Gijsenkim op Par

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Gijsenkim op Par

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 23:07

Sonja schreef:
Wat een Tong uitsteken -Haf! Die zou ik wel eens met een echt zadel willen zien... Haha! (echte zadels hebben een knop Knipoog ) Mooi dier hoor, met een heeeeeel aansprekend bekkie d'r op! Vingers aflikken

NOUHOUUUU Tong uitsteken
Weet je hoeveel mensen er al gezegt hebben dat ik er een echt zadel op moet leggen? *ontelbaar dus....*

Maar als je een echt zadel hebt liggen in haar maat mag je het weleens uit komen proberen hoor, ze is met 1 hand ook heel lekker te rijden Haha!

Sily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 23:09

KindnessM schreef:
ik vind die hoofdfoto ook erg mooi, alleen LIJKT het net of je daar getrokken rijd... misschien een verbeelding van mij hoor...

Die spring fotos zijn echt lachen maar jullie komen er echt wel! wat is nou 5jt oud

5 jaar is niets!
laat staan 4 en een half Haha!
Knipoog

Parretje kan afentoe idd heel fel kijken en doen en dan lijkt het net of ze aan alle kanten tegen gehouden wordt, ze is dan dus eigenlijk een beetje boos....dan gaat het onderlipje nar voren en op het eind het bovenlipje want dan is ze boos en vind ze het best wel moeilijk tegelijkertijd Haha!
O en aan haar oogjes zie je het goed...ben helemaal gek op de gezichtsuitdrukkingen van mijn knollie *erg he*