ennum ontspannen tjah,, soms haal ik ff geen adem nee

@marije;
bedankt voor de leuke reactie

en de andere ook bedankt voor hun mening!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Margon schreef:pharagirlke schreef:ben het met sjonniej eens maar ik kan het waarschijnlijk niet beter dus ik mag niets zeggenlekkere instelling heb jij
Kijk heh...!
Er zit daar een jury die op M/ Z niveau mag jureren dus jureerd uiteraard ook streng [hehe het is Z niveau]! Als die jury echt zo denken van "Nou die hoort in het L thuis" dan had ze stephanie met dr pony geen 191 punten gegevenen NATUUUUURLIJK weet jij het beter! Ga zelf gewoon lekker een jurycursus volgen dan spreken we elkaar weer
Margon schreef:Kijk heh...!
Er zit daar een jury die op M/ Z niveau mag jureren dus jureerd uiteraard ook streng [hehe het is Z niveau]
! Als die jury echt zo denken van "Nou die hoort in het L thuis" dan had ze stephanie met dr pony geen 191 punten gegevenen NATUUUUURLIJK weet jij het beter! Ga zelf gewoon lekker een jurycursus volgen dan spreken we elkaar weer
Margon schreef:pharagirlke schreef:ben het met sjonniej eens maar ik kan het waarschijnlijk niet beter dus ik mag niets zeggenlekkere instelling heb jij
Kijk heh...!
Er zit daar een jury die op M/ Z niveau mag jureren dus jureerd uiteraard ook streng [hehe het is Z niveau]
! Als die jury echt zo denken van "Nou die hoort in het L thuis" dan had ze stephanie met dr pony geen 191 punten gegevenen NATUUUUURLIJK weet jij het beter! Ga zelf gewoon lekker een jurycursus volgen dan spreken we elkaar weer
Dit soort reactie is voor mij een teken om niet verder in te gaan op t onderwerp gezien jij zon type 'of ik gelijk of ongelijk heb, gelijk zal ik krijgen!' lijkt te zijn. Sjonniej schreef:Margon schreef:Kijk heh...!
Als jij mijn school meld dat ik de komende 3 maanden niet kom, zorg dat ik normaal kan leven zonder rugklachten en die cursus betaald.
Okay, dan wil ik die cursus doen. Maar vind het onzin dat iemand die geen jury is, meteen dom is en nergens verstand van heeft.
Kijk heh...!
moowsy schreef:Ja maarja... Het is maar net wat de jury wil zien... Mischien heeft ze de volgende keer wel geen winstpunt om die reden. Dat zou best kunnen.
.
. Leuke pony trouwens, en gefeliciteerd met je punten. Buxy schreef:en ik heb geloof ik het recht om hier ook te zeggen wat ik er van vind.. ookal kan ik het zelf mischien niet beter.
(je weet wel wie ik bedoel
)
Citaat:Dit heeft helemaal niets te maken met verstand van paardrijden of niet. Dit gaat om verstand van jureren of niet [ik zeg nu absoluut niet dat ik verstand van jureren heb of niet... aangezien ik dat dus niet heb]
! En trouwens... van foto's af kun je toch niet zien of die proef 191 punten waard is of niet.
Want blijkbaar telkens als het slecht ging werd je eerste 
ja zou ik ook maar doen.. mij durft ze niet meer te pbén..
MissJ schreef:Ik vind het jammer dat ik nu al meerdere topics voorbij heb zien komen waarin TS en Margon iedereen die kritiek heeft volledig afzeiken.
Niemand zit perfect, doe je voordeel met de kritiek, zodat je alleen maar beter gaat rijden.
MissJ schreef:Ik vind het jammer dat ik nu al meerdere topics voorbij heb zien komen waarin TS en Margon iedereen die kritiek heeft volledig afzeiken.
Niemand zit perfect, doe je voordeel met de kritiek, zodat je alleen maar beter gaat rijden.
Van harte gefeliciteerd met deze mooie punten, een beter debuut had je denk ik niet kunnen wensen.