Het ziet er goed uit Jnien!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Viennanova schreef:Ik woon in Friesland en kom dus regelmatig Friezen tegen in het Z, maar ik heb hier nog niet een gezien die zo mooi met het neusje eruit loopt als deze! Niks geen kin op de borst zoals ik ze hier zie. Super!
Anoukie schreef:Mooi dier, loopt goed en een geweldige uitstraling!

Ro0sj schreef:Gaaf paard hoor, maar ik vind echt de stang een beetje erg strak, en het is niet op een foto maar echt op heel veel foto's. Ook vind ik dat je instructrice hem af en toe wel erg doorvraagt, hand op d'r bovenbeen, tegen d'r buik, hakken helemaal opgetrokken.
Hij loopt inderdaad niet zo diep als vele andere friezen, maar op paar foto's loopt die duidelijk achter de loodlijn, komt misschien ook beetje door de stang.
Verder vind ik het erg knap dat je Z1 met hem bent!! Wens je nog veel succes.

Friezen zijn zoooo mooi!! *Wie weet komt die droom nog eens uit... * 
Ilsemarie schreef:Hier droom ik nou al zoooo lang vanFriezen zijn zoooo mooi!! *Wie weet komt die droom nog eens uit... *
Succes met hem!!
nina62 schreef:Zal ik je dan maar even uit de droom helpen?
Ik vind het ook een mooie Fries en een mooi setje, alleen mis ik de verzameling, te weinig buiging in het achterbeen voor een Z paard. Door te veel stanggebruik is Ninke vaak toch nog te kort in de hals.. Maar dat is natuurlijk ook niet zo makkelijk met een Fries.

nina62 schreef:Zal ik je dan maar even uit de droom helpen?
Ik vind het ook een mooie Fries en een mooi setje, alleen mis ik de verzameling, te weinig buiging in het achterbeen voor een Z paard. Door te veel stanggebruik is Ninke vaak toch nog te kort in de hals.. Maar dat is natuurlijk ook niet zo makkelijk met een Fries.

Jnien schreef:Nee hoor.. tis nog steeds mijn droom wat uitgekomen is om een mooie zwarte te bezitten!
Vindt et knap dat je van een foto verzameling kan zien.. en dat in een training!
Maar.. ik ga hier niet in discussie voor wel of niet goed genoeg voor et Z.. we zitten samen in et Z (+ 7 winstpunten) en daar ben ik trots op!
Ik hoef me niet te bewijzen.. ik ben dik tevreden met mijn paard en we doen ons best!
Bedankt voor de motivatie!!
knightloekie schreef:Jnien schreef:Nee hoor.. tis nog steeds mijn droom wat uitgekomen is om een mooie zwarte te bezitten!
Vindt et knap dat je van een foto verzameling kan zien.. en dat in een training!
Maar.. ik ga hier niet in discussie voor wel of niet goed genoeg voor et Z.. we zitten samen in et Z (+ 7 winstpunten) en daar ben ik trots op!
Ik hoef me niet te bewijzen.. ik ben dik tevreden met mijn paard en we doen ons best!
Bedankt voor de motivatie!!
en hier ben ik het helemaal mee eens
Jnien schreef:Dankje knightloekie!
Vind overigens je onderschrift erg mooi!
Popkjen schreef:En zo zie je maar weer dat het belangrijkste is dat je zelf tevreden bent met je paardje... Trouwens Janine heeft écht wel reden om tevreden te zijn... Ik ben bij de gelukkigen die Ninke al LIVE aan het werk gezien heb en dat ziet er SUPER uit hoor... De critici mogen het hun best eens proberen na te doen, friezen zijn niet altijd even makkelijk te rijden maar Ninke en Janine geven je het idee dat het wel allemaal heel makkelijk is en dat vind ik heel belangrijk bij dressuur... Geniet nog maar lekker van je paardje Janine maar weet zeker dat dat geen probleem is
(hahahaha, maar ja dat kan je verwachten van mij he)