3-jarige Flemmingh "@ work"(echt de moeite om ff t

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mcrielaard

Re: 3-jarige Flemmingh "@ work"(echt de moeite om

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:50

Wat maakt iedereen zich druk.. Verward
Ik denk dat dat paardje heel gelukkig is, en dat het een heel goede manier van beleren is. Ja
Ik denk dat veel paardeneigenaren die hun paard zelf beleren er nog wat van zouden kunnen leren.. Ja

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:57

QueJira schreef:
@bonitobol

hoe kan ik het nou rustiger opbouwen als hoe ik het nu doe,tis niet snel goed voor sommige he?

Kijk eens naar mijn teugels....en houding van het paard,ziet er zo ongedwongen als wat uit,je ziet hier absoluut geen paard wat overvraagd wordt en er slecht mee om gaat.

Voor de zoveelste keer:In mijn ogen kan het geen kwaad....Deze merrie wordt nu 2 maanden 3x per week 15minuten gereden.Ze mag per 1 Mei weer voor een paar maanden terug het land in.
In mijn ogen ben ik juist best paard vriendelijk bezig,ze mag zo lekker alles "verwerken"op de wei en dan na de zomer pak ik haar op het gemakje weer op,Maar als je dit topic had doorgelezen had je dat kunnen weten wat dit is zeker al de 3e x dat ik hier uitleg over geef

hoj het was niet mn bedoeling om je aan te vallen
en het ziet er ontspannen uit
en zeker na wat je nu zeg begrijp ik je helemaal

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 23:07

vind het er netjes uit zien...

Succes ermee verder...

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 07:35

[/quote]

nog geen 3 jaar en al zo lopen ? niet echt gezond hé , bouw het wat rustiger op , maar vind het er wel ontspannen uitzien[/quote]

En hier ben ik het helemaal mee eens

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:36

Ik vind het er keurig uitzien en ik denk dat je op de goede weg bent met het beleren! Het paard kijkt heel vriendelijk, dat doet het niet voor niets!