Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Venetia schreef:@ Barbara_m, ik noem hem ook altijd ibi, wel grappig want zo vaak hoor je de naam niet!
Tyrza schreef:Wat heeft de amazone een keurige zit

marieketencate schreef:Hoi Kristel,
leuk om foto's van Ibadan te zien. Ik heb hem voor het laatst gezien toen we nog op dezelfde club zaten en jij nog een klein meisje op een groot paard was![]()
Ziet er super uit en ik vind hem juist heel mooi licht in de aanleuning, je kunt je hand ook mooi voor je houden...
ik zag dat je zondag in Malden start.....ik rij voor het eerst sinds 2 jaar weer met Rex mee (die schimmel)....gelijk in het Z1, dus verwacht er maar niet teveel van!
jij alvast veel succes!
, alhoewel ie toen ook nooit gemeen was..ditchie schreef:mooi zadeldekje heb je.. staat perfect!
joepje schreef:Dat ziet er goed uit zeg!
En nog wel op een gewoon trensje,
en dat terwijl hier M-combinaties al met s&t rijden...
een super paardje hoor!
mOmmii schreef:woowwat een mooie hengst !!!!!
ik denk al, even stiergedrag, er komt een merrie voorbij
had nog niet gezien dat het een hengst was!
Is dat niet vervelend op concours? als er een hengstige merrie voor zijn neus komt..
Melvera schreef:mOmmii schreef:woowwat een mooie hengst !!!!!
ik denk al, even stiergedrag, er komt een merrie voorbij
had nog niet gezien dat het een hengst was!
Is dat niet vervelend op concours? als er een hengstige merrie voor zijn neus komt..
dat dacht ik ook gelijk!!! Hoe gaat dat eigenlijk?
by the way, GEWELDIG paard
, in ieder geval, hij heeft zelfs niet in de gaten dat er één hengstig is als ze zowat over zijn neus plassen, terwijl hij het thuis al op een afstand ruikt). Hoe meer paarden hoe minder hij door de bomen het bos niet meer ziet, dus buitenwedstrijden zijn ideaal voor hem.