Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar er is al genoeg commentaar gegeven...de zit...DIE HANDEN!!
ze kan er beter mee stoppen doodzonde van zo'n mooi paard. Chiqa schreef:Sorrie vind het doodzonde dat je je zusje op zo'n paard laat rijden, het ziet er echt niet goed uitmaar er is al genoeg commentaar gegeven...de zit...DIE HANDEN!!
ze kan er beter mee stoppen doodzonde van zo'n mooi paard.

Chiqa schreef:Sorrie vind het doodzonde dat je je zusje op zo'n paard laat rijden, het ziet er echt niet goed uitmaar er is al genoeg commentaar gegeven...de zit...DIE HANDEN!!
Jammer alleen dat je zusje de beugels iets te lang heeft, een gaatje korter en dan ziet het plaatje er vast rustiger/mooier uit.
Chiqa schreef:Sorrie vind het doodzonde dat je je zusje op zo'n paard laat rijden, het ziet er echt niet goed uitmaar er is al genoeg commentaar gegeven...de zit...DIE HANDEN!!
milo schreef:Chiqa schreef:Sorrie vind het doodzonde dat je je zusje op zo'n paard laat rijden, het ziet er echt niet goed uitmaar er is al genoeg commentaar gegeven...de zit...DIE HANDEN!!
ooh!!!! dat paard gaat dood als er geen z-amazone op zit!!!!!
meteen afschrijven, naar de slacht!!!!
jezus mens, doe normaal.
ik zou ook die sporen niet omdoen, vooral omdat ze haar hak zo omhoog doet,
maar overdrijven kan ook he. doe eens gewoon.
AMMER NOOIT NIET!!!!ladyenpippi schreef:hey caro wat waren je punten in Ommen eigenlijk?? Ging niet zo heel goed volgens mij! Maar ja volgende keer beter er waren trouwens ook nog foto's van jou gemaakt die staan op www.xandro.nl
vreselijk..van links naar rechts....jouw pony is altijd zo relaxt..en dat krijg ik maar niet voor elkaar!marfiek schreef:ik denk/weet wel zeker dat milo het niet slecht bedoelt..
Maar als een grapje!! omdat hier iedereen zich zo "aanstelt" ze zegt.. de pony gaat vast dood als er geen Z ruiter op zou zitten en dan kun je hem zeker beter naar de slacht brengen ofzo..
Is vast dat ze bedoelt op de reaxties van de andere (ze vind die waarschijnlijk velste overdreven) en bedoelt ermee dat de pony er echt niet minder van word als er iemand op zit die het nog moet leren.
Shariff97 schreef:ze zet haar handen ook vast lijkt het wel!
Doet het leuk!