ma ik heb er alleen een blauwe schaafplek aan overgehouden. en mijn verozgrhaf stond op en keek eens wat ik aan het doen was.. en leeft dus ook nog..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mesastamp schreef:vind het belachelijk dat je zoiets crue op bokt plaatst en dan ook nog zulke reacties bij geeft ik vind het alles behalve prettig om naar te kijken persoonlijk
Citaat:Het heeft toch ook in de krant gestaan, daar doet toch ook niemand moeilijk over!
Maar omdat hier een stel gevoelige meiden rondsurven, mag het hier niet geplaatst worden, dat vind in pas raar...
laugrease schreef:jezus.. dat jij zo nuchter over zoiets kan zijn..
en er zelfs om kan lachen?! pff.. best n beetje debiel
arm beest.. ik hoop dat 'ie n ander tehuis heeft gekregen.. als je om m gaat lachen als er zoiets gebeurt..
echte paardenliefhebber JOH
Een kuil in de wei en hij gaat ook op z'n plaat. oliebol happens!
laugrease schreef:jezus.. dat jij zo nuchter over zoiets kan zijn..
en er zelfs om kan lachen?! pff.. best n beetje debiel![]()
arm beest.. ik hoop dat 'ie n ander tehuis heeft gekregen.. als je om m gaat lachen als er zoiets gebeurt..
gijsenkim schreef:Ik zie nu pas een echte LDR foto, kin up de borst![]()

rockey schreef:laugrease schreef:jezus.. dat jij zo nuchter over zoiets kan zijn..
en er zelfs om kan lachen?! pff.. best n beetje debiel![]()
soms plaatsen hier mensen foto's waarop zij dressuurtechnisch verantwoord bezig zijn in hun ogen, maar als je die fotos goed bekijkt ( of sommige in real live bezig ziet) richten zij hun paard meer schade aan dan mijn moeder hier op de foto's doet. Hiermee wil ik niet sugereren dat een ieder op bokt zo te werk gaat, maar een groot aantal moeten toch echt eerst bij hun zelf (en hun eigen rijstijl) te raden gaan voordat ze met uitspraken gaan gooien als "aah wat zielig""kan je hier om lachen??"

lowara schreef:amen, ben ik het helemaal mee eens!
toch grappig dat er nog bokkers commentaar hebben op iets wat is gebeurd toen ze zelf nog niet eens bestonden
zulke dingen gebeuren nou eenmaal, en alles is toch goed afgelopen?

weet je hoe erg dat eruit ziet ik vind het doodeng hoor