Prachtige foto's en dat dekje staat stoer!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
lisjuhandty schreef:hoezow zou ik daar van moeten dromen dan????????

je hebt maar geluk!!
riskjuhruled schreef:oooh ja kijk hier word ik nou echt kei jaloers op!! bossen hebben we ook maar strand ooh ik wil ook over het strand crossenje hebt maar geluk!!

, mooie fjord ook Marye78 schreef:wat een ontzettend mooie fjord en de fotos zijn ook heel mooi, lekker fel van kleur !
heel gaaf echt...

Kusia schreef:riskjuhruled schreef:oooh ja kijk hier word ik nou echt kei jaloers op!! bossen hebben we ook maar strand ooh ik wil ook over het strand crossenje hebt maar geluk!!
Voor die bossen van jullie zou ik wel een moord willen plegen!
Geweldig om alleen maar in bos naar België te rijden

dat is ook leuk! Mijn pony is alleen bang voor die golven dus pootje baden in de zee zal het niet worden.. Maar zwemmen in een meertje waar het water stil ligt vintie dan weer niet eng! patsur schreef:lekker! Ik woon ook aan het strand (A) wij gaan 1x per jaar 's nachts racen op het stranddat is ook leuk! Mijn pony is alleen bang voor die golven dus pootje baden in de zee zal het niet worden.. Maar zwemmen in een meertje waar het water stil ligt vintie dan weer niet eng!
Oh dus als je fotos maakt hem je minder kans om eraf te vallen?Citaat:Ik had wel een cap op hoor had hem alleen ff afgedaan voor de foto