Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
CocoChanel schreef:Leuk topic hier zeg, jezus wat een gezeur.
..
.. Ook al word ik er een beetje pissed-off van. Want er zijn zoveel mensen op bokt dat nog niet iedereen weet wat de reden is dat jij met 2 teugels rijd.
:D:D
nellellebel schreef:eventjes over die twee teugels...
ik bedoel het niet negatief over hoe je het ook op wilt vatten..
maar voor wat zijn die twee teugels eigenlijk.
ik heb dat nog nooit gezien??

stalleke schreef:T gaat niet om jou mening maar over HOE je die mening plaatst!
vonneke schreef:Hoe feller mensen reageren hoe minder zeker ze van zichzelf zijn

VValar schreef:Nog even snel een reactie óp de reacties die hier zijn gegeven, voordat er (terecht) een slotje op komt.
Dat er zoveel mensen over hetzelfde onderwerp kunnen doorzeuren en miepen is mij onbegrijpelijk. En dan nog van die ongenuanceerde berichten plaatsen waar van alles en nog wat erbij gehaald wordt, arrogantie, onzekerheid en weet ik veel wat. Jullie zullen het onbetwist veel beter weten. Mensen, kunnen jullie nog lager zinken? Totaal geen inzicht in het beeld van de werkelijkheid. Waarschijnlijk (...) zijn dit weer reacties van mensen die niet weten waar het hier allemaal om draait. De topicstarter heeft duidelijk gemaakt er niet meer op te willen doorbreien en toch blijven jullie aanvallende reacties geven. Echt heel triest.
Hoge bomen vangen veel wind. Dat blijkt hier maar weer eens al te goed op Bokt.
stalleke schreef:Als ze zelf een beetje normaal gereageerd had, waren die vervelende reacties er ook niet geweest.

stalleke schreef:Tja ik denk dat dat te verwachten is na zo'n botte reactie van haar tegen mensen die gewoon iets vragen.

VValar schreef:stalleke schreef:Tja ik denk dat dat te verwachten is na zo'n botte reactie van haar tegen mensen die gewoon iets vragen.
Op Bokt misschien ook wel ja. Grotendeels omdat er gewoon veel ontwetendheid heerst en mensen lange tenen hebben.
stalleke schreef:Tja ik denk dat dat te verwachten is na zo'n botte reactie van haar tegen mensen die gewoon iets vragen.