Otje in Austerlitz!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Re: Otje in Austerlitz!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 00:14

Gomir, ik zie je dan wel op Kootwijk! (ik ga onverwacht toch ook starten, als mijn mail met gegevens nog op tijd binnenkomt...! Knipoog) Of nou ja, ik zie je misschien niet, aangezien ik je paard niet zal herkennen (of wel, maar toch bang dat het een ander is, en niets zeggen Nagelbijten / Gniffelen), dus zeg jij maar hoi tegen het meisje met de wildkleur bruine ijslander in het kobaltblauw. Haha! Deze wedstrijd is wel kleiner als Austerlitz (waar ik ook nog 'ns laat startte) dus wel meer kans dat we elkaar zien. Knipoog

De foto's staan bij wedstrijden, seizoen 2005, en dan op foto's klikken (onderaan). Dan zie je eerst de foto's van KWB, je moet dan eerst doorscrollen tot Austerlitz! Pling (ik zat eerst ook al te kijken van..... Blond)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 00:40

Ik heb je in Austerlitz wel gezien, alleen we hebben elkaar niet gesproken. Roofer vertelde me dat jij roskur was(en je zegt het als ruskur, die info kreeg ik er gratis bij Knipoog )
Ik herken je wel in Kootwijk als je start. Zat net in het HK-topic te tikken dat ik het leuk vond dat je ook opgegeven had *LOL*

Ik had de foto's al gevonden inmiddels, ik sta er niet op Die van Karin vind ik wel heel gaaf Ja

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 11:21

Austerlitz was voor mij ook de eerste keer endurance. Ik vond het geweldig en mijn paard gelukkig ook. Maar wat een blubber zeg!

Citaat:
Rij je zonder beschermers? Is dat beter of zo?

Onderweg ben ik een heleboel verloren beschermers als peeskappen en springschoenen tegengekomen...

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 13:17

ik krijg hier nog hoop voor mijn paardje waar ik ook net de hoek van de straat meekom en die een emense stresskip is.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 23:30

Ik vond ook nog een springschoen... Achteraf spijt dat ik hem niet heb meegenomen, maar Röskur was net lekker op gang, en ik was eigenlijk bang dat ik tijd en energie zou verliezen, hij heeft het nou eenmaal hard nodig en was net lekker in 1 tempo aan het lopen, het kost hem veel energie om elke keer draf - stap etc te wisselen dus toch maar niet gedaan.... (en waar moest ik die ranzige blubber-springschoen laten... Blond) Maarja nu denk ik dus elke keer "zou die persoon hem ooit hebben teruggevondem" Rolleyes

Ik rij altijd zonder beschermers, zelfs met springen... Van huis uit denk ik (op de manege nooit met beschermers gereden, en ijslanders, tsja, ik ken eigenlijk niemand die met beschermers met ijsco's rijdt, hooguit springschoenen als ze heel erg aantikken in telgang o.i.d.). Rösk heeft het gelukkig niet nodig allemaal. Lachen

Ik zie je wel in Kootwijk Haha!.