Citaat:ik had idd de fysio kunnen bellen. Maar het leek mij net zo handig aangezien ik toch op bokt was gewoon hier wat oefeningen te vragen (voor de afwisseling) Maar blijbaar moet iedereen daar gelijk weer zo moeilijk over doen.
Er is een aantal mensen geweest dat de moeite heeft genomen hun ideeën 'op papier' te zetten en met jou èn anderen te delen. Het leuke van een forum is dat je kunt leren van andermans werkwijze, gedachten en ervaringen. Dat jij dit gesprek dan meteen als 'moeilijk doen door iedereen' ervaart is een beetje jammer en mijns inziens zeer onterecht.

er zitten oefeningen bij die wel heel logies zijn dus denkt dat het wel goed komt
vandaar dat ik mijn fysio opvolg en niet jou want er is immers al verbetering door alleen maar wat lager te rijden.
maar ik probeer idd wel dat neusje lager te krijgen. Uit stappen aan geheel lange teugel kan ook niet (alleen in de buiten bak) binnen ga ik er dan altijd naast lopen. Als ik dat namelijk doe en hij hoort of ziet zogenaamt wat springt ie gelijk de lucht in