Raiza schreef:Dimitri schreef:
goh wat erg?!!...laten we het eens over managepaarden hebben of over de mensen die DENKEN dat ze kunnen rijden en hun paard afraggen...
Dacht precies hetzelfde. Iedereen is meteen overstuur als Anky, Edward of een andere GP-ruiter een keer aan de teugels hangt of zijn paard een keer hardhandig op zijn plaats zet, en het paard zal op dat moment echt niet gelukkig zijn, maar Lingh en Salinero hebben wel altijd de oortjes vrolijk naar voren en swingen lekker tijdens de proef. Als het paard het goed doet, zijn hun ook goed voor het paard.
Als je op een manege of een basisconcours gaat kijken hoeveel mensen aan de teugels hangen (continu) of iedere pas met hun sporen zitten te schoppen (wellicht 95% is zich daar onbewust van), dan denk ik niet dat het paard daar wel vrolijk van wordt.
Als ik paard was, wordt ik liever af en toe een keer hard op mijn plaats gezet, dan continu halfhard
Ben het hier helemaal mee eens. Ik vind het hele mooie fotos
Voor de rest heb ik de indruk dat bokt een grote muggenziftersclub is
Iedereen weet hier altijd alles beter. Maar je moet toch wel verdomd zeker van je stuk zijn om kritiek te hebben op details bij GP ruiters.
Het gaat om het geheel he mensen en als jullie zelf toch allemaal zo goed zij laat dat dan ook zien he

[/quote]
: ga met zijn allen een nieuw topic over dat hele onderwerp beginnen en laat hier ruimte voor de mensen die éénmalig willen reageren op de foto's.
Iedereen die het woord penny in de mond neemt in dit topic is volgens mij gewoon zelf de grootste... Ik zie het niet anders als een zwakte bod omdat je niet normaal kunt dicussieren.
echt mooi hoor zeker weten