Drachtige fries@work met Satine

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: Drachtige fries@work met Satine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 14:53

LuvdaTossa schreef:
evitatinkle schreef:
Wat dacht je van Freya als naam voor een merrie. Die vind ik heel mooi en het is nog een beetje een fryse naam ook.

Freya is een leuke naam, maar geen Friese naam Knipoog Verbastering van Famke is Femke, dat is op en top Fries Knipoog

Ik zou met het rijden haar hoofd iets meer laten afzakken, haar iets ronder proberen te laten lopen.

ik heet zelf femke,dus ga mijn paard niet zo noemen...

en ja laag en rond,ik heb de fries nu een jaar en het was een niet/zeer slecht gereden paard,heb haar pas sinds sept zelf onder het zadel,en ben met haar echt de bak doorgevlogen,ze kan nu wel laag en rond lopen,maar kost haar erg veel moeite,en nu ze zo dik is,en drachtig,doet ze eigelijk sinds januari niets meer...

dus als het veulen er is, ga ik weer met haar aan de slag en laat ik haar ook niet meer dekken.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:36

sorrie dat ik het zeg maar je houding is egt waardeloos ga is goed op je kont zitten en verder welke leuwke fries! Haha!

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:55

Maaiikii schreef:
sorrie dat ik het zeg maar je houding is egt waardeloos ga is goed op je kont zitten en verder welke leuwke fries! Haha!

pffff, goede binnekomer.. Wat zijn we weer gezellig. Verder wordt msn-taal hier niet zo gewaardeerd en zijn leestekens erg handig, want dan kunnen we het ook normaal lezen Bloos

Okee, weer on-topic Haha!

Hele mooie Fries, en hele mooi foto's. Ik zat inderdaad ook te kijken naar het zadel, maar toen ik haar buik zag ( Bloos Bloos ) bedacht ik me ook gelijk Haha!. Je kan het zadel moeilijk anders leggen inderdaad! Het rijden ziet er ook leuk uit!
Veel succes nog verder met het veulen en natuurlijk mams!