Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rowanlover schreef:vinden jullie dat ik er nog goed op pas????
Frannie schreef:mijn commentaar? heerlijk mooi knolletje *kwijl*
tjah idd weinig rijfoto's
alleen vind ik je pony een beetje een raar profiel heebn (kan ook liggen aan de neusriem)
leuke foto's!
milo schreef:van de manege?? ik wist niet dat je met sporen op manegepony's mag rijden?
maar ik vind t een heel leuk paardje!!!!
Janneke18 schreef:Rowanlover schreef:vinden jullie dat ik er nog goed op pas????
ik vind dat je er prima op past!
Ik vind je echt niet te groot.
Unika schreef:Heey Rowanlover!!!
Ik had niet eens gezien dat je de foto's op bokt geplaatst had! Sorry dat er veel mislukt zijn, normaal mag ik in de bak foto's maken, nu helaas niet. Ik kom nog wel een keer om (nog) betere foto's te maken. Maarre, ik vind ze nu al mooi![]()
Om uit te vergroten, ik was meteen verliefd op de tweede foto en met jou erop een van het halthouden waar ze rond staat.
Enne, je past er nog goed op hoorIk vind je echt niet te groot.
Heel veel groetjes Unika/Pocalover
kom je ook nog eens bij mij foto's maken van poca
QuijoSavan schreef:Je bent samen leuke combi, heb niet alles gelezen, maar probeer je hakken wat lager te houden, kijk vooruit en let op je pianohandjes.
xSemmiex schreef:mooi beestje hoor

kan daar trouwens mooi buiten rijden zeg!! maar wat las ik nou net is dat een manege pony waar je op rijd?? mag je daarop met sporen rijden?? wat raar.. is trouwens wel een erg leuke pony hoor ziet er grappig uit met die knotjes in:P
Dribbelkont schreef:leuk beesje maar het zadel ligt op mijn oog te ver naar voren.
Het beknelt zo zijn schouder en die moet vrij liggen.
verder leuke combinatie

... 
xkusssx schreef:heb niet alles gelezen dus sorry als het vaker is gezegd...
je gebruikt je sporen te veel. op elke foto houd je ze aan en kan bij 1 foto zelfs zien dat je ze gebruikt om haar aan de teugel te krijgen/houden... en probeer wat minder aan de teugel te zitten zag dit bij 2 foto's... verder leuke pony en leuke foto's hoor, en ga zo door![]()
![]()
...