nog niet perfect.

Met teveel stelling wordt het ook niet perfect omdat hij dan snel wegloopt over de buitenschouder Ja
En dat is bij hem zo te zien helemaal niet nodig want hij schaart achter prima Ja

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:44

Nee hoor not bad at all. Dat gemuggesift hier..... Tuurlijk kunnen paarden wat rechter, meer in de krul, van achter er beter bij, en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen op foto's die langskomen op HAW. Maar waar hebben we het in godsnaam over?? Het is L!!! Het ziet er fijn uit, vind Sjors een lekker beest en je ziet duidelijk dat je kilo's kwijt bent! Ik zou zeggen, keep on going! Ja

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:47

Taaclover schreef:
Anoukie schreef:
. Maar goh, teveel stelling met wijken, tja, het is nog niet perfect.

Met teveel stelling wordt het ook niet perfect omdat hij dan snel wegloopt over de buitenschouder Ja
En dat is bij hem zo te zien helemaal niet nodig want hij schaart achter prima Ja

Het ziet er ook zeker niet slecht uit!
Maar je kan het in plaats van negatief ook positief aannemen en er wat mee doen Ja
Ik vind dat hij wat wegloopt over de schouder maar zeg niet dat het er niet goed uitziet Knipoog
Het is dus gewoon een tip, geen negatief commentaar Haha!

AnoukieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 16:57

Ik vind, en met mij ook mijn instructrice, dat het wijken vooral links er gewoon prima uitziet. Hij schaart goed, hij blijft op het achterbeen en maakt het mooi af. Teveel stelling vind ik links wel meevallen, rechts is dat absoluut zo. Dat ik het te vroeg inzet is ook zo, ik zou eerst 5 meter rechtuit moeten rijden.

Maar jeetje, het is absoluut een hoop gemuggezift hier Haha!. Zo erg heb ik het nog niet eerder gehad op een fototopic van mij Haha!.

Youngster, het is echt knal turquoise Haha!. Zowel mijn blouse als het dekje en de bandages Haha!. Maar het was natuurlijk al schemerig dus valt het niet zo op denk ik Knipoog.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:00

Ik vind het er prima uitzien. Het is logisch dat een paard op L2 niveau niet zo bergop loopt als GP-paarden. De paarden die dat wel doen hebben dat van nature. Aan de anderen moet gewoon gewerkt worden, en dat is toch ook juist het leuke van paarden!
Gewoon doorwerken, dan kun je over een tijdje iedereen de mond snoeren met nieuwe foto's Haha!
(in een nieuw leuke setje natuurlijk Knipoog )

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:21

Ik snap het probleem niet , er worden gewoon wat tips gegeven? Ik heb nog geen kwaad woord gelezen. Je kan ook overdrijven, als iemand zegt dat 'ze wel eens beter hebben gezien '(noem maar wat) dan betekent dat niet gelijk dat het nu heel slecht is.. En dat je bv teveel stelling hebt bij het wijken naar rechts zal je zelf ook wel weten, maar als iemand dat dan nog even noemt is dat toch geen ramp?

Ik vind het er wel fijn uitzien , mooie combinatie. En Sjors is gewoon leuk Cool . Succes met je debuut!

AnoukieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 18:48

Jammer dat ik geen filmpjes bij de hand heb van langer geleden om het verschil te laten zien.

Grassie, als "iemand" dat noemt, geen probleem Knipoog. Maar heb je alle 3 de pagina's doorgelezen? Ik heb heus al eerder (opbouwende) kritiek op foto's van Sjors en mij gehad hoor en ik neem dat soort dingen eigenlijk altijd goed op, maar ditmaal vind ik het echt veel geneuzel Clown. Sorry als ik hiermee iemand beledig.

Venetia, dat is precies wat ik ook zal proberen te doen Knipoog Haha!.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:49

Anoukie schreef:
Maar ZO slecht als hier nu lijkt te worden gezegd door menigeen, is het nu ook weer niet Bloos.

Welnee, het ziet er harstikke goed uit joh OK dan!
Bedenk wel dat kritiek doorgaans goed/als hulp bedoeld is.
Steeds hetzelfde herhalen heeft echter geen zin en dat zal ik dan ook niet doen.
Ik zie op het filmpje dat hij een hele gave draf heeft! Ja
En jullie gaan zoals ik het zie goed vooruit, keep up the good work! Lachen

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 22:58

No Anouk, heb het topic gevonden hoor! Ziet er goed uit, lekker gaan starten! Verbeterpunten zijn er altijd, maar voor schut lopen doe je bij lange na niet... Knipoog Gaat helemaal goed komen!

AnoukieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 10:01

Zo moeilijk was ik toch niet te vinden Haha! Knipoog?

Ik ga ook starten, laat wel weten hoe de jury hetn wijken beoordeeld heeft Knipoog.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:34

zoals ze al zegt: mooi hoor Knipoog Haha!
Erg mooi paardje!! Jullie passen qua kleur wel goed bij elkaar.
Sommige dingen kunnen iets beter (niet dat ik dat allemaal zo precies weet enzo) maar zo te horen krijg je goede instructie!!
Succes met de l2

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:59

Alhoewel de foto's wat wazig zijn, heb ik het idee dat je hem lekker aan het lopen hebt. Ik ben benieuwd hoe jullie het in de sport gaan doen. Maar dat komt vast helemaal goed!

CiskaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 00:04

Hee, Sjors is de buurman van mijn paard geweest! Haha!
Ik had hem al een hele poos niet gezien, maar hij ziet er super uit hoor!

AnoukieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 09:30

Aha, ex-buurman dus uit Exloo Haha!?

Cute, ik ben zelf ook wel benieuwd hoe we het in de sport gaan doen Haha!.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:31

Sjors is echt een mooi paard Kwijl
jullie gaan het zeker goed doen met wedstrijden!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 13:22

Haha... Anoukie, we heben het er vorige week nog over gehad he... IEDEREEN OP BOKT WEET HET BETER! Ziet er keurig uit hoor. Gewoon rijden zoals je altijd doet, op gevoel en niet met je verstand en dan komt het helemaal GOED Knipoog

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 14:43

Volgens mij draaft en galoppeerd Sjors hetzelfde als mijn Iwan, groot... gooit hij ook hoog op in de draf?

Ik vind dat je eigenlijk heel stil zit voor zo'n groot springend paard!! Dat kost echt veel moeite! Veel succes in de L2!

En heb je nog weleens contact met Ilona over kiev? Ik ben wel benieuwd hoe het daarmee gaat namelijk Lachen

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 14:57

mooi paard hoor, hij kan mooi lopen
en dat steje staat hem goed

AnoukieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 20:34

Ik heb Ilona ergens in februari ofzo nog gesproken. Voor meer info kun je beter een pb sturen, je weet nooit wie er allemaal meeleest Haha!. Het ging in ieder geval goed met beide Haha!.

Sjors gooit idd hoog op, in draf zit hij op zich wel fijn maar juist omdat hij zo door zijn lijf beweegt vind ik het moeilijk om goed te zitten. In galop is hij groot en wil ik dan een beetje met mijn billen het zadel blijven raken, moet ik echt veel moeite doen Haha!.

Barbara, hahaha, ja inderdaad. Ik zei volgens mij nog dat het meestal niet zo erg was, tja dat is de goden verzoeken natuurlijk Schijnheilig. Oh trouwens heb nu ook filmpjes van Velvet, zie onderschrift!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:45

Ohhh, daar hebben we Sjorsje weer!!

Volgens mij is Sjors ook wat afgevallen of niet? Anyway hij ziet er super uit en jullie debuut wordt vast een droomdebuut Knipoog
Men is gewoon stikjaloers en zou willen dat ze een Sjors hadden, me included Knipoog

Enne die galop......... ik heb dan denk ik dezelfde kwaal Anouk, want op die ene video doe ik hetzelfde in de galop, ik "wip" ook iets uit het zadel bij de sprong, maar hij galoppeert wel héérlijk!

Bij deze wil ik me overigens ook wel aanbieden als fotografe Clown