Vooruitgang???

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ibalia

Re: Vooruitgang???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 15:19

Mag ik even jaloers zijn Tong uitsteken Tong uitsteken

Wat een lekker beestje!!
Ik durf zelf niet meer te rijden maar ik kan me voorstellen wat je moet voelen als in in het zadel zit.

Fijn hoor!
Je mag terecht trots zijn.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 15:38

waarom durf je niet meer te rijden Ach gut wat sneu Verdrietig

Je zou eigenlijk even op Karlos moeten zitten, want afgezien dat ie mooi is en leuk loopt is ie, en dat is het aller belangrijkste, hardstikke lief Lovers

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 08:36

Na wat ongelukjes was mij moed en lef gedaald tot onder het nulpunt.

Ik kocht toen mijn paard en kreeg weer helemaal vertrouwen.
Na ongeveer 3 jaar kreeg Ibalia een ernstige peesblessure.
Omdat ik ging trouwen heb ik gewacht om haar weer te gaan rijden want ik wilde niet het risico lopen met een gebroken been of arm naar het altaar te moeten Haha! Haha!

Daarna kwamen er kindertjes en ondertussen was duidelijk dat ik nooit meer op Ibalia zou kunnen rijden.
Dus ik had de keus. Ibalia verkopen (lees slager) en een nieuw paard kopen of Ibalia laten dekken. Ik heb dus voor het laatste gekozen en heb inmiddels al twee leuke veulens uit haar gefokt.

Omdat ik geen zin meer heb om met een nieuw paard het traject van wennen en vertrouwen winnen in te gaan heb ik dus besloten het rijden even links te laten liggen. Ik mis het wel heel erg maar om dit moment ben ik aan het mennen. Dat is ook erg leuk.

Beetje lang verhaal
Sorry Bloos Bloos

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 08:44

Echt een wereld van verschil!
Super gedaan hoor, echt een plaatje! OK dan!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 08:58

wat een leuk stel zijn jullie !! ziet er goed uit hoor (maar dat wist je intussen al denk ik Knipoog )

ibalia: jammer dat je niet meer rijd! maar wel heel begrijpelijk voor mij (ik heb zelf wel gekozen voor een nieuw paard en wennen en vertrouwen winnen, we zijn op de goede weg)
maar veulentjes zijn toch ook heeeeeeeel erg superleuk !! en mennen lijkt me ook gaaf Haha! niet meer rijden maar ook niet paardloos Knipoog

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 22:25

ooit zal je weer rijden, dat weet ik zeker!!

Soms moet je gewoon even de sprong wagen en het "risico" nemen en uiteindelijk denk je: Was dat het nou waar ik me zo druk om maakte?