Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(had niet anders verwacht)Gelukkig wel een hele boel leuke reacties, waarvoor dank. Ik wil niet tegen alle andere reacties ingaan, want dan ben ik morgen nog bezig...
Nog even over die 'piaffe', dat is natuurlijk niet een echte piaffe, maar (onder zeer goede begeleiding van een goede instructrice) laat ik hem wel eens een paar passen aanpiafferen, zodat de achterhand er goed onder komt en hij sterker wordt...
Lienemien schreef:6 jaar training om naar de z te rijden?? dan is het een moeilijke pony of niet? of weinig wedstrijden gehad? succes met studeren en rijden natuurlijk

) dat een combinatie geen Z2 is/toont..
calemity_jane schreef:WAT EEB GEZEIK ZEG
ik vind 6 jaar helemaal niet gek misschien is er niet zo veel geld om altijd maar te lessen of van een top ruiter![]()
ze geeft al aan dat ze net klaar was met rijden daarom toont hij misschien niet helemaal wat hij kan.
heb gewoon eens een beetje respect voor een ander dit komt bij mij over als jaloerzie!!!!!!!!!!!!
groetjes tanja
Lienemien schreef:ho ho Ik ben geen meisje dat een Zll (pony) paard onder haar kont heeft.. en ik wil niemand daar mee ''pijn'' doen, maar als je er 6 jaar over doet.. dat is vrij lang.. ik heb nu een 4 jarige die is in een jaar van niks naar mll.. die is niet moeilijk en ik heb alle klassen uit gereden (het is niet de super moeilijkste maar er zit zeker wel een gebruiksaanwijzing bij!!) en een vriendin van me heeft toch een moeilijk paardje in 2 jaar tijd naar de Zll gereden dus ja.. dus ik vroeg me alleen af of hij dan zo moeilijk is of waarom het zo lang heeft geduurd.. misschien rijd ze niet zo vaak wedstrijd.. en meisjes die een Zll ponytje onder hun billetjes hebben die moeten er ook tegen rijden.. want een Zll pony doet echt niets uit zichzelf hoor.. (de meeste althans)
Maar binnenkort hopelijk wel meer aktie foto's?? Ben erg benieuwd.

Wilke schreef:Leuke Foto's! En laat ze maar lekker allemaal zeuren over een slof, iedereen heeft zn eigen manier van trainen! En je bent er mee in het Z2 gekome dus je zal t tog wel goed doen!! Suc6 verder! Gr
peanutbutter schreef:En 6 jaar vindt ik lang om ZII te worden. Dan doe je bijna een jaar over iedere klasse....