Hoeveel kost ie?
Je had wel een cap op moeten zetten hoor!
LevensgevaarlijkEn je sloopt zn benen door zo intensief op het steen te rijden
[whuaha geweldig, wat een humor]
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Levensgevaarlijk

gheheh 
* Ellende schreef:Heh bah, ik hoopte op een echte bonte GP hengst
Dit is duidelijk een merrie aan het gedrag te zien

)
Zep schreef:ik ben wel ernstig teleurgesteld in het ontbreken van de slof in deze foto's
Menino schreef:
bwaha had je lol cher?

Dreamy schreef:Menino schreef:
bwaha had je lol cher?
Ja nogal
En Peerke; Intertoys X BartSmit X Ikea
S&T is zoek
neej ff heel serieus de dierenbescherming is al onderweg k heb ze meteen gebeld, dit KAANNN gewoon nie
misschien kom ik je nog wel s tegen op wedstrijd ( ehm nie dus
ik rijd geen GP
wel met mn eigen mix van intertoys x bartsmit x ikea , maar die is nu net zoals die van jou dus die blijft nu gewoon THUIS
), maar dan wel uit de buurt blijven bij mijn merrie he
missmiekie schreef:
ik heb dr nog wel 1 voor je liggen thuis whahahneej ff heel serieus de dierenbescherming is al onderweg k heb ze meteen gebeld, dit KAANNN gewoon nie
ik heb dr nog wel 1 voor je liggen thuis whahah neej ff heel serieus de dierenbescherming is al onderweg k heb ze meteen gebeld, dit KAANNN gewoon nie
whahahahah wat een humor foto's suc6 verdermisschien kom ik je nog wel s tegen op wedstrijd ( ehm nie dus
ik rijd geen GP
wel met mn eigen mix van intertoys x bartsmit x ikea , maar die is nu net zoals die van jou dus die blijft nu gewoon THUIS
), maar dan wel uit de buurt blijven bij mijn merrie he
:D echt leuk hoe heb ej hem gemaakt??? leuk echt paard heb je:D Chocolaatje schreef:Weet je wat ik nou echt NIET vind kunnen?
Dat je zonder cap rijdt! Echt verschrikkelijk, een gevaar voor jezelf (aangezien dit beest zo wild is) en het slecht voorbeeld voor alle Pennymeisjes hier op Bokt. Schaam je.

Dreamy schreef:Iemand nog tips?
Tinne schreef:Dreamy schreef:Iemand nog tips?
CAP?????????!!!!!![]()
![]()
Sorry hoor, maar dan ga je daar op de stenen rijden en heb je niet eens een cap op...![]()
![]()

Dyyy schreef:Aaah, de nieuwe Anky @ work. Wat een knap dier! Ziet er goed uit zeg
. Dyyy schreef:Aaah, de nieuwe Anky @ work. Wat een knap dier! Ziet er goed uit zeg