hunter en ik @ eerste officiele Z1 wedstrijd!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 20:07

uum kritiek mag altijd gegeven worden hoor maar daarna vertel ik ook gewoon m'n mening.... Knipoog
ennum ontspannen tjah,, soms haal ik ff geen adem nee Tong uitsteken

@marije;
bedankt voor de leuke reactie Lachen

en de andere ook bedankt voor hun mening!

Liza_vL

Re: hunter en ik @ eerste officiele Z1 wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:58

Wat loopt ie lekker zeg, echt zo'n stevig pony, paardje! Haha!
En al die paarden eruit rijden is natuurlijk helemaal geweldig met zulke goede punten!

Ben ik niet de enige die mn hoofd zo omhoog houdt. Clown

Buxy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 15:45

Margon schreef:
pharagirlke schreef:
ben het met sjonniej eens maar ik kan het waarschijnlijk niet beter dus ik mag niets zeggen Rolleyes lekkere instelling heb jij Rolleyes

Kijk heh...!
Er zit daar een jury die op M/ Z niveau mag jureren dus jureerd uiteraard ook streng [hehe het is Z niveau]! Als die jury echt zo denken van "Nou die hoort in het L thuis" dan had ze stephanie met dr pony geen 191 punten gegeven en NATUUUUURLIJK weet jij het beter! Ga zelf gewoon lekker een jurycursus volgen dan spreken we elkaar weer Lachen

mag ik vragen waar zo'n opmerking op slaat? hier word ons bijna verboden om te zeggen wat wij er van vinden..
en daarna krijgen je een snauw omdat je dat een beetje een rare instelling vind?
sorry hoor..ga dan zelf een jurycursus volgen..

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:03

Margon schreef:
Kijk heh...!
Er zit daar een jury die op M/ Z niveau mag jureren dus jureerd uiteraard ook streng [hehe het is Z niveau]
! Als die jury echt zo denken van "Nou die hoort in het L thuis" dan had ze stephanie met dr pony geen 191 punten gegeven en NATUUUUURLIJK weet jij het beter! Ga zelf gewoon lekker een jurycursus volgen dan spreken we elkaar weer Lachen

Als jij mijn school meld dat ik de komende 3 maanden niet kom, zorg dat ik normaal kan leven zonder rugklachten en die cursus betaald.
Okay, dan wil ik die cursus doen. Maar vind het onzin dat iemand die geen jury is, meteen dom is en nergens verstand van heeft.

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:16

Margon schreef:
pharagirlke schreef:
ben het met sjonniej eens maar ik kan het waarschijnlijk niet beter dus ik mag niets zeggen Rolleyes lekkere instelling heb jij Rolleyes

Kijk heh...!
Er zit daar een jury die op M/ Z niveau mag jureren dus jureerd uiteraard ook streng [hehe het is Z niveau]
! Als die jury echt zo denken van "Nou die hoort in het L thuis" dan had ze stephanie met dr pony geen 191 punten gegeven en NATUUUUURLIJK weet jij het beter! Ga zelf gewoon lekker een jurycursus volgen dan spreken we elkaar weer Lachen

1. ik ben 14 en mag dat volgens mij niet eens En ik heb niet gezegd dat ik het beter weet.
2 Je kan ook anders reageren Rolleyes Dit soort reactie is voor mij een teken om niet verder in te gaan op t onderwerp gezien jij zon type 'of ik gelijk of ongelijk heb, gelijk zal ik krijgen!' lijkt te zijn.

Margon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 16:59

Sjonniej schreef:
Margon schreef:
Kijk heh...!

Als jij mijn school meld dat ik de komende 3 maanden niet kom, zorg dat ik normaal kan leven zonder rugklachten en die cursus betaald.
Okay, dan wil ik die cursus doen. Maar vind het onzin dat iemand die geen jury is, meteen dom is en nergens verstand van heeft.

Dit heeft helemaal niets te maken met verstand van paardrijden of niet. Dit gaat om verstand van jureren of niet [ik zeg nu absoluut niet dat ik verstand van jureren heb of niet... aangezien ik dat dus niet heb]! En trouwens... van foto's af kun je toch niet zien of die proef 191 punten waard is of niet.
Lachen

moowsy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:04

Margon schreef:
pharagirlke schreef:

Kijk heh...!

Even tot 10 tellen margon. Tong uitsteken
Maarre ik denk dat ze ook wel verdiend zijn... Niet alleen omdat ik Stef regelmatig zie rijden maar ook idd omdat dat een ervaren jury is(ook bijv. te zien aan de punten die in de M gegeven zijn). En ik denk dat Hunter hoogst waarschijnlijk wel op de achterhand loopt, anders krijgt ze deze punten niet.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 17:36

Ik wil heel graag geloven dat dit een goede jury is, maar ik ben al zo vaak op wedstrijden geweest. Dat de paarden met het krulletje hoger stonden dan de paarden die netjes over de achterhand liepen. Er wordt door maar héél weinig jury's gekeken of een paard correct over de achterhand loopt.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:54

Ja maarja... Het is maar net wat de jury wil zien... Mischien heeft ze de volgende keer wel geen winstpunt om die reden. Dat zou best kunnen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:04

moowsy schreef:
Ja maarja... Het is maar net wat de jury wil zien... Mischien heeft ze de volgende keer wel geen winstpunt om die reden. Dat zou best kunnen.

En dat is het punt van de jurysport. Ik heb zelfs al een paar keer meegemaakt dat er 30 punten verschil zat tussen jury 1 en jury 2, bij dezelfde proef.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:18

De jury heeft altijd gelijk... tot ze andere punten geeft dan jij verwacht had! Op de foto's af had ik er eerlijk gezegd ook geen Z-combinatie in gezien, maar ik zal als B-ruitertje maar niks zeggen... Toch zie ik redelijk wat Z-amazones en heb dus het idee dat ik wel verschil kan zien tussen Z en geen Z Lachen .
@TS: Rijdt je nou met rubberen laarzen in t Z? Dat vindt ik echt stoer Lachen . Leuke pony trouwens, en gefeliciteerd met je punten.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:24

ik zie nou eenmaal graag dat een paard goed op de achterhand loopt.. dan maar niet zo in de krul getrokken.. en ik heb geloof ik het recht om hier ook te zeggen wat ik er van vind.. ookal kan ik het zelf mischien niet beter.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 08:54

Buxy schreef:
en ik heb geloof ik het recht om hier ook te zeggen wat ik er van vind.. ookal kan ik het zelf mischien niet beter.

Juustum! Dat heb je goed. Kijk maar naar de Nederlandse Politiek. Ze zeggen van alles, maar maken er zelf ook een potje van Haha!

Denken mensen nog steeds dat Sjef ook zo goed kan rijden als Anky? No way!
Kijk eens naar Edward en Nicole? Edward rijdt de sterren van de hemel, Nicole zie je nooit te paard. Maar wie geeft er les?? Clown

HaffiejGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 08:58

Jemug
wat een kanp ding zeg
lekkere dikke nek ook
ghehehehe en mooie bouw
hou oud is diej?
hij ziet er erg jong uit
je houding is o0ok erg netjes moet ik zeggen
nou op naar de Z2 zou ik zeggen Tong uitsteken

SUC6

Groetjes Mylene Tong uitsteken

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 10:18

Leuke foto's zijn t geworden Stef!! Maar ik denk wel dat ze wat hoger heeft gejureerd dan in de M, niet om jou af te kraken ofzo hoor!! Want je proeven waren zeker wel winstpunten waard!! Maar over mevrouw S (onder andere) heb ik t Tong uitsteken (je weet wel wie ik bedoel Haha! )

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:16

Lekker stevige pony, leuke foto's op. De meeste mensen kijken toch naar beneden, maar het ziet er geweldig uit met je neus in de wind Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 12:23

Citaat:
Dit heeft helemaal niets te maken met verstand van paardrijden of niet. Dit gaat om verstand van jureren of niet [ik zeg nu absoluut niet dat ik verstand van jureren heb of niet... aangezien ik dat dus niet heb]
! En trouwens... van foto's af kun je toch niet zien of die proef 191 punten waard is of niet.

mar daar komt het wel op neer? als jij zegt dat wij geen jury zijn en dat we dus eerst mar een jury cursus moeten volgen als we onze mening over de fotos willen zeggen?
nouja. Veel succes nog.

edit: over al dan niet goede jury: ik heb een proef gereden die wáárdeloos was. Ik was nerveus, exje te sloom en twijfelde heel erg (hoe zou je zelf zijn als je ruiter gespannen is?) was ik 1ste! Terwijl de andere combinaties heel ontspannen liepen enz enz.
Een andere proef ging echt super! iedereen kwam me zeggen dat ik eerste werd enz enz. Was ik 2de en stond een meisje wat zelf ei dat der proef echt niet goed ging en dat ze t me gunde 1ste! We hebben er toen smakelijk om gelachen Knipoog Want blijkbaar telkens als het slecht ging werd je eerste Clown
Dus dat de jury jou eerste zet wil niet perse zeggen dat je paard ook echt super liep! Hangt er maar net vanaf naar wat de jury kijkt zoals gezegd,
dus de mensen die hier zeggen dat hij niet loopt gelijk een paard int Z hoort te lopen. Die mogen dat toch ook wel zeggen zonder afgesnauwd te worden?

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 12:48

Gefeliciteerd stef! Goed gedaan Lachen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:04

Tjonge, de arrogantie straalt er vanaf, niet alleen van de foto's, maar ook van de berichtjes............we mogen alleen maar complimentjes geven. Nou mooi niet!!! Want dat vind ik deze foto's niet waard.
Ik kan van deze foto's nooit de hele proef beoordelen, dus ik kan de punten niet beoordelen, maar de momenten zoals ze hier op de foto staan vind ik niet Z-waardig.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:45

pas maar op hoor manzano zometeen krijg je margon op je nek met een pb berichjte dat je er je niet mee moet bemoeien

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:48

Ik wacht hem rustig af Knipoog

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 12:10

whaha..Tong uitsteken ja zou ik ook maar doen.. mij durft ze niet meer te pbén..Tong uitsteken

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 12:54

Ik vind het jammer dat ik nu al meerdere topics voorbij heb zien komen waarin TS en Margon iedereen die kritiek heeft volledig afzeiken.
Niemand zit perfect, doe je voordeel met de kritiek, zodat je alleen maar beter gaat rijden.

Van harte gefeliciteerd met deze mooie punten, een beter debuut had je denk ik niet kunnen wensen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 12:56

MissJ schreef:
Ik vind het jammer dat ik nu al meerdere topics voorbij heb zien komen waarin TS en Margon iedereen die kritiek heeft volledig afzeiken.
Niemand zit perfect, doe je voordeel met de kritiek, zodat je alleen maar beter gaat rijden.

Ja maar volgens zeggen is het al perfect. En wij hebben geen jurycursus gedaan, dus wij snappen er niets van...

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 13:59

MissJ schreef:

Van harte gefeliciteerd met deze mooie punten, een beter debuut had je denk ik niet kunnen wensen.

Of ze wat met die kritiek wil doen, moet zelf weten toch Lachen
Vind het wel knap dat je die paarden in de Z1 eraf hebt gereden. Het niveau bij de paarden ligt in de zwaardere klasses toch mestal wel wat hoger bij de ponies (hier in Overijssel in ieder geval (meestal) wel).
Iig gefeliciteerd!