Toedeledoki met haar Z2 Gribaldi @ dressage!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Re: Toedeledoki met haar Z2 Gribaldi @ dressage!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:50

Gave foto's en een nog gaver paard! Vingers aflikken
Ziet er heel, tja hoe zeg je dat, blij uit. Het ziet er niet gedwongen uit en het paard lijkt er ook veel plezier in te hebben.
Vind op de 2e foto je haar wel erg grappig! Haha!

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:00

gabyfedde schreef:
Gave foto's en een nog gaver paard! Vingers aflikken
Ziet er heel, tja hoe zeg je dat, blij uit. Het ziet er niet gedwongen uit en het paard lijkt er ook veel plezier in te hebben.
Vind op de 2e foto je haar wel erg grappig! Haha!

Ja, ha, ha, goed hè, dat haar.Ik moet ook alle zeilen bijzetten om hem uit te zitten, want hij gooit enorm op in de middendraf.
Normaal met een jasje valt het wat minder op en Tineke Bartels zegt altijd, niet voor niets rijd je in de Prix ST.George met dressuurrok, zie je dat stuiteren niet zo. Haha!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:12

Toedeledoki schreef:
QuijoSavan schreef:
Mooi plaatje, maar wat mij opvalt (en dat is misschien helemaal niet waar, het zijn maar foto's) is zijn nek. Alsof hij altijd in dezelfde houding loopt (lijkt misschien ook door zwarte kleur), hier rijden we de Z paarden maar kort opgericht (voor oefeningen en echt even oppakken) en vooral rijden we ze los en laag/diep.

Verder vind ik de amazone soms iets slordig erop zitten en dat is jammer van het mooie plaatje. Ik zeg niet dat ze niet slecht zit, maar bijvoorbeeld 1x benen iets tever hak uitgedrukt, dan is de buiging been weg, of iets tever naar voren/scheef.

Maarja het is training en geen wedstrijd waar alles 'perfect' moet zijn.

Je ziet het goed, dit paard draagt zichzelf prima en loopt in zelfhouding.Daarom is de aanleuning uiterst stil en ongedwongen, ik rijd volgens het klassieke systeem.Maar laag, rond en diep is geen enkel probleem voor dit paard, alleen vind ik dat geen mooie houding om foto's van te nemen.Je kunt aan de kap van het paard zien dat hij de hals goed draagt.
Over mijn houding mag je wat zeggen, die is inderdaad niet super, maar het gaat om de inwerking.Johan Hinneman hangt ook maar wat op zijn paard, maar hij kan wel rijden. Knipoog
Heb je misschien ook een foto van jezelf met een Z paard, dan kan ik kijken hoe jij het graag zou willen zien.

Ik bedoel het ook absoluut niet kwaad! Je doet netalsof ik je aanval!
Je zet de foto's lijkt mij niet alleen neer om te horen: Fantastisch.
Je moet dan ook wel commentaar kunnen krijgen.
Niemand rijd PERFECT, helemaal niemand en daarom is er ook altijd wel commentaar. Iedereen heeft wel iets.
En precies zoals je zei: Je kunt wel rechtop zitten, maar het paard moet daaronder ook wel fijn kunnen lopen.

Ik heb ook nooit gezegt dat dit paard NIET laag en diep kan lopen, maar dit komt omdat je daarvan geen foto ziet, en ik heb ook gezegt dat ik alles niet 100% kan weten, het zijn maar foto's.
En foto's van mezelf, moet je maar keer kijken in mn profiel, als hij het weer doet, of een keer in een oud topic van mij, want dit is jouw topic.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:16

wat een supergave foto's zeg! gaaf paard en een mooie combi!

wow echt geweldig!!

SharoOnN_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:20

wauw...prachtig paard zeg!

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:25

QuijoSavan schreef:
Toedeledoki schreef:

Niemand rijd PERFECT, helemaal niemand en daarom is er ook altijd wel commentaar. Iedereen heeft wel iets.
En precies zoals je zei: Je kunt wel rechtop zitten, maar het paard moet daaronder ook wel fijn kunnen lopen.

Ik heb ook nooit gezegt dat dit paard NIET laag en diep kan lopen, maar dit komt omdat je daarvan geen foto ziet, en ik heb ook gezegt dat ik alles niet 100% kan weten, het zijn maar foto's.
En foto's van mezelf, moet je maar keer kijken in mn profiel, als hij het weer doet, of een keer in een oud topic van mij, want dit is jouw topic.

Nee hoor, ik voel me helemaal niet aangevallen Knipoog .Ik vind het leuk om de mooie foto's van Antoinette te zien en was zelf blij verrast hoe fijn het er uit ziet Haha! .Rebel geeft een onwijs goed gevoel met rijden, maar soms is je gevoel anders dan het er uit ziet.Nu vind ik het gevoel en beeld mooi samen gaan.
Volgens mij gaf ik een positief antwoord op je kritiek.Ik denk alleen dat jouw kritiek wat onbenullige details bevat als ik heel eerlijk ben.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:48

Wat een plaaaaáaatje! OK dan!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 20:17

Kan Bart niet verbieden om fotos met een te hoog kwijlgehalte te plaatsen? Boos!
Jee zeg, van zo'n paarden krijg je gewoon een deuk in je ego Clown
Hij is écht heel stoer, en een super mooi plaatje! Moet zeggen dat ie ook behoorlijk groot oogt, maar ik denk dat jij zelf klein bent?

Nogmaals, een superleuke combi, en veel succes in de tour!

AnoukieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 20:42

Toedeledoki schreef:
Ja, ha, ha, goed hè, dat haar.Ik moet ook alle zeilen bijzetten om hem uit te zitten, want hij gooit enorm op in de middendraf.
Normaal met een jasje valt het wat minder op en Tineke Bartels zegt altijd, niet voor niets rijd je in de Prix ST.George met dressuurrok, zie je dat stuiteren niet zo. Haha!

Dat is het enige wat ik wilde zeggen als aandachtspunt Knipoog, je kunt aan jou wel zien dat hij niet altijd even makkelijk uit te zitten is Haha!. Ik ken het "probleem" Haha!.

Verder ziet het er erg netjes uit, mooi voorbeen zit erin, hij maakt zich groter en het lijkt erop dat hij zich makkelijk laat sluiten en achter goed actief blijft. Succes in de verdere wedstrijden!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:12

Toedeledoki schreef:
Volgens mij gaf ik een positief antwoord op je kritiek.Ik denk alleen dat jouw kritiek wat onbenullige details bevat als ik heel eerlijk ben.

Pffff wat zijn we weer gezellig op bokt zeg. Beetje elkaar afkraken als ik iemand probeer te helpen om nog een mooier plaatje te maken. Niemand rijd nou eenmaal perfect.....En iedereen heeft andere visie, dan hoef je het niet meteen 'onbenullig' te noemen. Niet echt lekker als je zo reclame maakt voor jezelf. Ipv uitlegge, afkraken.
Ik ga hier maar niet meer op reageren.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 22:25

Josfoto schreef:
Donkere paarden en schimmels zijn heel moeilijk om te Cheese! Cheese!
Mooie reportage van een mooi paard. En wanneer is jouw paard het haasje? Knipoog Knipoog Moet nog een datum afspreken Slapen Slapen Knipoog

Ja klopt, ivm het het licht. Toch had ik er een beetje op gehoopt dat de zon niet zou schijnen, want dan zijn zwarte paarden helemaal zo moeilijk te fotograferen.

Maar nu komen er bij deze buitenbak nog wel meer dingen kijken die het moeilijk maken. Aan korte zijden is de achtergrond te onrustig, dus die vallen af.
De kant waar je de zijkant van de binnenbak ziet is redelijk goed te doen, maar in principe zou de kant met de 'boompjes' mooier zijn als achtergrond.
Alleen...dan fotografeer je tegen de zon in, de boompjes maken de foto al snel te donker en de lucht daarentegen is te licht. Drama dus Haha!

Na donderdag neem ik even contact met je op over de fotoshoot met Magic Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:26

ziet er goed uit zeg, wat een mooi paard!

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 23:16

Destinietje schreef:
Kan Bart niet verbieden om fotos met een te hoog kwijlgehalte te plaatsen? Boos!
Jee zeg, van zo'n paarden krijg je gewoon een deuk in je ego Clown
Hij is écht heel stoer, en een super mooi plaatje! Moet zeggen dat ie ook behoorlijk groot oogt, maar ik denk dat jij zelf klein bent?

Nogmaals, een superleuke combi, en veel succes in de tour!

Dank je voor je grappige compliment Haha! ,enne Rebel is slechts 1.65 m met ijzers en ik 1.73 m.Vroeger voelde ik me juist altijd te groot voor hem, maar nu vind ik het wel okè.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 08:17

Citaat:

Ik vind dat toedeledokie absoluut niet doet alsof jij haar aanvalt!!!
Vind dat ze er heel netjes op reageert, maar jij daarintegen reageert heel overdreven, lijkt wel bijna alsof je jarloers bent.
[/quote]

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 09:28

prachtig paard..is echt supermooi

wat ik jammer vindt is dat de amazone op alle foto's naar beneden kijkt en daardoor ook wat in elkaar kruipt
ik weet het het is moeilijk om voor je te blijven kijken (ik kijk zelf ook veel te vaak naar beneden) maar je krijgt echt een heel ander beeld als je over je paard heen kijkt in de richting waar je naar toe rijd

veel succes met dit mooie paard Knipoog

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 15:48

unamie schreef:
prachtig paard..is echt supermooi

wat ik jammer vindt is dat de amazone op alle foto's naar beneden kijkt en daardoor ook wat in elkaar kruipt
ik weet het het is moeilijk om voor je te blijven kijken (ik kijk zelf ook veel te vaak naar beneden) maar je krijgt echt een heel ander beeld als je over je paard heen kijkt in de richting waar je naar toe rijd

veel succes met dit mooie paard Knipoog

Ja, ik vind het veels te leuk om naar hem te kijken, vandaar Haha! Haha!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 15:59

kvind het een super paardje..

Maar heeft de ruiter niet op meerdere foto's haar linker hand erg hoog?

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 18:56

muggenziften is ook een vak Vork

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 19:39

anja15 schreef:
kvind het een super paardje..

Maar heeft de ruiter niet op meerdere foto's haar linker hand erg hoog?

Weet je zeker dat jouw links ook onze links is?

Toedeledoki:
Te veel kijkplezier om het éénmalig te houden. Zeker plaatsen die wedstrijdfoto's!
O ja, en die naar-beneden-kijk-smoes ( "Ik kijk veel te graag naar hem") die neem ik vban je over, als je't goed vindt, hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 19:42

WAAAAUUUWW wat een super mooi kwijl paard Kwijl.. Hij loopt super! Op sommige foto's vind ik haar houding een beetje raar maar dat kan ook gewoon een verkeerde moment opname zijn Lachen.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 19:46

Wow, wat een ontezettend mooi paard Cool
Loopt echt super Pling

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:07

Lijkt op n paar foto's of ie een beetje een weke rug heeft. Heeft mijn paard ook. Zit ook trakhenerbloed in. Lijkt of de meeste die ik zie t hebben. Wel apart. Grappige is dat "men" altijd loopt te piepen dat paarden met een weke rug geen goeie dressuurpaarden kunnen zijn. Terwijl dat dus helemaal niet zo hoeft te zijn. (als t niet zo is van zijn rug, sorry, lijkt op sommige foto's. Zijn momentopnames he)
Vind dat je m goed voor mekaar hebt. Hoop dat ie t volhoudt. Successss

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:37

wat een geweldig paard Kwijl
En ook zo onstpanne plaatje!! die 2 komen zeker verder!!
*jaloersheid Ach gut

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:44

Dit is echt een prachtig paard!! En het rijden is super!!
De foto's zijn ook heel mooi gemaakt.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:49

t is al vaker gezegd,maar ik zeg het toch nog een keer;wat een schitterend paard,hij loopt ontspannen en netjes,niet met een hard aangetrokken stangteugel.ook je houding is netjes,toppie OK dan!