Jaja Solide kan ook springen :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chaelle

Re: Jaja Solide kan ook springen :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:16

Solide schreef:
Cayenne ik zal speciaal voor jou snel weer foto's van haar maken Haha!
Nu begint ze haar haren en buikje weer een beetje kwijt te raken dus dan wordt ze weer wat mooier vind ik.

Hahahaha, ja tnx Iris, ik moet het nog een beetje leren inschatten. Maar als je niet hoger durft moet je het ook hoger laten lijk Knipoog Tong uitsteken Nee ik hou het in de gaten.
En een baby-cap heb ik ook nog nooit gevonden, och ja ik probeerde het zo voorzichtig mogelijk. Er stonden mensen omheen, haar eigen ouders en idd ik had haar nog vast. Maar een ongelukje zit in een klein hoekje.

Toushie ook tnx voor je leuke reactie.

Helemaal mee eens! Ja Nou, ik zet zelfs mn nichtje op mn paard, (hengst!!) als ik die uit de wei haal.. Men vader loopt er dan naast..En ik denk dat er veel mensen zijn die wel eens *kleine* kindjes op hun grote paarden zetten..

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:43

Leuke foto's Solide, ik reed vroeger altijd zonder cap. Ik probeer nu wel op te zetten, maar ik zal eerlijk bekennen dat ik em nu weleens vergeet op te zetten (foei Haha! ). Tja dan heeft het ook weinig nut.

Solide is leuuuuk, lekker ding! Haha!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 19:55

Ik denk het ook Saffierie, menig kind vind het leuk om even op een paard te zitten en als de ruiter / eigenaar het paard vertrouwd laten deze het ook meestal wel toe.

Tnx Morris, ik vind Solide ook leuuuuk en een lekker ding Knipoog

Binnenkort nieuwe foto's want ik heb nu staanders en lepels dus kan ik weer lekker vooruit. Ben benieuwd, ziet er allemaal dan wat echter uit, hahahaha. Haha!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 10:31

mooi paardje zeg Haha! heel erg leuk koppie heeft die!!
het springen ziet er goed uit hoor Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:22

Niets voor niets heeft Solide dus een springpedigree. Haha! Ik dacht even dat je met Thijs op Solide zat.

Verder wat een gezeur zeg over die cap.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:49

Solide is leuk!! Lovers

Springen gaat ook al best lekker zie ik.. Ja

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 17:28

Jullie ook super bedankt voor de reacties Haha!

En nee Petra Tijs is nog niet zover, die houdt het nog bij zijn hobbelpaard maar misschien binnenkort een keer. Hoop dat ik hem eigenlijk zo enthousiast krijg met paarden dat hij niet wil gaan voetballen, hahahahaha. Maar ja dat zal wel tegenvallen.

Tnx teqil_mikey en Liesjuh, Solide is ook zo'n knapperd Knipoog en het springen vindt ze leuk dus zal ze ook wel haar techniek in kunnen vinden met wat oefening.