ik ook weer eens op een paard :)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tantethee

Re: ik ook weer eens op een paard :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:30

tsss ze zegt helemaal niet dat ze helemaal niks kent, want het is een hartstikke lief en braaf paard!
je kunt er alles en iedereen op zetten en dat is ook heel wat waard!!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 11:32

je kunt blijkbaar nog steeds niet lezen... toen kon ze idd geen B proef doorkomen, dat heb ik gezegd, ik heb het niet over nu.
nameless heeft deze foto;s gemaakt en zoals ze nu is zou ze nog wel een B proefje kunnen lopen. dat is wat zij zegt.
beetje jammer he

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:40

LiSSy schreef:
je kunt blijkbaar nog steeds niet lezen... toen kon ze idd geen B proef doorkomen, dat heb ik gezegd, ik heb het niet over nu. nameless heeft deze foto;s gemaakt en zoals ze nu is zou ze nog wel een B proefje kunnen lopen. dat is wat zij zegt.
beetje jammer he

Ik had het ook niet over nu....maar dat ze geen B proefje kon lopen en wel een z parcours kon springen dat gaat er bij mij niet in...en of je t nou dressuurmatig minder onderlegt wil noemen of wat dan ook...jij zei letterlijk dat ze geen B proef kon lopen en op dat zelfde moment wel een z-parcours rondsprong......gewoon lachwekkend hoe jullie beginnen te draaien met z'n tweeen....

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 11:42

bel dan de eigenaar van dit paard maar op. ik heb hier geen zin meer in.
jij kan ook echt alleen maar vervelend commentaar leveren en vooral heel veel zeuren

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:10

wel jammer dat je soms commentaar krijgt, waarvan je denkt **

maar ik vind het een leuk paard en voor de 2e keer dat jij er op zit ziet het er goed uit. jammer dat je Romy moest weg doen maar misschien heb je hier ook wel plezier mee!
het paardje komt me wel bekent voor en de omgeving! **denk denk **

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:24

Wat een nutteloos gezeik hier! Wordt er niet gejankt over hulpteugels, dan is het wel omdat een paard wel of niet 5x per week wordt bereden... Livo draag ik hierbij voor in de catgorie Totaal Nutteloze Discussie Starter 2005... Koe

On Topic: Ondanks je spit zit je er erg netjes op, en ik vind het paard een ontzettend aansprekend hoofdje hebben. Ook ik ben niet erg weg van schimmels, maar deze heeft iets heel leuks. Afgezien van de pisvlekken natuurlijk Knipoog

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 09:31

Weet je wat ik vind dat die levo of hoe ze ook mag heten niet moet zeuren. Yentl is een toppaard. Echt een lieve schat. Een meisje van 8 rijd er zo nog op weg. En dat moet je ook wel in een paard hebben en niet altijd maar dat gedoe van proefjes lopen dit en dat. Natuurlijk is het leuk als een paard heel goed loopt en wedstrijden kan rijden. maar ik vind het ook belangrijk dat een paard lief is en dat is yentl!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 12:12

wat een onwijs gezeik Tong uitsteken

Owja, eerder in het topic stond ergens iemand die zei: Ik heb al een stuk of 5 namen voorbij zien komen die op yentl rijden, maar het zit zo:

Ik rij er niet op, (heb er 1 keer op uitgestapt en dat was het ook, yentl was er toen net 1 maand?)
Lissy rijd hem bij..
Anouck rijd er alleen soms op omdat romy (fjordxappaloosa) er nu even niet is vanwege streken ofzo (uitleg vragen aan noekiejj)
Heidy (eigenaar) rijd er dan ook een paar keer op, in de week

zo dat was het Knipoog

Maar wat is spit eigenlijk? Misschien beetje blonde vraag, maar ik ben nieuwsgierig Tong uitsteken

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 12:42

iets met spieren in je onderrug Haha! een oude mannetjes ziekte en helaas erg pijnlijk.

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 12:52

Ziet er leuk uit Lachen
En wat is spit precies... Clown ?

*Edit; heb het al gelezen.. Lachen

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 13:39

noekiejj schreef:
Weet je wat ik vind dat die levo of hoe ze ook mag heten niet moet zeuren. Yentl is een toppaard. Echt een lieve schat. Een meisje van 8 rijd er zo nog op weg. En dat moet je ook wel in een paard hebben en niet altijd maar dat gedoe van proefjes lopen dit en dat. Natuurlijk is het leuk als een paard heel goed loopt en wedstrijden kan rijden. maar ik vind het ook belangrijk dat een paard lief is en dat is yentl!

ik geloof direct dat t een leuk paard is en ik geloof ook best dat ie leuk kan lopen..lissy weet in haar topics altijd te doen alsof dat aan haar te danken is..en je kan wel zeggen dat jij m dressuurmatig gaat scholen...maar volgens mij kan dat paard best lopen en zeker als ie daadwerkelijk z heeft gesprongen...dus laat even 1 ding duidelijk ziojn...ik zeik dat paard totaal niet af heb niks tegen t paard...leuk paard Vork

Maar gelukkig voor het paard blijft lissy nooit lang bij hetzelfde paard dus ook deze mooie schimmel zal binnenkort vast wel weer van d'r verlost zijn......

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 13:41

Lekker aardig ben jij zeg! Lissy is harstikke aardig!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 13:42

btw yentelis een haar.

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:25

"ie" is een verwijzing naar "het paard" dat duidt niet op een geslacht..... Haha!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:27

oke dit topic is nu verziekt, vraag me trouwens af livo wat je bedoelt met ´Maar gelukkig voor het paard blijft lissy nooit lang bij hetzelfde paard dus ook deze mooie schimmel zal binnenkort vast wel weer van d'r verlost zijn......` vind het een beetje bot geschreven

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:31

ja als al je woorden steeds verdraaid worden wordt je daar wat zurig van....
wat ik ermee bedoel is dat lissy opvallend vaak van paarden en pony's wisselt en het ene paard heeft een nog mooier verhaal dan de andere...ik hou er nu ook verder mee op want ik vind t helemaal niet interessant meer...

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:58

Mag ik eigenlijk is weten wie je bent livo mss ken ik je wel:S

Skipperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:31

Leuk paardje,
maar ik moet Livo gelijk geven.
Als je een beetje de berichten bekijkt van Lissy, zie je dat ze constant wisselt van pony's/paarden, dat ze nooit lang ergens blijft hangen, altijd mooie verhalen heeft en de een nog beter dan de ander.
Net zoals dat een Z springpaard niet normaal een B proefje door kon komen?
Lijkt me wel een beetje erg overdreven.

En als iemand daar dan doorheen prikt, of commentaar op geeft, komt er wel weer een verhaal achter aan, wordt het verdraaid of komt er nogal een zeikerige reactie op.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 16:13

skipperke, zoals ik al zei: mocht je het niet geloven bel dan de eigenaar op. die heeft het mij op deze manier verteld.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 16:17

en nog even voor de duidelijkheid... ik kan er niets aan doen dat er steeds paarden onder mijn kont weg verkocht worden. daarom heb ik ook een eigen pony gekocht, maar die moest ik wegens omstandigheden wegdoen.
als je mij niet kent wil ik niet dat je maar raakpraat over mij... mensen die mij dus kennen (die ook reageren in dit topic) zeggen totaal andere dingen.
en nu is het klaar met dat irritante gezeik over vanalles.

Skipperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:59

Misschien dat het dan eens tijd wordt dat ze jou beter leren kennen?

Enne, oja, geef het telefoonnummer van de eigenaresse maar...

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:11

wat een gezeik! liselot kan er niks aan doen dat de paarden verkocht worden waar zij op rijd. en ze kan ook goed rijden dus dat jentel vooruit is gegaan komt grotendeels door haar. het komt niet zo maar uit de lucht vallen en een paard denkt echt niet ik ga vandaag maar eens beter lopen..

ik ken liselot persoonlijk en die hangt niet zo maar een banketstaaf verhaal op om in de belangstelling te komen bij bokkers die zo zeuren als een aantal hier in dit topic als jullie door een beeldscherm kunnen zien hoe liselot echt is vind ik dat nog knapper dan een paard die Z springen is en geen B proef door komen..

Skipperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:29

noortje schreef:
dat jentel vooruit is gegaan komt grotendeels door haar. het komt niet zo maar uit de lucht vallen en een paard denkt echt niet ik ga vandaag maar eens beter lopen..

Door 2 keer op een paard te gaan zitten?
Droom lekker verder, een 'verpest' paard laat je niet weer goed lopen door er 2 keer op te gaan zitten.
Het zou eerder grotendeels door de eigenaar komen, als het al zo erg was dat een Z springpaard geen normaal B proefje kon lopen, dan door Lissy.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 17:37

skipperke: hoor je mij dat zeggen dan? voordat ze ziek is geweest heeft de eigenaresse haal al 3 maanden getraind. ik heb er nu 5x opgezeten en moet zeggen dat ze met sprongen vooruit gaat

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:58

ik ben btw het levende bewijs van lissy. Ik rijd daar namelijk ook en ik heb precies hetzelfde te horen gekregen! En jentel loopt nu vast wel b proefje maar bij de VORIGE eigenaar niet!! Maar heeft altijd Z gesprongen. OUders van haar zijn ook altijd al Z springers geweest ofzo. En als je het niet gelooft dan niet!!!