hoog springen met shet, alleen met halster

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lucasjuh

Re: hoog springen met shet, alleen met halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:54

hey,

ik vind dit egt zielig!!! Huilen dat beestje heeft er helemaal geen zin in laat dat beest lekker plezier hebben in de wei...ik vind niet dat je zo respect hebt voor je paard (k vind dat dat hoort) maar ja...ieder zijn hobby!!! Boos!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:55

Dat die pony nog voor je/haar springt arme shet

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:57

Ik vind het niet echt Vriendelijk eruit zien
Maar wel leuke shet hoor Haha!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:08

Aahh jump 12 dan, geef je hem eerst een klap en dan moet die op z'n rem staan Scheve mond
Nou het is alleen maar schop, schop, ruk, ruk..
Ik heb echt medelijden met dat Shetje het lijkt me zo'n schatje, beloon zo'n beestje ook
is als die het goed doet heb ik op geen een filmpje gezien, en maak er ook is een einde
aan, je kan wel 2 uur achter elkaar doorgaan maar wat heeft dat beestje eraan?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:13

Heel jammer dat je je niets van het commentaar wil aantrekken.

Deze mensen zijn misschien een beetje grof, maar ze hebben wel het allerbeste over voor de shet. Zij willen gewoon dat de shet plezier heeft en gelukkig is, en op de filmpjes is dat ver te zoeken.

Ik zeg niet vlug dat iemand te groot is voor een pony, maar het meisje op de filmpjes is dat volgens mij wel(om te springen). Omdat ik geen enkele fatsoenlijke sprong zie. Ik zie een shet die op de meeste filmpjes vooruit moet geschopt worden, en een meisje dat moet uitkijken dat ze met haar voeten geen balken meegraaid.

Meisje, als er enkele mensen hier aan het zeuren waren kan je het nog naast je neer leggen. Maar als je nu al drie pagina's niet anders hebt gehad als reacties hoe dom en zielig het wel niet is, kan je dan misschien toch niet eens beginnen nadenken dat ze misschien toch gelijk hebben? Kan je dan niet eens ipv een bord voor je kop te houden toegeven dat springen op deze manier niet gaat?
Ga geen hoge hindernissen nemen(voor een shet dan), als de ruiter geen goede zit heeft. En wat mij het allermeeste stoort, laat dat schoppen en trappen, dat geeft een heel dieronvriendelijk beeld. Als het pony'tje anders niet wil springen, laat hem dan niet meer springen maar houdt je ergens anders mee bezig, als je het geluk van je pony boven dat van jezelf wilt zetten.

O ja, nog 1 ding, iets dat al eerder is gevraagd. Hoe vaak heb je eigenlijk gesprogen? Aan het aantal filmpjes te zien, lijkt het mij veel te veel voor zo'n kleine pony die waarschijnlijk er niet eens op getraind is, houdt daar ook rekening mee Lachen

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:35

Dit is echt triest...

Het is jou verzorgshet en je laat iemand anders erop rijden. Wat gewoon zielig is om te zien. Dus jij laat dit toe. Ga wandelen met dit beesje , maar laat hem in zijn waarde..

En waar doe je dit voor om stoer te doen dat je shet kan springen??? Verward

Ik zou zeggen ga fietsen maar geen paardrijden..

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:43

[quote="Liekjuh"]Dit is echt triest...

Het is jou verzorgshet en je laat iemand anders erop rijden. Wat gewoon zielig is om te zien. Dus jij laat dit toe. Ga wandelen met dit beesje , maar laat hem in zijn waarde..

En waar doe je dit voor om stoer te doen dat je shet kan springen??? Verward

Ik zou zeggen ga fietsen maar geen paardrijden..[/quote]

*LOL*

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:56

ik ben het met iedereen eens, snapt dat meisje dan niet, dat dat geschop zeer doet aan de pony zijn buik? en hoe vaak hebben jullie wel niet gesprongen!? er komt geen eind aan volgens mij.
ik vind het heel jammer dat je er zo mee omgaat, sommige toppics heb ik van je gezien, en dat zag er leuk uit. dit vind ik weer een beetje jammer....
comentaar heb je nou wel genoeg gehad denk ik zo, maar doe je er ook wat mee? Knipoog

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:04

dat 'te groot vind ik wel meevallen' een shet kan naar mijn idee best veel hebben.
MAAAAAR dan moet de persoon de erop zit wel netjes rijden, meegaan met de bewegingen, niet storen en niet spingen.
Een buitenritje? ach prima die beesten zijn loeisterk maar als ik zo zou springen dan liet ik het wel uit mijn hoofd

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:33

pol013 schreef:
dat 'te groot vind ik wel meevallen' een shet kan naar mijn idee best veel hebben.
MAAAAAR dan moet de persoon de erop zit wel netjes rijden, meegaan met de bewegingen, niet storen en niet spingen.
Een buitenritje? ach prima die beesten zijn loeisterk maar als ik zo zou springen dan liet ik het wel uit mijn hoofd

ben ik het wel redelijk mee eens
okee je bent iets te groot dat kan een shet opzich wel hebben mits je hem ook goed behandeld en dus niet teveel van hem vraagt..

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:44

Als jij zo geweldig hard loopt te roepen dat 'JIJ ER NIET OP ZAT' dan moet je me het telefoonnummer of e-mailadres van het meisje dat er WEL op zat maar even geven! Dit slaat echt alles!

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:53

jeetje
tjaa alles is al gezegd
misschien moet dat meisje eens les nemen..

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:55

Dit vind ik net als de rest te ver gaan. Dit is nou een typisch geval van een paard over vragen.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:03

Jonge, ik dacht dat je van paarden houd.. dat kind is gewoon TE groot voor deze arme shet. dit kan je zo'n dier niet aandoen. en zoals al is gezegd je hoord een paard niet over de hindernis te trappen! egt vreselijk. zoek asjuhblieft een andre pony waar je wel op past.. of nee.. laat maar, die zal je met dezelfde gang verkloten! WALGELIJK! Huilen Dat je dit nu moet zien.. =|

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:21

Kom Harry, ik heb nou gezien hoe ik moet springen, dus wij gaan fijn springen. Vork

Als ik zo zou springen met Harry zou ik dat dus echt niet overleven.

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:51

Vork WHOEEEee koele pony!!!

ook koele springfotoos hoor.

NIets van die mensen aantrekken hoor Knipoog .

Cool shetjes kunnen alles

wat kijkt dat meisje de hele tijd versschrikt op die fotoos, maar ze is niet echt bang aangelegd gloof ik OK dan!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:56

Je mag blij zijn dat je zo'n lieve verzorgshet hebt die dit grotendeels pikt...
Damn.. als ik de eigenaar van dat beest was en ik had dit gezien, dan had je niet meer hoeven komen. Nooit meer!

Ben het verder met bovenstaande reacties eens op een enkele na. Ik hoop dat die betonnen plaat voor je kop nog eens verdwijnt, al heb ik weinig hoop.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:57

Mijn mond viel open van verbazing....... echt verschrikkelijk.

Min. 28 keer gesprongen en meer filmpjes dus pony een stuk of 40 keer erover geweest?

Het is niet snel zeg het is te zwaar voor een shet, maar dit slaat alles. Opzich zijn zowel jij als zij niet te groot voor een shet, maar WEL voor het springen!

Je kunt er rustig op buitenrijden en dan ook GEEN uren!
En wat lekker dressuren, maar ga eerst ALLEBEI wat maar aan jullie houding en rijden doen.

Je kunt wel zeggen:
Ik was het niet, was ander meisje, maar ik zie DUIDELIJK verschill tussen jullie twee en zie ook jou zo bagger rijden.

Daarbij kun je erg goed zien dat die pony totaal niet blij is en dat die het niet wil.
Je kunt wel zeggen:
"Ik ben niet te groot, want hij kan er nog makkelijker over"
Maar hoe? Kijk zelf eens die filmpjes na en ook van je zelf verschrikkelijk... verschrikkelijk dat dit soort mensen bestaan die de pony zo verzieken.

Opzich had ik het nog niet erg gevonden 1 keer plaatsen en dat je dan niet zo slim bent, maar dat je ook nog niet de raad wil opvolgen van andere mensen en het nog doodnormaal vind dat vind ik verschrikkelijk.

Je mag echt van geluk spreken dat hij zo'n goedzak is.... ik heb een wat heter paardje dat dit nooit had geaccepteerd.....

Nou maar aangezien je toch niet wil luisteren... succes met de pony om hem dood ongelukkig te maken

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:58

Comentaar over dat jullie te groot zijn geef ik niet dat vind ik nog wel mee vallen.
De eerste foto vind ik eigenlijk nog wel de aller ergste als jij op dat ruggetje neer komt zie je die helemaal heen en weer gaan moet je je eens indenken hoe dat zal voelen.
Verder vind ik niet dat er word gereden op de pony maar er wordt gehobbeld op de pony.Jullie kunnen niet in evenwicht zitten stuiteren op zijn rug en gaan van links naar rechts wat een enorme overbelasting voor 'zijn rug weer.Een shetlander is mss klein maar wel nog steeds een dier en daar hoor je met respect mee om te gaan en wat ik hier zie maakt me erg verdrietig ik hoop dat jullie hier iets van leren.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:04

@ japsie, volgens mij ben jij net zon persoontje als deze 2 meiden...liegen en mishandelen.... Scheve mond

kom toch je ziet toch duidelijk dat dit shetje zo geen plezier aan beleefd,ik heb de filmpjes nog niet eens gezien(ze doen het even niet bij mij)maar ik heb zo het gevoel dat als ik ze zie,alleen nog maar kwaaier op jullie wordt!
sjonge zeg,dat jullie niet gewoon met jullie verstand rijden,en dan zeg ik JULLIE want je zegt wel dat je er niet op gereden hebt,maar je zegt zelf al bij de 2efoto 'ik en gekke bek' dus...

*wel raar he,dat ze nu ineens zelf niet meer reageren?? }>

Kruimzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:19

Geen commentaar..............................

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:22

ik denk dat ze het nu wel weten. en als ze het nu nog niet snappen dan hebben nog meer reacties waarschijnlijk niet veel nut meer.
Zullen we maar stoppen met 'meer van hetzelfde' commentaar?

_FrOggyLove_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:26

Sorry.... Maar ik vind dit een beetje uhh ja arrogant eigenlijk, want je moet ook aan je pony denken! Die heeft het veel beter als er een kleiner en lichter kind op rijd dan jullie, en er dan ook nog mee gaan springen Nee, ik vind dit echt verkeerd...

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:37

japsie schreef:
:Y) WHOEEEee koele pony!!!

ook koele springfotoos hoor.

NIets van die mensen aantrekken hoor Knipoog .

Cool shetjes kunnen alles

wat kijkt dat meisje de hele tijd versschrikt op die fotoos, maar ze is niet echt bang aangelegd gloof ik OK dan!

Je bent idd al net zo dom, penny8ig en walgelijk als die andere 2!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:41

Sluit me bij de meeste aan, wat vind je er nou zelf van dan? Daar ben ik benieuwd naar. Vind je nou zelf dat die pony vrolijk springt? Of dat ie er plezier in heeft? En dat jullie goed en vriendelijk rijden? Scheve mond