Kleine zwarte hengst aan het werk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Larish

Re: Kleine zwarte hengst aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 11:38

tobilover schreef:
Nu word ik vast aangezien als zeik wijf... Clown
Maar waarom rijd je eigelijk met sporen?

Verder vind ik jullie saampies leuk zo!, alleen idd voortaan moet je wat rechterop gaan zitten, én voor je uit kijken Knipoog Maar daar heb ik ook wel is last van... Knipoog

Veel Succes verder! Lachen

Nee hoor! Maar dat heeft best veel redenen. Aangezien Bobby een eigenwijze pony is en soms niet eens naar je been luisterd Clown Een zweep negeert hij soms ook totaal. Dus dan zijn spoortjes wel fijn. Ik gebruik ze eigenlijk grotendeels zodat ik hem meer kan vertellen wat ik wil. Bijvoorbeeld als we gaan wijken etc. Maar als meneer weer zo negerend is gebruik ik ze ook zodat hij weet dat hij dat niet moet flikken, en gewoon door moet lopen. Maar eigenlijk heb ik ze daar bijna nooit voor nodig aangezien hij gewoon al weet dat ik ze om heb. Ik hebruik ze normaliter ook helemaal niet veel, en heb mijn hakken ook beter uitgedrukt. Het zijn ook geen hele felle, iets van 1 1/2 cm. Maar zoals ik al zei, hij was stug en het ging niet goed Haha!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:28

Leuk paardje en erg leuke fotos!
Niet als comentaar bedoelt hoor... Maar ik vind je wat krom zitten en ik vind je beugels erg kort Bloos

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 12:33

Glossi schreef:
Leuk paardje en erg leuke fotos!
Niet als comentaar bedoelt hoor... Maar ik vind je wat krom zitten en ik vind je beugels erg kort Bloos

Dankje, maar als je dit topic een beetje had gelezen had je gezien dat dit al 100 keer is gezegd Haha! Mijn beugels gaan de volgende keer ook gewoon langer zoals altijd!

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 22:10

Vinden jullie mij trouwens overdreven te groot? Ik hoor nu namelijk weer van alle kanten dat ik te groot ben etc.
En ik moet eerlijk zeggen dat het niet leuk is om te horen.. Bloos! Wat jullie?

lucasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 08:42

leuk hengstje..maar probeer iets rechter te zitten.. Knipoog

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 20:41

lucasjuh schreef:
leuk hengstje..maar probeer iets rechter te zitten.. Knipoog

Ruinnnnnnn Haha! En idd ik zit behoorlijk scheef, haha. Volgende keer gewoon weer foto's. En dan gaat het hopelijk wel goed!