merixx schreef:hey,
ik vind het echt een hele mooie pony!een mooie combinatie!
veel succes met de proefperiode!
groetjes
Thnx
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
merixx schreef:hey,
ik vind het echt een hele mooie pony!een mooie combinatie!
veel succes met de proefperiode!
groetjes
Celvin schreef:Hoezo is het niet meer zeker dat het door gaat ??
Ik vin het een leuke pony indd, en qua bespiering denk ik dat hij ook nog wel gaat komen..
Maarjah ik ben het ( sorrie niet poedersuiker bedoelt ) toch met de meningen van de andere eens...
Je bent aan de grote kant en je zal zeker nog groeien ( bent pas 15, pubertijd gaat komen.. of zit je al in, ontwikkeling is nu vollop bezig in je lichaam ).
Maarjah het is uiteindelijk jou beslissing dus mocht het zover komen dat je het wel gaat doen, wens ik je veel plezier en succes met je
"aanwist" !
Hij komt mischien in het weekend!
Gaat vast lukken allemaal. Heel veel plezier met hem...
), en dan is de combinatie gewoon al helemaal niet (meer) wat hij wezen moet...
Daphne18 schreef:Leuk dier hoor, maar ook ik (*gaaaap* zul je wel denken), ben het met de andere eens dat je qua lengte niet echt mooi bij hem past. Je bovenlijf torent nu al zo'n end boven hem uit, en omdat hij nog vrij iel is versterkt dat het beeld behoorlijk. Zelfs al wordt hij wat steviger, dan zal dat beeld zo blijven vrees ik!
Niet dat ik nu wil zeggen dat je een paard om 'het plaatje' moet kopen, maar het lijkt me verstandig om nog bij wat andere paardjes te gaan kijken. Gezien je leeftijd zul je de komende jaren waarschijnlijk nog wel wat uitdeien (niet vervelend bedoelt, maar ik spreek uit ervaring), en dan is de combinatie gewoon al helemaal niet (meer) wat hij wezen moet...
Maar ik snap wel hoe dat gaat hoor.... EINDELIJK mag je een pont van je ouders, en de eerste waar je gaat kijken is natuurlijk helemaal het einde... Maar soms moet je gewoon even je verstand in plaats van je gevoel gebruiken
. Ik pas erop, mijn paardje loopt nog steeds, en heeft nergens last van. Coby schreef:Voor het ´wedstrijdplaatje´zal je waarschijnlijk te groot zijn. Maar wanneer je wedstrijden enkel als bijzaak ziet, vind ik je echt niet te groot. Ik heb zelf een arabje van 1.47 en ben zelf 1.65 en grof gebouwd. Ik pas erop, mijn paardje loopt nog steeds, en heeft nergens last van.
Ik vind het een erg leuk paardje om te zien. Dus mijn advies is doen! Heel weinig particulieren staan te springen om een proeftijd, dat is al geweldig!