dravertje@work (dresuur [hehe]wit setje :p

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brammetje16

Re: dravertje@work (dresuur [hehe]wit setje :p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 18:41

klaasjuhhh schreef:
klaasjuhhh schreef:

Hai Lachen
ja idd die laatste is oud ja kwam ik later ook pas achter Tong uitsteken
ja martin gaat super alleen galop wil het stil zitten niet altijd even goed Tong uitsteken en de tenen schieten snel in de beugels! ja zeg maar wanner je mee kan dan kijk ik of het lukt met het weer e.d Doei! Tong uitsteken

Een echt paardenmens gaat door weer en wind Cool Clown Knipoog Bloos

ja nee oke Tong uitsteken maar goed je kan er ook niet veel beginnen als het regent Clown cindy doet ze dan wel Knipoog
[/quote]
[/quote]

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:14

Gaat het alleen om het rijden dan? Vingers aflikken Clown Bloos

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 19:26

klaasjuhhh schreef:
Gaat het alleen om het rijden dan? Vingers aflikken Clown Bloos

op dit moment gaat het zekerwle om de training ja heb dr zo gezegd onder"carantene"of hoe je dat ook maar schijft Clown

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:50

Tuurlijk, maar als het slecht weer is kan je ook rijden Knipoog En als het overal te nat is of wat dan ook, kan je ook niet borstelen? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:58

Ik weet niet of het al genoemd is maar je zit wel ernstig naar binnen bij die galop foto. Verder ist een knap paard en leuk dat het zo goed gaat, met 2 mnd onder het zadel!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 08:04

Alacairion schreef:
Ik weet niet of het al genoemd is maar je zit wel ernstig naar binnen bij die galop foto. Verder ist een knap paard en leuk dat het zo goed gaat, met 2 mnd onder het zadel!

Allo! ik zei toch al dat het een verkeerde foto was! had m ook niet kunnen plaatsen en alleen het wat betere kunnen laten zien maar dat vind ik ook zo afgezaagd kwam om dat ze in de verkeerde galop zat en de hoek afsneed dan val je naar binnen snap je ik ben ook niet anky Tong uitsteken ik heb n hekel aan dresuur ben mee recreatief maar goed moet haar nu wel de basis dingen leren dus zodoende Doei!
ps: zo ernstig is het nou ook weer niet toch Clown
@ klaas tis niet fijn in de spoelende regen te rijden Tong uitsteken ooo k niet goed vor zadel en hoofdstel en voral niet voor die wintec die ik nu heb dus daarom wil ik nooit rijden in de regen.(ja met een dak boven mijn hoofd wel Schijnheilig )