Het rijden ziet er echt super mooi uit een dat mint groen staat echt leuk!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Shanna16 schreef:Ik geloof hengst, Peeky.
Kel; zonder twijfel is dit mijn favoriet op bokt!
Hij is hengst Shan 
Powerlover schreef:
hij is echt super meid! ik had natuurlijk geen idee wat voor paard je had, maar hij is heel gaaf!
Dank je .Eigenlijk is ie wat betreft zijn kleur het tegenovergestelde van powertje 
Powerlover schreef:Wat rij je er eigelijk mee hee??? en wat had die nou al gelopen of heb je hem zelf opgeleid??????![]()
hoop dat je hem dan mee neemt naar DVB, kunnen we hem daar allemaal even bezichtigen!![]()
![]()
![]()
Haha ik rijd nu Z1 met 4 wp's. Volgende week gaan we weer op concours. Ik ben met hem in 2003 begonnen in het L2 (had met mn E-pony namelijk M1 gereden) en in 2004 startten we voor de eerste keer Z1. Van de winter heb ik niet meer gestart in verband met ziekte en blessure van mn paard
.
peeky schreef:*zucht* het is ook niet eerlijkhè, al die mooie hengsten hier op Bokt die niet ingezet worden voor de dekdienst...nou ja, houdt ze wel wat in toom onder het zadel wellicht.
Hij heeft het een keertje gedaan. Maar gelukkig is dat héééél erg lang geleden.Hoewel hij verdomde goed weet wat merrie of ruin is hoor.Komt ook af en toe best goed van pas die heetheid.
Marliesje schreef:Wat een beauty, echt een prachtig dier, blikvanger op wedstrijden.
Ben je vorig jaar ook al 1 keer tegengekomen op wedstrijd en volgens mij keek iedereen je na. Ga je trouwens over een paar weken ook naar Maasbree?
Hihi ja best leuk hoor als ze dat doen. Maar als je slecht rijdt weten ze ook meteen wie je bent

kadans16 schreef:Powerlover schreef:Wat rij je er eigelijk mee hee??? en wat had die nou al gelopen of heb je hem zelf opgeleid??????![]()
hoop dat je hem dan mee neemt naar DVB, kunnen we hem daar allemaal even bezichtigen!![]()
![]()
![]()
Haha ik rijd nu Z1 met 4 wp's. Volgende week gaan we weer op concours. Ik ben met hem in 2003 begonnen in het L2 (had met mn E-pony namelijk M1 gereden) en in 2004 startten we voor de eerste keer Z1. Van de winter heb ik niet meer gestart in verband met ziekte en blessure van mn paard
.
Nu zijn we weer vol in training ! En voordat ik hem kreeg heeft mijn trainer hem van B naar Z2 gereden. Van 2000 tot 2002.
Ik heb vanmiddag Linda gebeld, maar omdat Laurentianer en Pasternak weer terug waren had ze geen box vrij dit weekend. Michelle had het ook al gevraagd![]()
Maar anders had ze ''er met liefde een gegeven''![]()
Dus hopelijk het weekend in April dan !
of ik moet beslissen om Z2 te starten. Achja schoolgenootjes, clubgenootjes, concurrenten, wat maakt het ook uit hè
Emeraldo schreef:Volgens mij heb ik lang geleden al ooit tegen jou gereden trouwens, jij op Don Carlos? Kan dat? Op de NKB-kampioenschappen in 2001 ofzo, in de B

Sullie97 schreef:
Is dit Michelle Vacquier? Als het goed is,heeft ze bij mij op de ponyclub gezeten. Ik heb begrepen dat zij daar ook wel eens komt werken.

Fielychi schreef:pwietfwiew!!
Wat een mooi ding...
Ben maar heeeeeeeeeel kleine beetje jaloers!![]()
1 ding: lijkt het nou alsof je op alle foto's naar zijn hoofd kijkt? Lijkt op een foto ook alsof je daardoor iets scheef gaat zitten.
Nou, succes met de wedstrijden! Zo te zien gaat dat wel goed komen.
Groetjes!