Veel succes nog! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Veel succes nog! 

Lenn schreef:Eigenlijk is dat dekje ook niet te groot voor hem, maar ben ik te klein voor dat dekje
ik vind het dekje juist mooi bij zo'n groot paard (daar heb ik heel lang naar gezogt die van mij is ook al zo'n "kleintje" )

BailyKarlos schreef:Wat een mooi paard!!! Jeetje die van mij is daar vergeleken bij een minie-pony!!!
Ik vind het veel meer punten waard, zeker weten!
Ik ben er natuurlijk niet bijgeweest, maar sterrekijkende, uit elkaar lopende paarden krijgen zelfs een winstpunt

ShannaY schreef:Ik vind het ook super dat je tot nu toe blijkbaar nog geen sporen nodig hebt gehad, daar word meestal wel erg snel naar gegrepen bij zo’n groot paard, en “klein” meisje
Hoe komt het dat je zulke punten had?
Je moet wel wat trotser op zo’n mooi paard gaan zitten hoor
Borst vooruit, en gaan met die banaan
dus ook bij tycho hoef ik maar ergens aan te denken en hij doet het al, niet bijzonder handig overigens.
Volgende keer beter. Maar als je in de B al een 5 krijgt omdat hij bij het groeten zijn linkerachterbeen buiten de massa zet daar krijg je ook geen hoop van
En een 3 omdat hij bij het halsstrekken in stap zijn hals niet helemaal uitschoof maar daarbij wel echt stapte voor een 9. En een 3 omdat je gebroken lijn niet ver genoeg is. En daar geen 7ens tegenover zet die er zeker wel genoeg bij zaten (heb het op film) dan krijg je dat he 
Maar nogmaals, de voorgaande keren kreeg ik te veel punten voor wat het waard was (vond ik) dus je hoort me niet mopperen.

iets aan de grote kant maar vind et nog wel gaan
... Op de foto's lijkt het veel meer punten waard, maarja jury's he..Margon schreef:Wauw wat een plaatje zeg
Jammer van je punten maar volgende keer gewoon beter. Heb je al veel met hem gestart?
mooooooooooooooi paaaaaaaaaaard!!!!!!!!! waaaaaauw! echt een super paard
wees trots op zo'n paard!
waauw! die combinatie gaan punten scoren!
!!!! en jullie vormen een mooie combinatie. Je kan duidelijk zien dat het een Ferro is he? sprekend zijn vader en het bekende herkenbare snebje
. 

WWWiske schreef:Wat een geweldig paard![]()
![]()
!!!! en jullie vormen een mooie combinatie. Je kan duidelijk zien dat het een Ferro is he? sprekend zijn vader en het bekende herkenbare snebje
.
Maar je zal je wel extra moeten bewijzen met zo'n geweldig dier. Dat is vaak zo. De jury heeft dan toch vaak een (hooggespannen) verwachting van je en zo'n combinatie wordt vaak harder afgestraft als er iets mis gaat dan een huis, tuin en keuken paard, is mijn ervaring. Succes!!!