Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ik vind het er wel netjes uitzien, en als je paardje een beetje schrikachtig is buiten dan is dat toch helemaal niet zo'n ramp, en het is dan juist goed dat je juist lekker buiten in de bak blijft rijden en niet meteen afstapt!!
knightloekie schreef:Riant schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen ..
Kan zijn dat het zonder spanning anders is maar ik vind hem in de "nette draf" filmpjes af en toe gewoon kreupel eigenlijk ..
Je hebt nog veel te oefenen en te leren maar je hebt les dus je wert eraan.. Ik vind het een leuk paard en je blijft er mooi opzittten maar ik vind hem niet zuiver lopen.
kreupel ? Dit is volgens mij gewoon een tact fout.. dat krijg je als je paard te gespannen is

Maar ik had ook geen zweep of sporen dus toen ik eenmaal inzag dat het een doetje was, was het al te laat want ik kreeg hem daarna echt niet meer aan het been(zonder zweep dan teminste). versace schreef:Wat dit beestje vertoont is echt niet omdat hij het eng vind hoor hij neemt je gewoon in de maling en als je hem dan niet aan je been hebt zoals dat bij jou het geval is krijg je hem er ook niet doorheen.

) Denk je soms dat ik de kwaliteit van ruiter en paard niet aan die filmpjes af kan zien of zo?
Citaat:Ik vind jou instelling ook niet iets om trots op te zijn, ik ga ook maar niet vertellen wat ik van je vind, want dat wil je waarschijnlijk toch niet horen.
Citaat:Het dier loopt gewoon beroerd.
Kan best zijn dat de eigenaresse het grappig vind en er plezier aan beleeft: beroerd lopen doet ie nog steeds.

miekelover schreef:Laat ze maar mauwen. Als jij maar plezier in je paardje heb. Daar gaat het om.
Lenn schreef:miekelover schreef:Laat ze maar mauwen. Als jij maar plezier in je paardje heb. Daar gaat het om.
Ohja.. hoe het paard zich voelt staat natuurlijk buiten kijf
l0veevi schreef:Omg...dit slaat weer helemaal NERGENS op !!
l0veevi schreef:Citaat:Ik vind jou instelling ook niet iets om trots op te zijn, ik ga ook maar niet vertellen wat ik van je vind, want dat wil je waarschijnlijk toch niet horen.Citaat:Het dier loopt gewoon beroerd.
Kan best zijn dat de eigenaresse het grappig vind en er plezier aan beleeft: beroerd lopen doet ie nog steeds.
Het is duidelijk dat jij niet het topic vanaf het begin hebt gelezen...
is ook moeilijk hoor lezen
* zucht * zo irri als mensen de tijd niet nemen om ff een topic door te lezen.
Uit alles blijkt toch dat ze het topic juist wel heeft doorgelezen? Als jullie haar reactie nou eens beter zouden incasseren...
l0veevi schreef:ik ga me echt niet besig houden met jou offtopic reacties..![]()
ik heb wel betere dingen te doen...
Zep schreef:Zo, nu is het dus weer niet netjes wat ik post [img]
images/smiles/winkie2.gif[/img]
Ik begrijp dat het een manegepaard is (ik heb er trouwens ook een staan met die kwaliteiten en die springt heel wat betere changementen) Denk je soms dat ik de kwaliteit van ruiter en paard niet aan die filmpjes af kan zien of zo?
Dan nog loopt ie beroerd. Dat word door een paar mensen opgemerkt, en vervolgens komt er heel veel tegengas, niet eens zozeer van TS zelf, maar van enkele andere users (vriendinnetjes?). Ik vind dat een beetje jammer. Want als TS gewoon genoegen neemt met hoe hij nu gaat, is ze over 2,5 jaar weinig verder.
Alle mogelijke tips om het gedrag van het paard te verbeteren worden afgedaan met dingen als "ja maar hij IS nou eenmaal schrikkerig" en andere excuses. Ik vraag me dan dus af wat TS zelf voor reacties verwacht had bij het plaatsen van de filmpjes?
Zo iemand nodig je dus niet graag uit om een keer langs te komen en een changement aan te laten voelen op een leerpaard.
cissie schreef:Persoonlijk denk ik dat je al teveel met van alles en nog wat bezig bent wbt dress-oefingen of een poging tot (ik heb gelezen dat het niet je opzet was, maar het paard schoot per ongeluk in allerlei vreemde posities).......zorg eerst maar dat je paard buiten net zo Relaxed loopt (rechte lijnen en netjes langs de bakrand op) als binnen pas dan kun je meer gaan vragen......lijkt mij.