Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Just_Me schreef:Guusje kwam tussen de laatste proef en de prijsuitreiking in, soort van opvuller denk ik?

Debo schreef:Leuk om te zien, er zitten mooie plaatjes tussen.. vind alleen een optreden van Guusje erg ongepast op zoeen evenent, de mensen betalen om "echte" dressuur te zien

fjordfreaks schreef:Guusje reed met een pelhambit en niet met stang en trens. Bij een pelham is het normaal om met sperriem te rijden toch
conny14 schreef:Mooie foto's
Anky riep inderdaad..niet flitsen maar ik wist dat ze dat zei omdat ze het vorig jaar ookal riep
Als ik deze foto's zie durf ik de meine er niet meer op te zetten je ziet een bak met zand en dan een waas (is paard) die erin loopt
QuijoSavan schreef:Leuk hoor, alleen vind ik sommige dressuur ruiters niet echt netjes, handen hoog, stang super strak....

Naomi21 schreef:randie schreef:Ik vond Jan Brink met Briar 899 Echt geweldig!! dat paard heeft net iets extra;s net een elastiekje..en ik moet nog even kwijt dat ik anky niet zo sympathiek over vond komen. reed ze in de baan, schreeuwde ze onder tussen NIET FLITSEN AUB! Toen ze klaar was keek ze niet al te vrolijk totdat ze hoorde dat ze gewonnen had
en Bij het drunenstandje (aka anky standje) had ze ook al commentaar
. maar ja, zal de stress geweest zijn...
De fjord heet idd Guusje..Is het een apparte kleur fjord ofzo?
Dus dat schreeuwde ze, ik vroeg t me al af iig, kon t niet horen vanaf de tribune. Trouwens, veel van de paarden waren wat dol die dag. Salinero was niet te rustig bij prijsuitreiking en de 3 winnaars bij t springen (in middag) gaven ook al n mooie bokshow weg
.
Guusje vond ik leuk om te zien, maar erg enthousiast was de pony niet: bokken bij de pogingen tot piaffe, erg kort in de bewegingen. Misschien had die een slechte dag?
Ach al met al vond ik t n leuke dag
ik moest weg ik kon niet snif snif maar wel super coole foto's 

lieferdje schreef:hey die guusje he ?? das toch een fjord en staat die toevallig in egmond??? iemand enig idee want ik ken ook fjord met dfe naam guusje
Rocco1 schreef:haha dat kan echt niet.. die BENEN !!!!
zelfs mijn neefje heeft zijn benen er nog beter aan liggen... en die is 4
nee das overdreven maar dit kan echt niet in deze klasse dressuur !!
verder super mooie foto's !!
Wacht maar totdat er foute foto's van jullie geplaatst worden op internet.. Het blijven momentopnames. We hebben het hier wel over de top van Nederland
Het is altijd makkelijk om op deze manier commentaar te leveren.
maar bijvoorbeeld na springen ofzo
sjaantje schreef:Rocco1 schreef:haha dat kan echt niet.. die BENEN !!!!
zelfs mijn neefje heeft zijn benen er nog beter aan liggen... en die is 4
nee das overdreven maar dit kan echt niet in deze klasse dressuur !!
verder super mooie foto's !!
Helemaal mee eens!
Op deze foto ook erg duidelijk zichtbaar... Is me al vaker opgevallen bij Edward..![]()