Ziet er heel, tja hoe zeg je dat, blij uit. Het ziet er niet gedwongen uit en het paard lijkt er ook veel plezier in te hebben.
Vind op de 2e foto je haar wel erg grappig!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gabyfedde schreef:Gave foto's en een nog gaver paard!![]()
Ziet er heel, tja hoe zeg je dat, blij uit. Het ziet er niet gedwongen uit en het paard lijkt er ook veel plezier in te hebben.
Vind op de 2e foto je haar wel erg grappig!
Toedeledoki schreef:QuijoSavan schreef:Mooi plaatje, maar wat mij opvalt (en dat is misschien helemaal niet waar, het zijn maar foto's) is zijn nek. Alsof hij altijd in dezelfde houding loopt (lijkt misschien ook door zwarte kleur), hier rijden we de Z paarden maar kort opgericht (voor oefeningen en echt even oppakken) en vooral rijden we ze los en laag/diep.
Verder vind ik de amazone soms iets slordig erop zitten en dat is jammer van het mooie plaatje. Ik zeg niet dat ze niet slecht zit, maar bijvoorbeeld 1x benen iets tever hak uitgedrukt, dan is de buiging been weg, of iets tever naar voren/scheef.
Maarja het is training en geen wedstrijd waar alles 'perfect' moet zijn.
Je ziet het goed, dit paard draagt zichzelf prima en loopt in zelfhouding.Daarom is de aanleuning uiterst stil en ongedwongen, ik rijd volgens het klassieke systeem.Maar laag, rond en diep is geen enkel probleem voor dit paard, alleen vind ik dat geen mooie houding om foto's van te nemen.Je kunt aan de kap van het paard zien dat hij de hals goed draagt.
Over mijn houding mag je wat zeggen, die is inderdaad niet super, maar het gaat om de inwerking.Johan Hinneman hangt ook maar wat op zijn paard, maar hij kan wel rijden.![]()
Heb je misschien ook een foto van jezelf met een Z paard, dan kan ik kijken hoe jij het graag zou willen zien.
QuijoSavan schreef:Toedeledoki schreef:
Ik bedoel het ook absoluut niet kwaad! Je doet netalsof ik je aanval!
Je zet de foto's lijkt mij niet alleen neer om te horen: Fantastisch.
Je moet dan ook wel commentaar kunnen krijgen.
Niemand rijd PERFECT, helemaal niemand en daarom is er ook altijd wel commentaar. Iedereen heeft wel iets.
En precies zoals je zei: Je kunt wel rechtop zitten, maar het paard moet daaronder ook wel fijn kunnen lopen.
Ik heb ook nooit gezegt dat dit paard NIET laag en diep kan lopen, maar dit komt omdat je daarvan geen foto ziet, en ik heb ook gezegt dat ik alles niet 100% kan weten, het zijn maar foto's.
En foto's van mezelf, moet je maar keer kijken in mn profiel, als hij het weer doet, of een keer in een oud topic van mij, want dit is jouw topic.
.Ik vind het leuk om de mooie foto's van Antoinette te zien en was zelf blij verrast hoe fijn het er uit ziet
.Rebel geeft een onwijs goed gevoel met rijden, maar soms is je gevoel anders dan het er uit ziet.Nu vind ik het gevoel en beeld mooi samen gaan.
Toedeledoki schreef:Ja, ha, ha, goed hè, dat haar.Ik moet ook alle zeilen bijzetten om hem uit te zitten, want hij gooit enorm op in de middendraf.
Normaal met een jasje valt het wat minder op en Tineke Bartels zegt altijd, niet voor niets rijd je in de Prix ST.George met dressuurrok, zie je dat stuiteren niet zo.
, je kunt aan jou wel zien dat hij niet altijd even makkelijk uit te zitten is
. Ik ken het "probleem"
.Toedeledoki schreef:Volgens mij gaf ik een positief antwoord op je kritiek.Ik denk alleen dat jouw kritiek wat onbenullige details bevat als ik heel eerlijk ben.
Josfoto schreef:Donkere paarden en schimmels zijn heel moeilijk om te![]()
![]()
Mooie reportage van een mooi paard. En wanneer is jouw paard het haasje?![]()
Moet nog een datum afspreken
![]()
![]()
Destinietje schreef:Kan Bart niet verbieden om fotos met een te hoog kwijlgehalte te plaatsen?![]()
Jee zeg, van zo'n paarden krijg je gewoon een deuk in je ego![]()
Hij is écht heel stoer, en een super mooi plaatje! Moet zeggen dat ie ook behoorlijk groot oogt, maar ik denk dat jij zelf klein bent?
Nogmaals, een superleuke combi, en veel succes in de tour!
,enne Rebel is slechts 1.65 m met ijzers en ik 1.73 m.Vroeger voelde ik me juist altijd te groot voor hem, maar nu vind ik het wel okè. Citaat:Ik bedoel het ook absoluut niet kwaad! Je doet netalsof ik je aanval!
Je zet de foto's lijkt mij niet alleen neer om te horen: Fantastisch.
Je moet dan ook wel commentaar kunnen krijgen.
Niemand rijd PERFECT, helemaal niemand en daarom is er ook altijd wel commentaar. Iedereen heeft wel iets.
En precies zoals je zei: Je kunt wel rechtop zitten, maar het paard moet daaronder ook wel fijn kunnen lopen.
Ik heb ook nooit gezegt dat dit paard NIET laag en diep kan lopen, maar dit komt omdat je daarvan geen foto ziet, en ik heb ook gezegt dat ik alles niet 100% kan weten, het zijn maar foto's.
En foto's van mezelf, moet je maar keer kijken in mn profiel, als hij het weer doet, of een keer in een oud topic van mij, want dit is jouw topic.
unamie schreef:prachtig paard..is echt supermooi
wat ik jammer vindt is dat de amazone op alle foto's naar beneden kijkt en daardoor ook wat in elkaar kruipt
ik weet het het is moeilijk om voor je te blijven kijken (ik kijk zelf ook veel te vaak naar beneden) maar je krijgt echt een heel ander beeld als je over je paard heen kijkt in de richting waar je naar toe rijd
veel succes met dit mooie paard

anja15 schreef:kvind het een super paardje..
Maar heeft de ruiter niet op meerdere foto's haar linker hand erg hoog?
.. Hij loopt super! Op sommige foto's vind ik haar houding een beetje raar maar dat kan ook gewoon een verkeerde moment opname zijn
.