bonte hengsten aan werk :P

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

speedy3

Re: bonte hengsten aan werk :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 08:44

Oscar Ik snap haar best dat Miriamrocky zo regeerd .
ik heb meerde berichtje gelezen van haar die ze post
en overal loopt die Sylvia wel beetje te zieken .Sorry niet persoonlijk bedoelt maar zo denk ik er over.

rossi Dank je wel

Miriamrocky ik hoop dat je ook keer goede foto,s plaats kunnen de mensen die zo fel regeeren het van de andere kant zien Lachen

Sorry mensen moes het even kwijd

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:10

Toch mooi dat je met 8 posts en 1,5 dag geregistreerd zijn al kunt oordelen dat ik overal 'wel beetje loop te zieken'. Als je niet tegen kritiek cq commentaar kunt zit je op een forum als Bokt echt fout.

Baksleep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:16

tss waarom zit ze te zeiken dan????? ik ben het helemaal met sylvia eens...
en miriam ik geloof niks van je verhaal volgens mij hoor je nu pas voor het eerst dat het tuig en het "karretje' niet goed zit....
maarja je moet het zelf maar weten echt leuk en goed is het voor je pony niet!!!

speedy3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:20

Nee hoor ik kan er wel tegen en ik zei ook dat het niet persoonlijk bedoelt was maar dat het bij mij zo over komt.
En ik lees trouwens al een hele poos mee op Bokt maar had steeds niet de tijd om aan te melden .

Ik vindt het er ook niet netjes uit ziet .
Maar ze heeft nu al 4 keer gezegt dat het daarna wel goed zat .
Daar lezen somige over heen .
En ik vindt bokt trouwens zoiezo een stook forum dus zal er nooit een foto op zetten iedereen weet het toch beter .
Maar vindt het altijd leuk om mee te lezen .
Maar nog een keer was niet persoonlijk bedoelt .

natasjuh Kijk dit bedoel ik nou ze heeft net dus 4 keer gezegt dat het daarna wel goed zat .
Geloof haar dan ook .

Allemaal niet persoonlijk bedoelt maar vindt dit zo zonde van zo forum

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:22

hoi
nu ga ik een hele stomme vraag stellen misschien!
maar ga jij op die pony rijden je bent toch het meissie die op die kar zit he? je lijkt me nou niet bepaald van het goede gewicht om daar op te gaan rijden. denk dat het er ook niet leuk uit zou gaan zien.
ik geef alleen m,n mening hoor!!

gr daphne

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 09:23

natasjuh ik zeg net ook al dat dit het EERSTE arondje was om dat het tuig en het karetje toen die er aleen voor stond wel goed zat
aleen toen we naar de wei liepen en een rondje daar gereden had zachte de kar naar voren toen heben we de veeren straker gezet en het tuig verstelt en toen ging het goed
maar oke
zal het hier wel bij laten want jullie vinden hem zielig bla bla bla en dat is die ook joh niet te geloven haha

en oscar ik wil helemaal geen oh ah reachties
maar ik lees heel bokt en sylvia loopt over al in de huiskamer topics te zeggen oo dit moet je lezen
maar oke
maarnie uit Lachen
is maar internet

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 09:24

dafjuh_15 schreef:
hoi
nu ga ik een hele stomme vraag stellen misschien!
maar ga jij op die pony rijden je bent toch het meissie die op die kar zit he? je lijkt me nou niet bepaald van het goede gewicht om daar op te gaan rijden. denk dat het er ook niet leuk uit zou gaan zien.
ik geef alleen m,n mening hoor!!

gr daphne

haha waar staat dat dan nee ik rijd er niet op nee dan zal dat beesie door zijn rug zaken
maar waar slaat dit eigelijk op als vragen mag Tong uitsteken

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:26

ok ok nu weten we het wel, hopelijk heeft de TS er wat geleerd en doet ze het niet meer. {of zet ze er geen foto's van neer op bokt Tong uitsteken}
Leuke pony.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:30

In al die HK-topics? Wow, 1 topic... Overdrijven is ook een vak apart.

@Speedy, ik lees er niet overheen. Maar een tuig + koets hoort meteen goed te zitten, niet daarna of op het eind. Wees dan zo slim om die foto's niet te plaatsen. Overigens deel ik je mening niet wat dat stoken betreft... Ik durf rustig foto's te plaatsen hiero en ik durf ook rustig mijn mening te geven. Ik weet mijn fouten en als iemand me op andere dingen wijst (wat ook vaak zat gebeurd) dan neem ik dat aan en dan ga ik daarmee aan de slag.

TS lokt zelf een hoop reacties en discussies uit door haar manier van reageren. En 10 keer hetzelfde? Sja, dat is Bokt. De mensen lezen het eerste bericht en reageren daarop, weinig mensen lezen eerst het hele topic door...

speedy3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:36

Sylvia nog even 1 keer een berichtje en dan stop ik er weer mee.
Hoe kun jij oordelen over iemand (want dat doe je vindt ik ) die je niet kent alleen via berichtjes van internet.Dat kan niet want ik kan zeggen dat ik dol gelukig ben terwel ik achter me pc zit te janken bevoorbeeld .we weten nu wel dat je het zielig vindt en dat je de TS niet mag maar wees jij dan volwassen en regeer dan niet meer

Citaat:
ik heb meerde berichtje gelezen van haar die ze post
en overal loopt die Sylvia wel beetje te zieken .

Dit vroeg gewoon om een reactie Haha! Ik ben dol op 'beetje zieken' Lachen

je zegt het zelf dus ze heeft wel beetje gelijk

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:38

miriamrocky schreef:
natasjuh ik zeg net ook al dat dit het EERSTE arondje was om dat het tuig en het karetje toen die er aleen voor stond wel goed zat
aleen toen we naar de wei liepen en een rondje daar gereden had zachte de kar naar voren toen heben we de veeren straker gezet en het tuig verstelt en toen ging het goed
maar oke
zal het hier wel bij laten want jullie vinden hem zielig bla bla bla en dat is die ook joh niet te geloven haha

en oscar ik wil helemaal geen oh ah reachties
maar ik lees heel bokt en sylvia loopt over al in de huiskamer topics te zeggen oo dit moet je lezen
maar oke
maarnie uit Lachen
is maar internet

Jammer dat je dan geen foto's hebt van de andere rondjes. Ben benieuwd naar foto's waar het dan in jouw ogen wel goed zit.

Heel Bokt gelezen zozo....

Mag je dan niet zeggen dit moet je lezen? Wat maakt dat nou weer uit zeg jeetje.

Maar goed even ontopic gaan. Ik vind het plaatje er totaal niet fijn uitzien. De kar lijkt me ook niet bepaald stevig.
Snap niet dat je dan niet eventjes kan wachten. Maar goed dat is mijn mening maar.

speedy3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:39

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:42

speedy3 schreef:
Sylvia nog even 1 keer een berichtje en dan stop ik er weer mee.
Hoe kun jij oordelen over iemand (want dat doe je vindt ik ) die je niet kent alleen via berichtjes van internet.Dat kan niet want ik kan zeggen dat ik dol gelukig ben terwel ik achter me pc zit te janken bevoorbeeld .we weten nu wel dat je het zielig vindt en dat je de TS niet mag maar wees jij dan volwassen en regeer dan niet meer

En TS doet precies hetzelfde. Die oordeelt ook over haar met een paar berichtjes te hebben gelezen.

Normaal typen kan tegenwoordig ook niet meer geloof ik Slapen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:42

Schat, je quote uit het taalbloopers-topic. Mag ik je er meteen op wijzen dat er aardig wat taalfouten in zitten, oa dat het is 'EEN beetje zieken' en dat het daarom in dat topic staat?

Ik oordeel over niemand. Ik kijk naar de foto en zie daar een héle hoop wat niet goed is, en dat lees ik ook in de berichten van TS. En ik oordeel... Wat doen jullie? Jij vind dat ik loop te zieken (zal me worst wezen), dat ik TS niet mag (omdat ik commentaar heb? dan is het treurig gesteld met de wereld en mag ik toch verdomd weinig mensen!), TS zegt dat ze mijn berichten in de gaten gaat houden omdat ze me niet vertrouwd (kinderachtig, maar ook dat zal me worst wezen) en dan laat ik de rest van haar pb's nog buiten beschouwing. Jullie roepen meteen dat ik vooroordelen heb, maar kijk eerst eens naar wat jullie zelf doen... Laat ik 't zo formuleren: gelukkig kennen mijn vrienden me wél, ik heb er ook totaal geen behoefte aan om aardig gevonden te worden door mensen die ik niet ken; het is een forum en ik geef mijn mening, als die mening niet bevalt, so be it. Ik heb er geen last van.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:45

speedy3 schreef:
zijn er trouwens 2 hoor

Waar dan? Alleen in de Boktkroeg. Dat is nog altijd 1 topic... En link, so what? Als iemand een andere mening heeft dan zeggen ze echt niet 'goh Syl, je hebt helemaal gelijk, laat ik dat daar ook maar even zeggen'. Dat zijn volwassen mensen met een eigen mening. Gelukkig. Ik noem geen naam of niks, en de helft leest eroverheen (als je verder leest zul je ook zien dat er mensen zijn die niet weten over wel topic ik het heb). Wel sneu hoor, al mijn berichtjes checken... Ach gut

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:48

Sylvia schreef:
het is een forum en ik geef mijn mening, als die mening niet bevalt, so be it. Ik heb er geen last van.

Idd! Als je je foto's op een forum zet (in dit geval dus bokt) Kan je commentaar verwachten! Dus? Als je niet tegen negatief commentaar kan zet er dan geen foto's op! Ik plaats ook wel eens foto's nou al krijg ik er een keer commentaar op...Het is echt geen ramp hoor! De bokkers geven gewoon hun mening! Waar jij om vraagt omdat je deze foto's hebt geplaats!
Ik ben het gewoon met Sylvia eens.
En dan nog iets. Je zegt dat je het tuig enz. naderhand nog hebt goedgedaan, daar heb je geen foto's van. Je zei ook dat je dat in het begin had gedaan! Maar je hebt een stomme fout gemaakt door te zeggen dat het droog was toen je begon!!! Dus dan heb je het tuig ook niet in het begin al weer goedgedaan!

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 09:51

DunDijk schreef:
Sylvia schreef:
het is een forum en ik geef mijn mening, als die mening niet bevalt, so be it. Ik heb er geen last van.

Idd! Als je je foto's op een forum zet (in dit geval dus bokt) Kan je commentaar verwachten! Dus? Als je niet tegen negatief commentaar kan zet er dan geen foto's op! Ik plaats ook wel eens foto's nou al krijg ik er een keer commentaar op...Het is echt geen ramp hoor! De bokkers geven gewoon hun mening! Waar jij om vraagt omdat je deze foto's hebt geplaats!
Ik ben het gewoon met Sylvia eens.
En dan nog iets. Je zegt dat je het tuig enz. naderhand nog hebt goedgedaan, daar heb je geen foto's van. Je zei ook dat je dat in het begin had gedaan! Maar je hebt een stomme fout gemaakt door te zeggen dat het droog was toen je begon!!! Dus dan heb je het tuig ook niet in het begin al weer goedgedaan!

we begoinen droog ja met optuigen ja toen en we waren net in de begon het te regen jezus waar slaat dit op vindt het wel grapig haha

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:58

ja ik heb ook zoiets hoe verkloot je je paard sorry hoor.
Maar ik ben het wel met sylvia eens.
eerst zat het tuig wel passend en toen opeens had je hem later op maat gemaakt.
Toen reed je met dit karretje en je vond hem zelf eng en nu ineens reed dat ding wel plots recht heel vreemd allemaal.

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 10:01

ja hij ree recht en ik vindt het een eng karetje ja was de eerst ekeer dat ik op een 2 wieler zta dus dat is wel even wennen vindt ik maar mensjes ik moet werken lees vanavond wel weer daaaaaag

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:05

Dan snap ik sowieso al niet dat je dat karRetje erachter hangt als het al een eng ding is. Zeker voor een pony waarvoor het nog maar de 2e keer is er hoeft maar iets te gebeuren. Ik wil de gevolgen daarvan niet weten zeker met zo'n gaar karretje niet.

Op stal staat ook een 2wieler karretje en die is helemaal niet eng of gevaarlijk. Juist een heel fijn ding maar goed die is ook niet zelf inelkaar geknutseld....

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:08

Ik ga ook met Sylvia mee. Je zegt zelf al dat het tuig niet past, zeker bij jonge dieren is dit gewoon uiterst belangrijk. Drukking of beknelling zullen ze asocieren met pijn, en zo geen fun in het betuigde werk zien...

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:10

enne, Speedy-geval: Heb je op dezelfde school als miriam gezeten? Wel knap dat jullie hetzelfde taalgebruik hebben!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:20

nou sorry hoor maar je kunt een paard zoiets toch niet aan doen? En het regent heel hard, Het paard loopt erbij van "Ja het zal allemaal wel". Waarom moest je zo nodig al meteen foto's maken en wachtte je niet even op je eigen kar? Je had dit kunnen verwachten. nou ik hoor het wel maar ik vind het heel zielig voor die pony

Vogeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:51

Oei, oei!! Gaarne eerst denken en dan pas doen!!
Succes de volgende keer en laat dan een paar foto's zien waar je waarschijnlijk dan ook trotser op bent want dit kun je zelf toch ook niet goed noemen?!!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:53

Ik vind het belachelijk hoe hier met dieren wordt om gegaan. Je kunt toch niet een paard voor alles maar aanspannen?!