Zo heb me zegje weer gedaan!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BailyKarlos schreef:Annetje: Je kan niet echt om me heen op deze foto’s ben erg lang.
Verder hoef ik geen advies qua houding enzo want dat heeft geen zin dit was voor de lol. Gewoon kwartiertje stap, draf, galop en poseerfoto’s!
Loveblacky: Ik zou die pony super graag in het tuig willen, maja hij is niet van mij en heb het nu te druk om me er verder mee bezig te houden (dus ga ook geen dure ponykar kopen).
Siets: Hij heeft een ruitertje voor hem alleen, hoewel die niet zo heeel klein is. Kleine kinderen is gewoon niets voor hem. Hij is te bijdehand. Hij loopt ze letterlijk omver. Dus er kan wel een kleintje op alleen onder strenge begeleiding en dam moet je m stevig vasthouden.
Met die Titel steek ik de draak met waar ik voor uitgemaakt word in het vorige topic.
Fellor: Ik heb totaal geen gebrek aan iets van me eigen lengte hoor!!! Heb 2 paarden (KWPNers) en 1 bijrijpaard (ook KWPN), maar je wil wel eens wat anders. En das ff een kwartiertje om mijn enige echte knuffelpony Lester!
Qwinty: Jij geeft gewoon je eigen draai aan het verhaal???
De 2e topic is omdat ik niet al me foto’s geplaatst had doordat ik ze nog niet allemaal van mijn vriendin gekregen had. En ik me zeker niet liet tegenhouden door types zoals jij om niet nog een topic over Lester op te starten als is het alleen maar om te laten weten dat ik me er niet onder laat krijgen.
Je kan ook geen verschil zien want het is van dezelfde dag…
Als je graag commentaar wilt moet je een eigen topic opstarten dan krijg je er genoeg van…
Marije86: Heb dat al verklaart.
Loop jij graag met de horde mee, of ben ik nu te offtopic?

stef schreef:Fellor schreef:Toch blijf ik de eeuwige drang van veel mensen om op te kleine paardjes te gaan zitten enit snappen. Is dat uit gebrek aan ridjen op iets voor je iegen lengte? .
Dus om op een shet te gaan zitten hoef je niet te kunnen rijden? En we moeten allemaal als we langer worden een grote KWPNner onder onze kont?
Geloof me, veel shetjes zijn niet makkelijk, en al helemaal niet voor kinderen.
loveblacky schreef:nou fellor, wat zIJn we weer gezellig!
. Sorry dat ik niet mee ga in een veel te overdreven sarcastisch topic om maar te hopen dat mensen je geen negatief commentaar geven. Fellor schreef:
waar je duidelijk te groot voor bent .

..Citaat:weet je wat mij opvalt?
ik heb veel ergere foto's gezien, waar paarden naar beneden getrokken worden.
maar hey, dat zijn wel z paarden he, die moeten werken, daar kan je niet lievig mee omgaan, het is topsport!!!!!!!!
en dan zo'n shetje, waar ik haar handen niet zie bewegen, misschien wel wat strak vast heeft, maar nu komt het gesodemieter hoor!

ik cross zelf nog uren door t bos met een shetlander met mijn 1.62m en daar hebben ik en mijn shetje de grootste lol in. Bij aankoop gebeld naar verschillende instanties die verstand hebben van shetlanders en ons werd verteld:milo schreef:en dan zo'n shetje, waar ik haar handen niet zie bewegen, misschien wel wat strak vast heeft, maar nu komt het gesodemieter hoor!
hahahaha
LoVeFeMmIe schreef:milo en noukske hebben helemaal gelijk, ik zie veel paarden die helemaal afgeragd worden. volgens mij vind je paardje je heel lief. en al dat gezeik hier, laat ze lekker. iedereen kan aan die foto's zien dat jullie het allebei leuk vinden.
sandra83 schreef:Ja hoor, iemand van 80 kilo op een shetlander. maak het effe zeg! Het zal vast gaan. maar ben je dan nog in het belang van je pony bezig? Hou je dan nog rekening met de wensen, behoeftes en fysieke krachten van je paard? Nee, totaal niet!!! Rijden we hier paard omdat we alleen onzelf willen vermaken? Of zijn we begonnen met paardrijden omdat we willen leren met deze prachtige dieren om te gaan, en hierbij ook respect te hebben voor ze. Het rijden op een veel te kleine pony getuigd van een niks geen respect voor je paard. geen goed woord voor over verder...