m'n zusje aan het rijden op mijn pony(z1)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Re: m'n zusje aan het rijden op mijn pony(z1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:22

Hej jammer, de foto's doen het niet.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 20:45

mm..bij mij doen ze het wel!

over de gallopswissels..
ze doet het sinds 2 dagen om de 3 galopsprongen(ook naar de contra gallop!!) ik moet dr nu echt voor gaan zorgen dat ze in de proef niet omspringt want dat doet ze nu echt veel te snel!!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:48

Ik zou zeggen.. oefen het dan niet.

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:00

het ziet er wel heel leuk uit, je zusje erop!!
ze moet alleen wel rechtop blijven zitten, en haar handen rechtop boven de schoft!!
staat leuk die setjes!!!!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 21:02

ik oefen het (zoals eerder dit topic gezegt) alleen wanneer ik die week geen concour heb) maar ik wil later een keer in de z2 tussen de paarden starten en dan moet je gallopswissels rijden. en het duurt wel even voordat je die goed onder de knie hebt. dus zijn we daar in januari mee begonnen. was trouwens een weddeschap met m'n instructrice: als ik door mocht naar de overijsselse .....dan gingen we marinda gallopswissels leren. helaas mocht ik niet door, maar hebben we het haar toch geleerd.
maar 1 tip: als je begint met oefenen..worden ze in het begin alleen maar 'heet'. en raken ze beetje in de war..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:06

Poging tot piaffe...tja jullie zullen het op die foto ongetwijfeld geprobeerd hebben Vork

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:13

Mooie pony heb je hoor en dat rode staat hartstikke mooi! Verder vind ik het er netjes uit zien, maar je zusje zit een beetje naar voren. Maar het is natuurlijk ook goed om eens op een andere pony te rijden.

De foto's met jou erop zijn hartstikke mooi zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:23

Sorrie vind het doodzonde dat je je zusje op zo'n paard laat rijden, het ziet er echt niet goed uit Nagelbijten / Gniffelen maar er is al genoeg commentaar gegeven...de zit...DIE HANDEN!! Knipoog ze kan er beter mee stoppen doodzonde van zo'n mooi paard.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:24

Mooie pony
leuke foto's jullie zijn een mooie combi

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:26

Chiqa schreef:
Sorrie vind het doodzonde dat je je zusje op zo'n paard laat rijden, het ziet er echt niet goed uit Nagelbijten / Gniffelen maar er is al genoeg commentaar gegeven...de zit...DIE HANDEN!! Knipoog ze kan er beter mee stoppen doodzonde van zo'n mooi paard.

Overdrijven is ook een vak Vork

Glenurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:41

Inderdaad, laat dat meisje toch even lekker op de pony van haar zus rijden. Van die 2x dat ze er op zit wordt hij heus niet slechter...Jammer dat er dan altijd weer zo'n soort opmerkingen komen.

Ontopic: Leuk beestje, jij en je pony zijn een mooie combi Lachen

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 21:56

Afbeelding

mooi paardje

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 21:57

Chiqa schreef:

idd..overdrijven...!

dat ze nog geen goede houding op mijn pony heeft is duidelijk! dit is immers ook nog maar de 2e keer dat ze dr op rijd. en bekijk zelf maar eens foto's toen jij zelf begon met je eigen pony! dat zit er ook niet uit zoals jij nu aan het rijden bent hoor! (ik weet niet eens of je wel een eigen pony hebt..maarja)

gelukkig zijn er ook nog mensen die positief zijn!

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 22:01

Bij jou vindik hem super lopen! wel kleine foto's
bij je zusje lijkt het gelijk al een stuk minder, ze zet haar handen ook vast lijkt het wel!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 01:08

Ziet er leuk uit, bij jullie allebei. Vooral leuk in dat roze setje! Haha! Jammer alleen dat je zusje de beugels iets te lang heeft, een gaatje korter en dan ziet het plaatje er vast rustiger/mooier uit. Lachen

slimmielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:01

hte ziet er best wel leuk uit ze zit een beetje naar voren en ze zit vaak met haar sporen in je paard

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 02:20

Ik had een aantal reacties gelezen. Ik toen dacht ik.. sjee, dat zusje moet wel VERSCHRIKKELIJK op die pony zitten. Ik moest bijna lachen toen ik de foto's zag. Mensen, wat kunnen jullie toch moeilijk doen. Het ziet er toch geweldig leuk uit voor de 2e keer?

Dat éne filmpje middendraf op de linkerhand. Wauwie Ja

Ga zo door zusjes!!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 15:52

was geen middendraf hoor!
ze loopt ruim, en daardoor lijkt het dat het middendraf is.
bij mijn foto's reed ik wel middendraf..ik weet niet precies welke je bedoelt?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 16:50

Chiqa schreef:

ooh!!!! dat paard gaat dood als er geen z-amazone op zit!!!!!
meteen afschrijven, naar de slacht!!!!

jezus mens, doe normaal.

ik zou ook die sporen niet omdoen, vooral omdat ze haar hak zo omhoog doet, maar overdrijven kan ook he. doe eens gewoon.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:13

Wow! Ik heb echt met plezier naar de foto's zitten kijken waar jij erop zit.
Ziet er echt supergoed uit, en ik vind vooral het eerste filmpje van jouw mooi. Waarbij ze die middendraf doet Kwijl

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:15

hey caro wat waren je punten in Ommen eigenlijk?? Ging niet zo heel goed volgens mij! Maar ja volgende keer beter er waren trouwens ook nog foto's van jou gemaakt die staan op www.xandro.nl

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 20:44

milo schreef:
Chiqa schreef:

ooh!!!! dat paard gaat dood als er geen z-amazone op zit!!!!!
meteen afschrijven, naar de slacht!!!!

jezus mens, doe normaal.

ik zou ook die sporen niet omdoen, vooral omdat ze haar hak zo omhoog doet,
maar overdrijven kan ook he. doe eens gewoon.

sorry hoor..maar dit was ook MIJN LEERPONY!
ik had alleen maar L1 gereden. toen ik marinda nog niet had. dus dit is de eerste pony waarmee ik ook Z RIJD HOOR!
en als zij dr later op moet en het gaat niet kun je haar altijd nog verkopen hoor! maar dat hoop ik natuurlijk niet! een paar dagen geleden vond ik nog een filmpje waar ik dr ook niet uit zag! echt vreselijk! en kijk het verschil. als je goed traint is dr vaak een heel verschil. kijk maar naar meerdere mensen die hier topics plaatsen waar ze een foto van nu en vroeger op zetten...daar zit ook verschil tussen hoor!
en trouwens..naar de slacht? Verward AMMER NOOIT NIET!!!!

ladyenpippi schreef:
hey caro wat waren je punten in Ommen eigenlijk?? Ging niet zo heel goed volgens mij! Maar ja volgende keer beter er waren trouwens ook nog foto's van jou gemaakt die staan op www.xandro.nl

haha..t ging inderdaad niet zo goed bij mij! ze bokte steeds. maar dit was het eerste buiten concour..en dan is het geen wonder! als je mij op het inrijterrein zag! Nagelbijten / Gniffelen vreselijk..van links naar rechts....jouw pony is altijd zo relaxt..en dat krijg ik maar niet voor elkaar!
de gouden tip?

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:10

ik denk/weet wel zeker dat milo het niet slecht bedoelt..
Maar als een grapje!! omdat hier iedereen zich zo "aanstelt" ze zegt.. de pony gaat vast dood als er geen Z ruiter op zou zitten en dan kun je hem zeker beter naar de slacht brengen ofzo..
Is vast dat ze bedoelt op de reaxties van de andere (ze vind die waarschijnlijk velste overdreven) en bedoelt ermee dat de pony er echt niet minder van word als er iemand op zit die het nog moet leren.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 17:46

marfiek schreef:
ik denk/weet wel zeker dat milo het niet slecht bedoelt..
Maar als een grapje!! omdat hier iedereen zich zo "aanstelt" ze zegt.. de pony gaat vast dood als er geen Z ruiter op zou zitten en dan kun je hem zeker beter naar de slacht brengen ofzo..
Is vast dat ze bedoelt op de reaxties van de andere (ze vind die waarschijnlijk velste overdreven) en bedoelt ermee dat de pony er echt niet minder van word als er iemand op zit die het nog moet leren.

een grapje kan soms hèèl anders worden opgevat!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:45

Shariff97 schreef:
ze zet haar handen ook vast lijkt het wel!

Dat dacht ik net ook toen ik het zag. Het ziet eruit alsof ze de volgende dag heel veel spierpijn heeft in haar schouders etc, omdat ze zo vastzet. Ziet er niet echt ontspannen uit...

Verder leuk paardje Lachen Doet het leuk!