Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

HaffiejGurl schreef:
sorry dat ik het seg
maar ik vind bijan al dese foto's
heel erg sielug
de mensen die erop zitten
kunnen niet rijduh
kijk hoe ze zitten als dat paard springt
die beesten hebben aan het eind van de race een rug probleem van hier tot gunder
maarja als mensen dit leuk vinden:S
erg triest
sitten wel hele leukerts russen
Groetjes Mylene & (_) (_) (_) Wonder

Je kijkt nu namelijk naar foto’s van Z-combinaties die o.a EK’s rijden , dus ik zou je mond maar dichthouden ! En triest is het om te reageren op een topic waar je geen bal verstand van hebt met een beredenering waar ik van in mn broek plas

HaffiejGurl schreef:sorry dat ik het seg
heel erg sielug
kunnen niet rijduh
die beesten hebben aan het eind van de race een rug probleem van hier tot gunder
erg triest

maar we moeten niet vergeten dat zei waarschijnlijk beter is , ze springt natuurlijk 1.50 m parcours met haar ‘ HaffieJs ’
was u nu even vergeten...
Lielle schreef:@Haffiejgirl, bij afsprongen moet je juist terug blijven, anders loop je het gevaar dat je met paard en al over de kop gaat. De combinaties op deze foto's zijn onder andere EK deelnemers, van wie je mag verwachten dat ze toch best wat kunnen rijden. SGW is echt niet zielig, je had ons paard Pablo vandaag weer eens moeten zien stralen in de training.
@de rest: ietsje rustiger reageren mag ook wel.
? HaffiejGurl schreef:sorry dat ik het seg
heel erg sielug
kunnen niet rijduh
erg triest

..nogal irritant
Leo_ke schreef:Geen mooie foto's? Vind het merendeel hartstikke mooi
Dat kleine vosje in de waterbak is toch ggk hengst Edgar? Enorm gaaf dier is het toch
hij was met john enzo aan het praten en ik liep mee terug naar de vrachtwagen , en hij had gewoon echte lichtgroene ogen
echt TE mooi 
reddytobias schreef:Leo_ke schreef:Geen mooie foto's? Vind het merendeel hartstikke mooi
Dat kleine vosje in de waterbak is toch ggk hengst Edgar? Enorm gaaf dier is het toch
jep dat is edje!! justin hobbelt hier ook wel ergens op bokt...zo af en toe