galaxy @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Re: galaxy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 10:00

[

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:01

Het is niet de bedoeling dat je telkens [ plaatst, je berichten moeten wel inhoud hebben Knipoog

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:05

doom schreef:
kissbambino schreef:
heel mooi paardje geweldig dier

alleen ik vind het er wat gespannen uitzien

kijk:
hier heb ik nou wat aan !
ja hij was wat gespannen beetje vervelend was dat de baas was namelijk bezig met de trekker !
hij had zijn momenten wel dat hij ontspanne was...
der is mij verteld dat als je paard ergens van opkijkt en hij blijft dat doen dat je hem naar binne moet laten kijken maar wel aan de teugel op het moment dat hij op die plek is .......
hoe doen jullie dat!
dit vind ik nou een goede commentaar dank je wel
Haha!

Dus er mag geen commentaar gegeven worden over die slofs...
Als het beestje bang was van die trekker dan had je toch wel een weekje kunnen wachten met het maken van die foto's zodat we idd kunnen zien dat hij ontspannen is.
Voor jou is het toch ook leuker ontspannen foto's te hebben van je paardje.

of zeg ik nu iets heel doms??

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 15:36

Je mag niet voor iemand anderd losrijden op een wedstrijd.
Het lijkt trouwens wel alsof aan de teugel onwijs belangrijk is voor jou Rolleyes

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 15:50

J*zus, lkkr boeie over die slof, ik rijd mijn paard er ook zo vaak mee, daar ben ik practisch mee grootgebracht hiero, daar word hij beter van, en dan gaat hij eraf, en soms is hij zo irri dat ik niet meer aan zijn hoofd kan komen en dat hij heel de tijd sterren loopt te kijken hang khem er weer om, al dat negatieve gezijk altijd, daar owrd ik echt zooo moe van. als je een slof gebruikt betekend dat echt niet altijd dat je zown beest heel de tijd met grof geweld naar beneden trekt hoor!

Heel mooi paardje hoor en van mij mag je gewoon met slof!!!

*wedden dat ik weer word afgezeken*

elliza66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 15:56

afgezeikt
nee hoor .. Haha!

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 16:02

goh bedankt Tong uitsteken

Alieska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 16:33

Niet voor het een of het andere, Doom, maar je met echt eens leestekens en hoofdletters gebruiken. Dat leest zoveel makkelijker, want zoals je nu schrijft is het heel inspannend en onaangenaam lezen. Voor de rest vind ik het een mooi dingetje!

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:45

EEEEY!
Hier een berichtje van mij Haha!

K zie dat het gelukt is Knipoog Mooi paardje hoor! Mooi koppie erop! Veel succes saampies!

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:17

Heej!! Wat een super-kwijl-pony!!! Kwijl Mooi hoofdje ook!!!
Het spijt me heel erg, maar ik MOEST nog ff wat kwijt...

doom schreef:
doom schreef:
ik krijg hem altijd rond zonder slof en het is wel eens goed voor je paard om met slof te rijden om hem even wat beter door te kunne krijgen en dat hij het even wat moeilijk krijgt is goed voor zijn rug en spieropbouw en natuurlijk is er dan ook afwissiling!
dat hij uit een gevallen loopt is onzin zijn moment opname's van foto's dat heb ik al eerder gezegt en als hij zo zou lopen zou ik geen foto's laten maken ik krijg heel goed les dan lijkt het me dat dan wel eens tegen me verteld had moeten worden dat dat zo was:D maar zo als ik al zeg het zijn moment opname's en hij was lekker ontspannen had op de foto alleen wat dieper gemogen maar hij hangt absoluut niet.
heb altijd mooie punten dan had ik dat van jury's ook moeten horen of heb ik het dan mis groetjes

Uhmzzz... Ik heb eigenlijk nooit geweten dat een slof GOED is voor de rug van een paard... Eerder het tegenovergestelde of heb ik dat nou??? En het is toch ook niet echt de bedoeling dat je je pony een keertje in die krul trekt met zo'n ding??

Noujah, ik wil nou niet zo'n zeikert lijken die helemaal tegen een slofteugel is, want ik geef toe: ik heb er ook ooit mee gereden... Ik vind slofteugels ook niet slecht, zolang ze op de goede manier gebruikt worden, richt zo'n ding echt geen schade aan!!!

Ik wilde ook niet zeggen dat JIJ er verkeerd mee rijdt, want dat kun je niet echt beoordelen aan een paar foto's... Haha! Dusjah, ik wilde alleen even zeggen dat ik het niet helemaal eens ben met jouw opvattingen over waarvoor een slofteugel dient. Vingers aflikken

Owjah, nog één dingetje!!! Ik vind je pony echt helemaal super en ik wens jullie nog veel succes saampjes met het rijden! Knipoog

Doeg!!!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:29

Ook ik heb een kleinzoon van Balaton. Leuk om de gelijkenissen te zien. Leuk paardje.
Wel jammer dat je vooral bij zo´n gevoelig paardje de slof gebruikt. Spiergroepen trainen kun je echt op andere manieren doen.
Aan de teugel wil naar mijn idee zeggen dat een paard voorwaarts is en over de rug loopt. Dit heeft dus niets te maken met de voorkant (de slof dus).

pippie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:37

Leuk diertje, maar inderdaad gespannen foto's. Slof is echt geen verkeerd hulpmiddel, heb het idee dat op bokt alle ''slof'' foto's afgekraakt worden. Natuurlijk als een slof niet goed gebruikt word is het niet oke, ik vind hem eerlijk gezegd beetje aan de strakke kant maar daar ga ik verder niet op in. Rijd zelf ook regelmatig met slof en hij vind het heerlijk, gewoon lekker onstpannen over zijn rug en ik denk dat dat wel goed is voor je paard. Maar elk paard reageerd natuurlijk anders.

En idd je mag niet losrijden voor een ander op wedstrijden dus lijkt me apart, foto's van je zusje zien er wel redelijk uit. Maar denk niet dat '' aan de teugel'' het belangrijkste is van het hele paard rijden. (heb het idee dat dat bij jou wel het geval is namelijk)

succes verder met je leuke paardje!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:51

Japp schreef:
Leuk diertje, maar inderdaad gespannen foto's. Slof is echt geen verkeerd hulpmiddel, heb het idee dat op bokt alle ''slof'' foto's afgekraakt worden. Natuurlijk als een slof niet goed gebruikt word is het niet oke, ik vind hem eerlijk gezegd beetje aan de strakke kant maar daar ga ik verder niet op in.

Slof is idd niet slecht als het juist gebruikt wordt etc.
Maar ik denk dat het in dit topic bij de meeste bokkers er om gaat dat ze een nogal verkeerde opvatting heeft over het gebruiken van slofs.

alexia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:24

als jullie eens beter leze !!!!!
ze zegt dat de slof bij haar manier zo werkt en tja wie kent der paard dan beter he kom op jongens!
negatief kan je blijven kijk op de foto is de slof is ie iets te strak maja ze zegt toch dat dat ook niet de hele tijd was !!
dus mensen beter lezen
ik rijd z1 en voot mij is het ook weleeens nodig om de slof te gebruiken en die spiergroepen gebruik je toch anders metvde slof want je vraagt toch meer dan normaal dus .....
dit meisie is niet achtelijk ze weet precies wat ze met haar pony met de slof kan doen !
succes met je paard denk dat je ver komt.......
groetjes

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:26

WOW
wacht even....

Z1 wil écht helemáál niks zeggen hoor!
er zijn zelfs nog B ruiters die beter zijn dan de Z ruiters!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 22:30

beautylover schreef:
WOW
wacht even....

Z1 wil écht helemáál niks zeggen hoor!
er zijn zelfs nog B ruiters die beter zijn dan de Z ruiters!

ik denk dat ze hier mee probeert te zegge dat mensen het dan minder erg vinden.
omdat je dan al zo 'goed'bent
ik vind iedereen goed!
en dat van me zussie inrijden ik rijd hem altijd errst voordat zei er op gaat want anders bokt hij er er af
en dat was een onderlinge op stal en ze wilde graag mee doen dat kan je zo'n kind dan topch niet verbieden!
naja mensen die ook met slof rijden ook goed dat jullie je mening geven ! Haha!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:38

Het is niet minder erg als iemand hoger rijd. Dat iemand hoger rijd wil niet zeggen dat je beter rijd!!! En ook niet iedereen is goed, een goed paard doet wonderen helaas.

Shikoba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:19

SplashIsLief schreef:
Het is niet de bedoeling dat je telkens [ plaatst, je berichten moeten wel inhoud hebben Knipoog
[/quote]

Maar hoe kom je anders aan je berichtjes? Vork En QueJira, met hulpteugels kun je heel goed afwisselen, elke dag een andere Clown .

Wel een mooie pony hoor Knipoog .

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:24

Hahahah, jij snapt het Knipoog

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:19

Eerst zeg je dat je L1 rijd, en nu rijd je opeens Z1?
Vind je ook niet echt netjes zitten voor een Z1 ruiter, maja...
Was nog vergeten te zeggen dat het een leuke pony is Knipoog

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 17:36

Natasja91 schreef:

ik z1~???
nooit gezegt hur haha!
ik rijd lekker l1 en heb zondag weer wedstrijd maar moet dan nog wel heel hard oefenen voor de z haha
naja groetjes Haha!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 17:38

SplashIsLief schreef:
Het is niet minder erg als iemand hoger rijd. Dat iemand hoger rijd wil niet zeggen dat je beter rijd!!! En ook niet iedereen is goed, een goed paard doet wonderen helaas.

mensen die een paard hebben of een verzorgen en met rijden steeds beter worde zijn naar mijn idee goed !
je hoeft niet meteen een topper te zijn maar je laat wel zien dat je het kan !

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:35

doom schreef:
Natasja91 schreef:

ik z1~???
nooit gezegt hur haha!
ik rijd lekker l1 en heb zondag weer wedstrijd maar moet dan nog wel heel hard oefenen voor de z haha
naja groetjes Haha!

Ohw sorry sorry sorry!!!
Dat was iemand anders, het spijt me Haha!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:44

Weeeer een slofdiscussie Lachen fun. Maar wel hier een klein voorbeeld van hoe je je paard over de kop kan trekken met slof. Niet dat ie zo mega diep loopt maar tis een klein begin. Het zijn uiteraard momentopnames maar aan de foto's te zien is het logisch dat iedereen hier over de zeik gaat. Ik vind de foto's ook niet okej. En de reden en het waarom je een slof gebruikt al helemaal niet. Wel leuke pony.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:53

als je er nou mere foto's opzet zien ze het beter gekkie Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de rest stond hier dacht ik Haha!
ben benieuwd wat ze nu zeggen of ie uit elkaar loopt of weet ik het Knipoog