mijn mama @ Springwork @ CH EINDHOVEN

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

0riantje0

Re: mijn mama @ Springwork @ CH EINDHOVEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:23

Hey zow ben ik laatst ook ongeveer van mijn verozorghaflinger gevallen tijdens het springen. Hij struikelde ook over de sprong.. ik weet natuurlijk niet hoe hij terecht kwam, maar ik weet wel dat ik met een been onder lag.. Clown
ma ik heb er alleen een blauwe schaafplek aan overgehouden. en mijn verozgrhaf stond op en keek eens wat ik aan het doen was.. en leeft dus ook nog.. Clown

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:25

mesastamp schreef:
vind het belachelijk dat je zoiets crue op bokt plaatst en dan ook nog zulke reacties bij geeft ik vind het alles behalve prettig om naar te kijken persoonlijk

Het heeft toch ook in de krant gestaan, daar doet toch ook niemand moeilijk over!
Maar omdat hier een stel gevoelige meiden rondsurven, mag het hier niet geplaatst worden, dat vind in pas raar...

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:37

zo oef ik schrok echt van die tweede foto Blauw oog
Gellukkig is alles nog heel Haha!
en die reachtie's hier! Mensen kom op het is toch goed afgelopen en het heeft zelfs in de krant gestaan!! Het is gewoon een moment opnamen en toen is toevallig die foto gemaakt waarschijnlijk was het egt maar 2 sec. dat de pony zo lach!!

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:41

jezus.. dat jij zo nuchter over zoiets kan zijn..
en er zelfs om kan lachen?! pff.. best n beetje debiel Boos!
arm beest.. ik hoop dat 'ie n ander tehuis heeft gekregen.. als je om m gaat lachen als er zoiets gebeurt..

echte paardenliefhebber JOH Stoom uit je oren

_MijnTrots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:46

dit is wat er kan gebeuren, aan paarden sport zitten voor en nadelen.
vind het raar dat je er om lach
misscine kan je dat "haha" weg halen en krijg je wat positivere reacties

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:49

Citaat:
Het heeft toch ook in de krant gestaan, daar doet toch ook niemand moeilijk over!
Maar omdat hier een stel gevoelige meiden rondsurven, mag het hier niet geplaatst worden, dat vind in pas raar...

ik ben dus blijkbaar niet de enige die t erg vind en dat ze er nog om gaat lache ook DAt vind ik pas raar
en we zijn niet allemaal even hard als jou hoor Boos! Boos!

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:16

laugrease schreef:
en er zelfs om kan lachen?! pff.. best n beetje debiel
arm beest.. ik hoop dat 'ie n ander tehuis heeft gekregen.. als je om m gaat lachen als er zoiets gebeurt..

echte paardenliefhebber JOH

Nee deze mensen vinden paarden echt rotbeesten. Daarom rijden ze paard en zitten ze op bokt.. Vork Een kuil in de wei en hij gaat ook op z'n plaat. oliebol happens!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:38

Sjonge zeg, kom op!
Er is nu al 100 keer gezegd dat het paard er niets aan over heeft gehouden, en zo ook haar moeder niet. Volgens mij heeft zij het meest recht om er om te lachen, aangezien het haar moeder is, niet? Grow up zeg...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:43

Ik zie nu pas een echte LDR foto, kin up de borst Haha!

Je kan nou eenmaal heel ongelukkig vallen met springen, en voor hetzelfde geld gaat het ook helemaal niet goed........ zal de eerste en de laatste niet zijn.

in dit geval is het wel goed gegaan.............. en kan je er dus achteraf om lachen

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 19:59

maar waarom zijn deze foto's dan op bokt geplaatst.. Met de bedoeling dat iedereen mee zou lachen? Dat had je toch niet verwacht?
Ik ben zelf van mening dat het risico van heel hard vallen met springen(etc.) wel iets hoger ligt dan in de wei. Maarja als ze er allebei niets aan over gehouden hebben..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 20:10

laugrease schreef:

soms plaatsen hier mensen foto's waarop zij dressuurtechnisch verantwoord bezig zijn in hun ogen, maar als je die fotos goed bekijkt ( of sommige in real live bezig ziet) richten zij hun paard meer schade aan dan mijn moeder hier op de foto's doet. Hiermee wil ik niet sugereren dat een ieder op bokt zo te werk gaat, maar een groot aantal moeten toch echt eerst bij hun zelf (en hun eigen rijstijl) te raden gaan voordat ze met uitspraken gaan gooien als "aah wat zielig""kan je hier om lachen??"

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:13

gijsenkim schreef:
Ik zie nu pas een echte LDR foto, kin up de borst Haha!

Hahaha Haha! Haha!

Nou die twee hebben wel geluk gehad zeg! Ziet er maar akelig uit. Gelukkig dat ze niks hebben en dat je er achteraf kom kan lachen Tong uitsteken

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:16

rockey schreef:
laugrease schreef:

soms plaatsen hier mensen foto's waarop zij dressuurtechnisch verantwoord bezig zijn in hun ogen, maar als je die fotos goed bekijkt ( of sommige in real live bezig ziet) richten zij hun paard meer schade aan dan mijn moeder hier op de foto's doet. Hiermee wil ik niet sugereren dat een ieder op bokt zo te werk gaat, maar een groot aantal moeten toch echt eerst bij hun zelf (en hun eigen rijstijl) te raden gaan voordat ze met uitspraken gaan gooien als "aah wat zielig""kan je hier om lachen??"

Wat jij hier nou plaatst, dat zouden nou echt mijn woorden kunnen zijn! Al dat domme, niet onderbouwde gezever van 12 jarige meisjes, daar wordt toch niemand, maar dan ook écht niemand, wat wijzer van?!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:20

Mensen wat een reacties... Als dit je moeder overkomt en paard en zij komen er zonder schade vanaf, dan kunnen er 2 dingen gebeuren daarna:
1) er komt angst voor het rijden, angst om met een paard te springen ofzo
of
2) je kan er later om lachen! Dat is wat de TS en ik neem aan ook haar moeder nu doet.

Waarom iemand dit op bokt wil zetten: omdat ze t wil delen met andere mensen, om wat voor reden dan ook. Dat een paar mensen er dan niet tegen kan om het te zien, is niet haar probleem. Er werd een tijdje geleden toch ook een vreselijke mail rondgestuurd tegen paardenmishandeling met foto's van een vreselijk toegetakelde shet? Daar zijn dit soort foto's niks bij. Beetje overdreven hoor, sommige reacties...

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:21

amen, ben ik het helemaal mee eens!
toch grappig dat er nog bokkers commentaar hebben op iets wat is gebeurd toen ze zelf nog niet eens bestonden Knipoog
zulke dingen gebeuren nou eenmaal, en alles is toch goed afgelopen?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:23

Amen.

Mag het hier een beetje minder? Knipoog

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 20:23

lowara schreef:
amen, ben ik het helemaal mee eens!
toch grappig dat er nog bokkers commentaar hebben op iets wat is gebeurd toen ze zelf nog niet eens bestonden Knipoog
zulke dingen gebeuren nou eenmaal, en alles is toch goed afgelopen?

ja precies, het is al zolang geleden Lachen

paard is later verkocht naar the usa, dus geloof me maar dat ie er echt niks aan heeft overgehouden Lachen
Laatst bijgewerkt door rockey op 18-04-05 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:25

Ik ben toevallig net meegeweest met een Internationale springruiter 3 dagen naar een CSI in Hardelot. Als je op dat niveau springt dan gaat er wel eens wat verkeerd..........

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:27

Op elk niveau kan het mis gaan Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:28

inderdaad

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:29

Ik denk dat als je hier achteraf niet om kunt lachen en je zou reageren als sommige meiden hier doen, de paardensport helemaal niet meer zou bestaan.
Paardensport is nou eenmaal ooit hard! Het is vervelend dat het gebeurd, maar je kunt achteraf maar beter lachen om het geluk dat je gehad hebt....

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:32

poeh...dat moet je maar gebeuren...

Gelukkig is alles goed gekomen...Lachen

Tinka15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:41

sorry maar ik snap niet wat je hier aan te lachen valt weet je hoe erg dat eruit ziet ik vind het doodeng hoor Scheve mond
ook hoe die vrouw kijkt echt ik schrok echt ver erg dat paard valt recht op zn hooft Scheve mond

Tinka15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:44

sorry maar dit is mijn menig heb net een beetje gelezen maar ik vind dit er echt link uit zien en maak niet uit of het lang geleden is ik heb nog een heel oud boek met ook zoon dikke val en daar schrik ik nog steeds heel erg van dus ik vind het niet echt lachwekkend sorry is mijn mening !!!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:46

Dat kan best, maar de TS en haar moeder kunnen dat wel als ze hun eigen foto's zien. Das gewoon een verschil tussen personen, maar dan hoeft de TS niet meteen zo erop aangevallen te worden zoals andere mensen hier doen (jij niet dus, Tinka15)