Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
. 
pinky vol power

Serendipity1 schreef:Zo, ziet er echt gaaf uit![]()
Mag ik vragen, waarom laat je haar zonder zadel springen, als ze nog nauwelijks heeft gesprongen?
Die zonder zadel + hoofdstel springt is mag ik wel zeggen een ervaren spring ruiter.
) en bovendien zijn de hindernisjes erg laag.

(k heb niet voor niks op hem gestemd bij boktpony van het jaar)
chagrijntje schreef:wauw.. super ponietje..
je hebt zo te zien pink wel erg
aan het werk gezet
) en vandaag voor de eerste keer met zijn kleine zusjes Senna en Kaya in de weide ravotten. Nee, Pink vermaakt zich wel!

Pinky_girl schreef:[naam] schreef:Zo, ziet er echt gaaf uit![]()
Mag ik vragen, waarom laat je haar zonder zadel springen, als ze nog nauwelijks heeft gesprongen?
Dat geld enkel voor de eerste ruiter hoorDie zonder zadel + hoofdstel springt is mag ik wel zeggen een ervaren spring ruiter.
Laura (het meisje waar jij op doelt, denk ik) heeft nog niet zoveel spring ervaring maar ze wilde het toch een keer proberen zonder zadel.
Zelf vind ik dat je daardoor ook veel beter leert zitten. En voor de veiligheid maakt met of zonder zadel niets uit, als je valt val je toch wel (ze is met zadel wel gevallen en zonder zadel niet, trouwens) en bovendien zijn de hindernisjes erg laag.
Mijn bijrijdsters kiezen zelf wat ze wel en niet doen. Niets moet en alles (wat ik verantwoord vind!) mag. Ik vind het dus knap dat ze het wilde proberen en zie het probleem niet zo.

Wieke echt met een vrolijk gezicht de hele tijd