easy

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

issaschar

Re: easy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 19:27

Quote schreef:
Lieve Aimee,
Ik vind dat dit er super uit ziet! OK dan!
Echt waar, echt heel erg netjes.
Wat een leuk paard zeg!
Hij loopt echt heel leuk!

En meid, ik zou niet zeggen dat jij pas 1 jaar rijdt, je rijdt echt super!
Maak je maar niet druk!!
Lovers Liefs Roos

dankjewel! Echt heeel erg bedankt! Vork

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:31

netjes hoor Haha! Haha! Haha!

Probeer alleen wat losser te zitten.......... je zit nu zo statisch Haha! Haha! Haha!

Vooral je armen, die mogen lekker los.

Veel plezier en succes

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 19:33

gijsenkim schreef:
netjes hoor Haha! Haha! Haha!

Probeer alleen wat losser te zitten.......... je zit nu zo statisch Haha! Haha! Haha!

Vooral je armen, die mogen lekker los.

Veel plezier en succes

dankjewel! ja, ik zit misschien er een beetje gespannen op Huilen maar dat komt ook deels omdat easy niet zo makkelijk is, als er ook maar bv een vogeltje opvliegt rent ze al.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 10:22

Het ziet er inderdaad heel erg netjes uit, zeker omdat je pas zo kort rijd! Alleen je zit Ontspan eens meid! Juist als je ontspannen erop zit (maar wel op blijft letten) kun je het paard beter uitzitten.
Een meisje bij mij op de manege doet dit (gespannen zitten) ook al best lang en haar lukt het nu niet meer om te ontspanen. Werk daar dus aan! Anders krijg je het er dalijk niet meer uit en dat zou heel erg zonde zijn!
Als je zo blijft zitten kun je ook niet losjes meebewegen met je paard en kan je het paard juist tegenwerken. Of het paard voelt je gespannenheid (is dat een woord?) en dan vliegt hij JUIST van alles weg.
Gewoon lekker ontspannen die rug, schouders lekker los, armen gebogen en ontspannen meeveren met de mond van het paard. Dan ziet het er helemaal geweldig uit! OK dan!

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 19:53

het is echt zo raar Huilen op de manege en bij ons hier zeggen ze allemaal dat ik wel een goede zit heb en op bokt zeggen ze van mijn zit dat dat helemaaaaaaaaaal niet goed is! Verdrietig