Boas tijdens M2 proeven in Kilder!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

Re: Boas tijdens M2 proeven in Kilder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:47

Leuk topic hier zeg, jezus wat een gezeur.

Maar wel een hele mooie pony, veel succes verder!

Beate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:48

CocoChanel schreef:
Leuk topic hier zeg, jezus wat een gezeur.

zo is dat

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:12

Wat een heerlijk gezeur, Als zij arrogant wil kijken en antwoorden moet ze dat toch lekker doen? Als jullie hierop kwaad willen worden moeten jullie dat ook lekker doen Knipoog..

Alleen vind ik dat je wel een beetje aangevallen reageerde. Misschien komt het omdat je in andere topics hier alleen maar gezeur over kreeg, ik heb precies hetzelfde. Iedereen vraagt in elk topic waarom ik soms doorzit over balkjes, maar ik neem wel in elk topic even de tijd om dat netjes uitteleggen Knipoog.. Ook al word ik er een beetje pissed-off van. Want er zijn zoveel mensen op bokt dat nog niet iedereen weet wat de reden is dat jij met 2 teugels rijd.

Echt onwijs leuk paardje! Jij was toch eerste geworden met gelderse (of een andere provinciale) kampioenschappen?

Goedzo Lachen

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:28

Hey, ik vind dat je erg goed rijd! Maar ik wil geen oud wijf zijn (helemaal niet zelfs!!!!!) maar waarom heb je zo,n oranje ding aan? is dat voor je club ofzo? het viel me op.... maja, je heb een hele leuke pony!!! Echt een schattig koppie! Haha!:D:D

Groetjes Roos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:31

Schijnbaar voel je je toch behoorlijk aangevallen over je dubbele teugel!!!

Maar ja als jij er fijn mee rijd, contact lijkt me niet echt een probleem dat op te lossen is met een 2de teugel eraan hangen.....

nellellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:32

eventjes over die twee teugels...
ik bedoel het niet negatief over hoe je het ook op wilt vatten..
maar voor wat zijn die twee teugels eigenlijk.
ik heb dat nog nooit gezien??

MyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:34

Als je even naar de volgende bladzijde gaat kun je dat lezen, ik denk niet dat Shanna dat nog een keer gaat uitleggen Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 18:35

Geloof dat mensen reacties graag opvatten zoals zij dat willen.

Weet zeker als ik geeindigd was met een . ipv ?! dat iedereen me hier heel anders aan zou kijken.

Beetje wispelturig zijn jullie wel, normaal is het allemaal super en oh ik rijd zo netjes, en alleen omdat ik 1 x mijn mening geef ben ik gelijk arrogant?

Nou... bedankt..

Slotje is in aantocht, want van sommige mensen hier word ik echt moe!

PS: en ja ik was met deze pony inderdaad Gelders Kampioen M1 dressuur en geniet er nog elke dag van, want ik had het nooit verwacht!!!
Laatst bijgewerkt door Annash op 09-04-05 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:35

nellellebel schreef:
eventjes over die twee teugels...
ik bedoel het niet negatief over hoe je het ook op wilt vatten..
maar voor wat zijn die twee teugels eigenlijk.
ik heb dat nog nooit gezien??

ben je blind ofsjow Cool
kijk 1 pagina trug en je vind het.. Schijnheilig

Jonge.. Shanna het uitgelegt waarom ze met dubbele teugel rijd! WAAROM ze zo reageerde.. waar doet iedereen dan invredesnaam nog moeilijk over Verward Schijnheilig
zoek een leven en hou verder je mond in dit topic..

[edit] waarschijnlijk kennen jullie Shanna helemaal niej.. want arrogant.. uuhmm nee..! dat is ze dus EGT niet! tis een SUPER meid..!
Laatst bijgewerkt door _Madelon op 09-04-05 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:35

T gaat niet om jou mening maar over HOE je die mening plaatst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:38

Hoe feller mensen reageren hoe minder zeker ze van zichzelf zijn Haha!

Beate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:39

stalleke schreef:
T gaat niet om jou mening maar over HOE je die mening plaatst!

en ze heeft uitgelegt WAAROM zie die mening op die manier heeft geplaatst

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:40

Nog even snel een reactie óp de reacties die hier zijn gegeven, voordat er (terecht) een slotje op komt.

Dat er zoveel mensen over hetzelfde onderwerp kunnen doorzeuren en miepen is mij onbegrijpelijk. En dan nog van die ongenuanceerde berichten plaatsen waar van alles en nog wat erbij gehaald wordt, arrogantie, onzekerheid en weet ik veel wat. Jullie zullen het onbetwist veel beter weten. Mensen, kunnen jullie nog lager zinken? Totaal geen inzicht in het beeld van de werkelijkheid. Waarschijnlijk (...) zijn dit weer reacties van mensen die niet weten waar het hier allemaal om draait. De topicstarter heeft duidelijk gemaakt er niet meer op te willen doorbreien en toch blijven jullie aanvallende reacties geven. Echt heel triest.

Hoge bomen vangen veel wind. Dat blijkt hier maar weer eens al te goed op Bokt.
Laatst bijgewerkt door VValar op 09-04-05 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:41

sjonge de sfeer wordt er ook niet beter op! Misschien zijn er van beide kanten wel reacties geweest die misschien anders geformuleerd hadden kunnen worden maar laten we daar nu gewoon met zn allen over ophouden en het weer gezellig houden!

Shanna, je rijdt Boas super! Hilbert loopt ook echt mega onder je dus dat bewijst maar dat je echt goed rijdt. En ik zou het zonde vinden dat je met Boas stopt als je 18 wordt, hij kan met jou makkelijk mee bij de paarden. Je past er prima op en hij lijkt wel een groot paard op de foto's! Dus.. ga maar oefenen op je vliegende galopswissels Haha!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:43

vonneke schreef:
Hoe feller mensen reageren hoe minder zeker ze van zichzelf zijn Haha!

_/-o_

En waar zien jullie Jezus steeds? Volgens mij komt hij regelmatig langs in dit topic.

Let aub een beetje op de toon en de woorden. Zul je later ook moeten doen.......

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:44

VValar schreef:
Nog even snel een reactie óp de reacties die hier zijn gegeven, voordat er (terecht) een slotje op komt.

Dat er zoveel mensen over hetzelfde onderwerp kunnen doorzeuren en miepen is mij onbegrijpelijk. En dan nog van die ongenuanceerde berichten plaatsen waar van alles en nog wat erbij gehaald wordt, arrogantie, onzekerheid en weet ik veel wat. Jullie zullen het onbetwist veel beter weten. Mensen, kunnen jullie nog lager zinken? Totaal geen inzicht in het beeld van de werkelijkheid. Waarschijnlijk (...) zijn dit weer reacties van mensen die niet weten waar het hier allemaal om draait. De topicstarter heeft duidelijk gemaakt er niet meer op te willen doorbreien en toch blijven jullie aanvallende reacties geven. Echt heel triest.

Hoge bomen vangen veel wind. Dat blijkt hier maar weer eens al te goed op Bokt.

Als ze zelf een beetje normaal gereageerd had, waren die vervelende reacties er ook niet geweest.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:46

stalleke schreef:
Als ze zelf een beetje normaal gereageerd had, waren die vervelende reacties er ook niet geweest.

Aan de hand van één reactie, krijgt ze 3 pagina's lang negatieve opmerkingen terug. Is niet helemaal in verhouding natuurlijk.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:47

Tja ik denk dat dat te verwachten is na zo'n botte reactie van haar tegen mensen die gewoon iets vragen.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:49

stalleke schreef:
Tja ik denk dat dat te verwachten is na zo'n botte reactie van haar tegen mensen die gewoon iets vragen.

Op Bokt misschien ook wel ja. Grotendeels omdat er gewoon veel ontwetendheid heerst en mensen lange tenen hebben.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:51

VValar schreef:
stalleke schreef:

Op Bokt misschien ook wel ja. Grotendeels omdat er gewoon veel ontwetendheid heerst en mensen lange tenen hebben.

Ik denk dat t idd onwetendheid is maar ik denk dat t gewoon een normale vraag is als ze vragen vanwaar een dubbele teugel, mensen zien dit niet dagelijks en vragen zich af waarom dat is. Nou als je dan zo'n botte reactie krijgt is ook niet leuk.. Snap sommige reacties goed van sommige. Maar sommige vind ik ook wel erg bot!

Beate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:52

stalleke schreef:

en dat mensen door blíjven gaan nadat het antwoord allang geweest is

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:53

Uhm sorry hoor maar als hier iemand absoluut niet arrogant is is t Shanna wel..

Ze heeft al een paar x gevraagd of jullie willen ophouden met commentaar blijven geven op hoe ze reageerde.. Kunnen we hier nu allemaal mee stoppen? Voor Shanna is dit echt niet leuk! Al genoeg mensen hebben nu al gezegd dat ze t raar vinden dat ze zo reageerd en dat weet ze nu onderhand ook wel!! Stoom uit je oren

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 18:54

Je vraagt iemand die met Stang en Trens rijdt toch ook niet waarom die dat doet? Koe

PS: Daan bedankt Lachen

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:55

Stang en Trens zie je vaker en is wat normaler dan een dubbele teugel

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:56

Nadinetjuhh en ik vroegen gewoon normaal waarom ze met 2 teugels rijd!

Wat maakt dat jou nou uit? Het mag toch? Is het dan zo vreemd dat ik met dubbele teugel rijdt?!

Je kunt toch rustig proberen uit te leggen waarom je met 2 teugels rijd ipv gelijk zo aanvallend te reageren?!
Ik heb Shanna ook vaak zat gemeet en ik weet ook dat ze ECHT NIET arrogant is maar ik vind die reactie wel gigantisch bot en aanvallend overkomen. Weet ik veel dat een dubbele teugel mag... en wat maakt mij dat uit? Ik ben gewoon nieuwschierig!