Queenie @ dressuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Re: Queenie @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:33

ruitje schreef:
'Ik ben Rosanne Klaver en 12 jaar oud.Samen met mijn ouders en mijn zus heb ik pension stal Klaver.Ik zit in de 1e klas van het havo/vwo in Oosterwolde.Ik heb zelf L2 gereden met Jenny.Jenny is vorig jaar verkocht naar Zeeuws Vlaanderen.Ik heb nu nog Muis en Hot Ice Zaina.Met muis rij ik L1 dressuur en B springen en Hot Ice Zaina is mijn Kwpn veulen.Later wil ik naar deurne maar daar vertel ik meer over op deze site.Ik rij nu zo'n 7,5 jaar paard.Mijn hele leven al hou ik van paarden'

Stukje van jouw site,met welk paard reed je ookal weer Z Lachen ?

*LOL*

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:33

Jammer Kruisjes..
Ik wou ze wel graag zien..
zo te zien niet geweldige foto's? aan de reacties.

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:36

had je gedacht!! maar onwetende mense zeggen altijd dat je dat vanzelf merkt! het is namelijk niet te zien of het nie past... dat is juist zo verradelijk... ik heb er zelf ervaring mee ghad... kocht mn pony met zadel en dat leek goed te passen! nou echt niet dus! hebben iemand dr bij ghad die zn rug heeft op gemeten en daarna het zadel dr bij... en dat zadel leek veel te smal te zijn!! terwijl je dit egt niet kon zien!! en alsk toen was doorgereden had mn pony dus een verprutste rug ghad... en spieren onder een slechtpassend zadel verdwijnen en komen NOOIT meer trug...

en ik bepaal zelf wel ofk msn taal gebruik Haha!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:37

oooooooooooooooooooooooooooooow!!!!!!!!!
ja tis ook de pony van me ZUS!!!!! en mn ZUS rijd er dus Z mee Frusty

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:39

Onwetende mensen! Vind je dat geen groot woord? De pony's laten het echt wel merken hoor, als het zadel knijpt! Ik weet niet wat voor pony jij had, maar geen gevoelige denk ik!?

Over msn taal dat is verboden op bokt!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:40

Shariff97 schreef:
Jammer Kruisjes..
Ik wou ze wel graag zien..
zo te zien niet geweldige foto's? aan de reacties.

idd ik wil ze ook zien...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:40

Ik snap niet waarom je nu opeens over een slecht passend zadel begint dat andere bokkers zouden hebben. Het ging toch in de 1e plaats om die slofteugel? Ben je een beetje bang voor de discussie en verander je daarom maar van onderwerp? Want als je daar bang voor bent moet je deze fotos niet op bokt zetten.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:41

Muislover schreef:
had je gedacht!! maar onwetende mense zeggen altijd dat je dat vanzelf merkt! het is namelijk niet te zien of het nie past... dat is juist zo verradelijk... ik heb er zelf ervaring mee ghad... kocht mn pony met zadel en dat leek goed te passen! nou echt niet dus! hebben iemand dr bij ghad die zn rug heeft op gemeten en daarna het zadel dr bij... en dat zadel leek veel te smal te zijn!! terwijl je dit egt niet kon zien!! en alsk toen was doorgereden had mn pony dus een verprutste rug ghad... en spieren onder een slechtpassend zadel verdwijnen en komen NOOIT meer trug...

pff... een puber van 12 die denkt dat ze alles beter weet Slapen

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:43

Mas schreef:
Ik snap niet waarom je nu opeens over een slecht passend zadel begint dat andere bokkers zouden hebben. Het ging toch in de 1e plaats om die slofteugel? Ben je een beetje bang voor de discussie en verander je daarom maar van onderwerp? Want als je daar bang voor bent moet je deze fotos niet op bokt zetten.

idd, helemaal mee eens Ja

Citaat:
pff... een puber van 12 die denkt dat ze alles beter weet

ook helemaal mee eens Ja

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:44

Muislover schreef:

Leuk dat je jezelf even onwetend noemt Haha!

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:46

zo na al het gezeur gelezen te hebben wat mensen schrijven. ga ik even me woordje doen

als deze mensen hun zadel hebben aangepast aan de rug van hun paard weten ze heus wel waar ze mee bezig zijn! vooral als dr zelfs een pfysio bij is geweest! dus jullie moeten gewoon niet zeuren!!

BOKT, GA NIET ZO ZITTEN ZEUREN!!
ga niet denken dat je via fotos opeens alles weet van paarden die op de fotos te zien zijn. dit is niet het eerste topic waar dit gebeurt!!!! en dan hoor je mensen klagen dat bokt niet meer gezellig is.. neej duuuh als je (vaak) alleen ma gezeik krijgt op fotos die je plaatst..

zo ik heb gesproken! Bloos
Laatst bijgewerkt door hunter87 op 28-03-05 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:46

ik weet het niet beter... ik ben het gewoon niet met jullie eens Knipoog

lovelylucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:47

hey,

je weet dat je foto's op bokt zet met slof dat je er reactie op krijgt...maar zeker als je die slof te strak zet.

Een paard leert niet lopen om laag en diep te lopen maar om onstappen en goed de achterhand te gebruiken.

Maar als die pony 3 jaar zo loop moet je toch even gaan nadenken bij JEZELF, dan moet je niet gelijkt een slof er bij pakken om dat probleem om te gaan lossen.
Ga eerst langs bij een goede zadelmaker want ik weet zeker dat het zadel niet past.(is bij de meeste gevallen zo!!!)

groetjes arianne

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:50

Hunter87 wat bedoel je met "zo ik heb gesproken"? zoiets van ik ben de beste? of begrijp ik dat verkeerd?

Ruitje ben het met je eens!!!! Pling

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:51

Muislover schreef:

Oh, en dat bepaal jij? Vreglap dat je er rond loopt. Zeg er maar eens wat tegen. Oeh, mensen als jij, die kan ik echt niet lijen.

lovelylucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:53

Mijn spellings is niet al te best
ontstappen moet ontspannen zijn.
sorry

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:54

En sorry dat ik net zo heb gereageerd, maar ik kan er echt niet tegen dat er zulke domme mensen op bokt lopen met een plaat voor hun hoofd.

En trouwens, die foto's op de cu2 van je zus, verkooptruc?

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:57

[quote="Anniek"]Hunter87 wat bedoel je met "zo ik heb gesproken"? zoiets van ik ben de beste? of begrijp ik dat verkeerd?

jah dat begrijp je heel verkeerd
hier in het dorp betekend het gewoon dat je ff gezegt hebt wat je kwijt wilt. kweet niet of het bij jou betekend dat ik de beste ben ofzo..:S

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:58

siets schreef:
En sorry dat ik net zo heb gereageerd, maar ik kan er echt niet tegen dat er zulke domme mensen op bokt lopen met een plaat voor hun hoofd.

En trouwens, die foto's op de cu2 van je zus, verkooptruc?

Nagelbijten / Gniffelen

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 19:04

mn zadel past helemaal goed... is naar de rug van mijn pony aangepast... en 'dat hebben we bij al onze pony's laten doen... dus weet wel ckr dat ut goed ligt...

en die fotos van mn zus zijn voor verkoop ja... intresse? Rolleyes

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:04

Muislover schreef:
mn zadel past helemaal goed... is naar de rug van mijn pony aangepast... en 'dat hebben we bij al onze pony's laten doen... dus weet wel ckr dat ut goed ligt...

en die fotos van mn zus zijn voor verkoop ja... intresse? Rolleyes

ja, hoe duur is ze?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:23

Dit topic krijgt een slotje om de volgende redenen:

- De foto's doen het niet meer.
- MSN-taal is absoluut niet toegestaan op Bokt.
- Horses at Work is bedoeld om een discussie te voeren over de geplaatste foto's. Als je dat niet wilt of kunt, dan is het wellicht beter om geen foto's te plaatsen.
- Accounts zijn strikt persoonlijk. Je zus mag gebruik maken van haar eigen account.