NienkeMulder schreef:En als je mijn hulp nodig hebt dan hoor ik het wel

Lief van je! Ik ben zeker van plan om nog eens dankbaar 'misbruik' te maken van je diensten! 
Naz schreef:Is ie nu fijn te rijden zonder neusriem en martingaal? Ziet er lekker simpel uit

Gaat prima! De neusriem van mijn nylon halsterhoofdstel heeft ook geen effect, daarom heb ik 'm er bij dit leren hoofdstel ook maar af gesloopt. Met martingaal heb ik alleen het eerste rondje gereden, totaal niet nodig gehad dus tweede rondje ook zonder. Hoe minder om het hoofd van mijn beest, hoe beter. 
Lautje schreef:Heb de foto's bekeken en het valt me op dat Ret er supergezond uitziet.
Ben blij dat te horen, zusje! Ik vind stiekem ook dat hij er goed uitziet, al zeg ik het zelf. Toch een teken dat ik niet helemaal aan het aanklooien ben. 
Nog zes weken... moet ik straks mijn knol weer delen, zal wennen zijn! 
Symbeami schreef:Wie heeft die foto vanaf het zand richting grooms gemaakt? Dat is ook wel grappig, want zo zie je het als ruiter daar.
Heeft mijn vriendje gemaakt. Hij stond bij het tweede rondje met zijn camera verscholen in die eenzame boom op dat heuveltje aan de rechterkant. Best gaaf idd, kom je aanrijden, staat daar een heel welkomstcomite!