Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
doom schreef:kissbambino schreef:heel mooi paardje geweldig dier
alleen ik vind het er wat gespannen uitzien
kijk:
hier heb ik nou wat aan !
ja hij was wat gespannen beetje vervelend was dat de baas was namelijk bezig met de trekker !
hij had zijn momenten wel dat hij ontspanne was...
der is mij verteld dat als je paard ergens van opkijkt en hij blijft dat doen dat je hem naar binne moet laten kijken maar wel aan de teugel op het moment dat hij op die plek is .......
hoe doen jullie dat!
dit vind ik nou een goede commentaar dank je wel
Mooi paardje hoor! Mooi koppie erop! Veel succes saampies!
Mooi hoofdje ook!!!doom schreef:doom schreef:
ik krijg hem altijd rond zonder slof en het is wel eens goed voor je paard om met slof te rijden om hem even wat beter door te kunne krijgen en dat hij het even wat moeilijk krijgt is goed voor zijn rug en spieropbouw en natuurlijk is er dan ook afwissiling!
dat hij uit een gevallen loopt is onzin zijn moment opname's van foto's dat heb ik al eerder gezegt en als hij zo zou lopen zou ik geen foto's laten maken ik krijg heel goed les dan lijkt het me dat dan wel eens tegen me verteld had moeten worden dat dat zo was:D maar zo als ik al zeg het zijn moment opname's en hij was lekker ontspannen had op de foto alleen wat dieper gemogen maar hij hangt absoluut niet.
heb altijd mooie punten dan had ik dat van jury's ook moeten horen of heb ik het dan mis groetjes
Dusjah, ik wilde alleen even zeggen dat ik het niet helemaal eens ben met jouw opvattingen over waarvoor een slofteugel dient.
Japp schreef:Leuk diertje, maar inderdaad gespannen foto's. Slof is echt geen verkeerd hulpmiddel, heb het idee dat op bokt alle ''slof'' foto's afgekraakt worden. Natuurlijk als een slof niet goed gebruikt word is het niet oke, ik vind hem eerlijk gezegd beetje aan de strakke kant maar daar ga ik verder niet op in.
beautylover schreef:WOW
wacht even....
Z1 wil écht helemáál niks zeggen hoor!
er zijn zelfs nog B ruiters die beter zijn dan de Z ruiters!
SplashIsLief schreef:Het is niet de bedoeling dat je telkens [ plaatst, je berichten moeten wel inhoud hebben
[/quote]
En QueJira, met hulpteugels kun je heel goed afwisselen, elke dag een andere
.
.
Natasja91 schreef:Eerst zeg je dat je L1 rijd, en nu rijd je opeens Z1?
Vind je ook niet echt netjes zitten voor een Z1 ruiter, maja...
Was nog vergeten te zeggen dat het een leuke pony is
SplashIsLief schreef:Het is niet minder erg als iemand hoger rijd. Dat iemand hoger rijd wil niet zeggen dat je beter rijd!!! En ook niet iedereen is goed, een goed paard doet wonderen helaas.
doom schreef:Natasja91 schreef:Eerst zeg je dat je L1 rijd, en nu rijd je opeens Z1?
Vind je ook niet echt netjes zitten voor een Z1 ruiter, maja...
Was nog vergeten te zeggen dat het een leuke pony is
ik z1~???
nooit gezegt hur haha!
ik rijd lekker l1 en heb zondag weer wedstrijd maar moet dan nog wel heel hard oefenen voor de z haha
naja groetjes
fun. Maar wel hier een klein voorbeeld van hoe je je paard over de kop kan trekken met slof. Niet dat ie zo mega diep loopt maar tis een klein begin. Het zijn uiteraard momentopnames maar aan de foto's te zien is het logisch dat iedereen hier over de zeik gaat. Ik vind de foto's ook niet okej. En de reden en het waarom je een slof gebruikt al helemaal niet. Wel leuke pony.