A.F.Gemini + Soraya Bint Djafa onder het zadel (arab) @work!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: A.F.Gemini + Soraya Bint Djafa onder het zadel (arab) @w

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:23

sorayalover1 schreef:
Normaal zit ik altijd wel rechtop het zadel paste namelijk niet bij de merrie enz.

al is het zadel 5 maten te klein voor je paard, dan nog kun je prima recht in het zadel zitten Knipoog
Je moet je niet teveel aangevallen voelen.
Als je foto's op bokt zet, krijg je commentaar.
Dat is nou eenmaal standaard.
Gewoon kijken of je wat met de tips kan doen ipv je steeds te verdedigen.

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:33

ahh wat een lieve mooie paardjes, dat veulentje achter zijn mama aanrennen whahaha echt leuk Haha!

ik vind ook dat je een beetje rare houding hebt, iemand zij net alsof je in een stoel zit, daar vind ik het ook een beetje op lijken

en dat in de stal ik zelf zou het niet doen, maar jij kent de pony beter dus je kan zelf wel een beetje weten of die gek zou doen ofzo, ik vind wel dat sommige mensen een beetje bot reageren (gewoon aanvallen)

maar nog veel plezier met de paardjes Knipoog

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:43

lowara schreef:
sorayalover1 schreef:
Normaal zit ik altijd wel rechtop het zadel paste namelijk niet bij de merrie enz.

al is het zadel 5 maten te klein voor je paard, dan nog kun je prima recht in het zadel zitten Knipoog
Je moet je niet teveel aangevallen voelen.
Als je foto's op bokt zet, krijg je commentaar.
Dat is nou eenmaal standaard.
Gewoon kijken of je wat met de tips kan doen ipv je steeds te verdedigen.

Ik ken het paardje beter als jullie dus waarom zou ik naar die 'tips' luisteren
en mijn beugels waren ook te lang dat je dat dan weer net niet ziet :S Maarja dan niet..

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:45

ja, ik weet wat je bedoelt sorayalover Knipoog
soms dan schrijf je dingen waarom het zo is en dan lezen mensen het niet en dan nog geven ze commentaar terwijl ze er niks van af weten

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:46

Als je geen commentaar wil en alleen maar wil horen 'wat een leuk dier' of 'dat ziet er goed uit' dan moet je geen foto's plaatsen bij HAW Scheve mond

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:08

ja oke, dat is wel zoo maar je hoeft niet heel bot te antwoorden, geef dan tips ofzo of pb dan ofzo

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:13

[/quote]
en mijn beugels waren ook te lang dat je dat dan weer net niet ziet :S Maarja dan niet..
[/quote]

Ze zegt hier toch zelf, waarom zou ik naar jullie tips luisteren?! Dus volgens mij wil ze helemaal geen commentaar horen. En de tip lijkt me duidelijk. Niet je paard in stal vastzetten en dan erop klauteren... ookal ken je je paard al eeeeeuwig Scheve mond

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:14

aaah wat schattig dat kleine veulentje dr achter aan!! Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:15

SmoOwiejj schreef:
ja oke, dat is wel zoo maar je hoeft niet heel bot te antwoorden, geef dan tips ofzo of pb dan ofzo

Citaat:

misschien omdat je niet de moeite neemt om ze op te volgen of te kijken wat je ermee kan doen?
Je bent erg vijandig bezig en dat hoeft echt niet.
Ook al ken je je paard supergoed, dan is het wel goed om af en toe naar meningen en ideeen van anderen te kijken/luisteren.
Daar moet je mij toch gelijk in geven?
Ik geef ( net als sommige andere bokkers) gewoon wat tips.
Hoef je je niet meteen helemaal te gaan verdedigen en bot te gaan doen.
Niemand is perfect, en dan hoeft ook niet,maar dat moet je ook van jezelf kunnen denken.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:30

Hier sla ik echt van achterover...... Huilen

In stal op een paard voor de foto? Pffff mss wel stoer om op een hengst te zitten, maar laat zoiets aan mensen over die iets meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Meid je kon wel levensmoe zijn! Ik hoop van harte dat je het zelf inzien. Als iemand geblindoekt de afgrond in loopt waarschuw ik ook....

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:39

LuvdaTossa schreef:
Hier sla ik echt van achterover...... Huilen

In stal op een paard voor de foto? Pffff mss wel stoer om op een hengst te zitten, maar laat zoiets aan mensen over die iets meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Meid je kon wel levensmoe zijn! Ik hoop van harte dat je het zelf inzien. Als iemand geblindoekt de afgrond in loopt waarschuw ik ook....

Waarom is het stoer om op een hengst te zitten?? Verward
En dit is allemaal al genoeg zegt denk ik..
Iedereen doet af en toe wel is iets stoms.. Ik heb ook al genoeg stomme dingen gedaan, maar dan breng je niet meteen je zelf en je paard in gevaar hoor. Iedereen doet net alsof het een zelfmoordpoging is ofzo.. Verward

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 21:40

Waarom is het stoer om op een hengst te zitten??
En dit is allemaal al genoeg zegt denk ik..
Iedereen doet af en toe wel is iets stoms.. Ik heb ook al genoeg stomme dingen gedaan, maar dan breng je niet meteen je zelf en je paard in gevaar hoor. Iedereen doet net alsof het een zelfmoordpoging is ofzo..

ben ik met je eens Haha! Knipoog dat het geen zelfmoordpoging is en dat iedereen weleens domme dingen doet

Anneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 21:57

wow zeg wat een gezaag hier! Slapen Ik doe ook dingen met mijn paard die andere misschien onverantwoord vinden! Het ene paard is het andere niet hoor! Ze heeft er mss 2 min opgezeten fzo? Er kan altijd iets proberen of je het nu op een verantwoorde manier doet of niet! Het is haar keuze en ze doet wat ze wilt! Iedereen wilt zijn mening natuurlijk geven maar 20 keer na mekaar hetzelfde is niet echt leuk! Dan voel je je echt aangevallen! (Sorry maar het is zo)

Leuke paardjes hoor en schattig veulentje! Nog veel plezier Lachen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 18:24

Anneke1 schreef:
wow zeg wat een gezaag hier! Slapen Ik doe ook dingen met mijn paard die andere misschien onverantwoord vinden! Het ene paard is het andere niet hoor! Ze heeft er mss 2 min opgezeten fzo? Er kan altijd iets proberen of je het nu op een verantwoorde manier doet of niet! Het is haar keuze en ze doet wat ze wilt! Iedereen wilt zijn mening natuurlijk geven maar 20 keer na mekaar hetzelfde is niet echt leuk! Dan voel je je echt aangevallen! (Sorry maar het is zo)

Leuke paardjes hoor en schattig veulentje! Nog veel plezier Lachen

Bedankt en je hebt helemaal gelijk! Ik word het ook helemaal zat dat er steeds weer op terug komt! Na 1x zeggen weet ik het wle hoor!! nu staan er 3pagina's gewoon over het zelfde :S Nou na 1 reactie had ik het al geweten
En inderdaad heb ik er niet lang opgezeten.

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 10:02

o nee he mensen...
dat jullie niet stroncziek van jullie zelf worden !!

jullie zijn gewoon op zoek naar iets wat fout is om dan vervolgens de ts helemaal naar beneden te halen!!!
als een paard vaststaat,zonder iemand erop kan hij ook rukken,het zelfde toch ??
dan kun je wel zeggen: ja maar voor de gene die erop zit is dat gevaarlijk..
maar het is dan toch veel gevaarlijker om midden in het bos ergens te staan ??
ja idd mieschien gaat het panieken omdat hij vaststaat,maar midden in een bos zou een paard ook veel gemakkelijker en reden kunnen vinden om in paniek te raken.
o en dan het excuus dat mensen gebruiken : ja we proberen aleen te helpen...YEAH RIGHT !
jullie hebben het liefste dat zij wel door de grond kan zakken.
je ziet in zoo veel topic veulen achter de mama aan,maar nee de ts is dan iemand die altijd gelijk heeft enzo dus daar zeg je niets van..jullie zouden dan ook nooit tegen een moderator beginnen ofzoiets..

jullie kunnen nu wel met zijn allen tegen mij beginnen te zeiken over het zelfde ( jullie houden er namelijk van om dingen te herhalen om zeker te weten dat de persoon echt weet dat ze gek is) het ken me niets meer schelen wat iedereen van bokt vind,dat ze maar dingen opzoeken om hun dag op te vullen in plaats van bokt te verpesten

dan heb ik het over de mensen die het allemaal beter weten e zogenaamt advies geven...

* hapt naar adem Clown * dat is dr weer uit Haha!

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 13:30

Manuutje1990 schreef:
veraA schreef:
Waaaat zie ik nou ... een paard vast in de stal en dan erop zitten.. sorry hoor , maar ben je gek.. als dat paard vaststaat en hij wil zich opeens losrukken ofzo.. sorry vind het echt gevaarlijk...

Edit ; en nu lees ik ook nog dat die in stal een 3jarige hengst is.. als hij zich losrukt en hij rent de stal uit... snap je zelf wel wat er gebeurt..

Ik zit vaak genoeg op mijn paard als ze vast staat met het halster in de stal.. En ook als ze niet vaststaat. Maar wel alleen op stal.. Niet in de wei ofzo.. Haha! Want dan word het een rodeo rondje denk ik.. Tong uitsteken

Ziet er op zich wel netjes uit, maar ik heb het idee dat je wat onzeker zit, of ligt dat aan mij..? Tong uitsteken
Iig wat meer rechtop en schouders naar achter.. Knipoog

Waarom doe je het dan?
Ik bedoel, je paard laat het dus alleen toe als ie geen andere keus heeft dan stilstaan Knipoog

Maar mooi paardje heb jij hoor! Dat veulen is ook wel erg lievig!

clowntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 13:37

Verschrikkelijk. Zowel jouw verantwoordelijkheid als je rijsteil.
Benen lang maken, hakken uitdrukken, tenen naar binnen, schouders losjes en ontspannen naar achter, handen rechtop in een vuist met je duim bovenop, rug recht maar ontspannen, hoofd recht vooruit met de neus iets naar voor, knieën en bovenbenen aangesloten op het zadel.

Verder ben ik het met de rest eens dat je verschrikkelijk gevaarlijk bezig bent geweest in die stal.

Maris_Winner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 13:45

Oke,even iets heel anders Knipoog

Wat zijn de afstammelingen van je paardjes? Pling

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 14:41

clowntje schreef:
Benen lang maken, hakken uitdrukken, tenen naar binnen, schouders losjes en ontspannen naar achter, handen rechtop in een vuist met je duim bovenop, rug recht maar ontspannen, hoofd recht vooruit met de neus iets naar voor, knieën en bovenbenen aangesloten op het zadel.

Verder ben ik het met de rest eens dat je verschrikkelijk gevaarlijk bezig bent geweest in die stal.

Hmmmm... raar.
Je bent pas vandaag aangemeld en dan al meteen zoveel kritiek? Volgens mij voel ik hier een schaduwaccount }>

En haar rijstijl is echt niet verschrikkelijk hoor!

Ze hindert haar paardje iig niet heel erg. Tuurlijk er moet nog een boel verbetert worden, maar goed Lachen

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 14:45

Jeej dit is Bokt weer he
Zo ken ik Bokt weer Tong uitsteken
Ze weet het nu wel

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 14:55

v0sj schreef:
Jeej dit is Bokt weer he
Zo ken ik Bokt weer Tong uitsteken
Ze weet het nu wel

Heeeeerrrrlijk toch? Haha!

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:20

Oliver schreef:
clowntje schreef:

Hmmmm... raar.
Je bent pas vandaag aangemeld en dan al meteen zoveel kritiek? Volgens mij voel ik hier een schaduwaccount }>

Ze hindert haar paardje iig niet heel erg. Tuurlijk er moet nog een boel verbetert worden, maar goed Lachen

tjaaa ook lekker begin :S

ik vind dat ze zelf moet weten of ze op die hengst gaat zitten want zij kent hem ook het best van iedereen hier Knipoog
maar waar zeurt iedereen nou al deze bladzijden om??

niet op de hengst zitten het is levensgevaarlijk kom op na 1 reactie weten ze het wel hoor, ik zie het nut ervan niet om erover door te blijven banketstaaf

echt heeeeeele schattige paardjes vind ik het Haha! Haha! Haha!

clowntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:38

Oliver schreef:
clowntje schreef:

Hmmmm... raar.

Ik weet hoe bokt werkt. Waarom zou ik mijn mening niet mogen geven (ook al ben ik pas 1 dag aangemeld)?

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:38

Oliver schreef:
Manuutje1990 schreef:
Ik zit vaak genoeg op mijn paard als ze vast staat met het halster in de stal.. En ook als ze niet vaststaat. Maar wel alleen op stal.. Niet in de wei ofzo.. Haha! Want dan word het een rodeo rondje denk ik.. Tong uitsteken

Ziet er op zich wel netjes uit, maar ik heb het idee dat je wat onzeker zit, of ligt dat aan mij..? Tong uitsteken
Iig wat meer rechtop en schouders naar achter.. Knipoog

Waarom doe je het dan?
Ik bedoel, je paard laat het dus alleen toe als ie geen andere keus heeft dan stilstaan Knipoog

Die snap ik dus niet.. In de wei is ze gewoon nogal spastisch af en toe.. Met of zonder iemand erop.. Ze hoort iets (vliegtuig bijv) en ze vliegt gelijk weg, om vervolgens weer hard door te vreten.
En het is een trekpaard.. Als ze niet vast wilt staan, dan rukt ze keihard die ring uit de muur. (Je moet bij haar nooit weglopen zodat je uit het zicht bent als ze vast staat).
En nu doe je net alsof ze het verschrikkelijk vind als ik op d'r rug zit, ze stoort zich er helemaal niet aan. Ik kan er ook gewoon een buitenrit op maken zonder zadel,, zonder dat ze me er af donderd.

Nienke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:15

zo knappe paarden..