Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(Wel een geweldige knol trouwens
!) 
Lenn schreef:pharagirlke schreef:hoe groot istie als ik vragen mag?
1.78 meter.. Maar ben er zo aan gewend dat ik andere paarden tegenwoordig maar schokkend klein vind![]()
Maar wat frappant, dit is bokt en ik heb nog geen kritiek gehad :| Dat is pas iets om trots op te zijn

*

Vooral die fotos waarop je hem terugneemt zien er goed uit, en je houding vind ik ook erg netjes, kan ik nog wat van leren
Wauw...
Kan hij vast zien hoe het moet... Lenn schreef:pharagirlke schreef:hoe groot istie als ik vragen mag?
1.78 meter.. Maar ben er zo aan gewend dat ik andere paarden tegenwoordig maar schokkend klein vind![]()
Maar wat frappant, dit is bokt en ik heb nog geen kritiek gehad :| Dat is pas iets om trots op te zijn
*geschokt*
Veel plezier en succes ermee!
Leuk leuk, wij voelen ons weer zeer vereerd!Marliesje schreef:Lenn schreef:Maar wat frappant, dit is bokt en ik heb nog geen kritiek gehad :| Dat is pas iets om trots op te zijn
Jaja, dat kan Anky niet zeggen, en jij wel!

Solide schreef:Echt ziet er super mooi uit zeg, ik denk dat ik jullie ook eens snel in het echt kom bewonderen.

Anniek schreef:Haaj super ding man!!!!!! Welke klasse rijd je ermee dan? En hoeveel punten had je? Ben echt nieuwsgierig! En heel jaloersVeel plezier en succes ermee!
We hadden 168 punten op onze eerste wedstrijd.. hij was beetje kijkerig dus beetje te softie gereden
En dat gaat vast lukken!

Lenn schreef:Maar wat frappant, dit is bokt en ik heb nog geen kritiek gehad :| Dat is pas iets om trots op te zijn