.. Bedankt voor de complimentjes, ik zal het hem doorgeven
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
..
#Ymke# schreef:
Deze reden van rijden met slof is in dit geval niet rijtechnisch op te lossen. Dit is een karakterprobleem, die elk jaar rond deze tijd even boven komt. Ik voel me veiliger op hem met slof en ik kan hem erbij pakken op het moment dat het fout gaat. 3 jaar geleden was het zo erg dat ik er rond deze tijd niet eens op durfde te stappen. Nu lossen we het op op deze manier.. Veiligheid voor alles![]()
Heel irri ik weet het!
) Al die reacties lekker laten gaan!
. Jeetje wat is hij wit zeg!! #Ymke# schreef:sanne_ hij heet voluit Yewely Brahmat O.x. ,maar zijn roepnaam is Bram.
Donderwolkje, ik wil hier graag even op in haken. Óók Z-ruiters hebben wel eens een steuntje nodig.
Deze reden van rijden met slof is in dit geval niet rijtechnisch op te lossen. Dit is een karakterprobleem, die elk jaar rond deze tijd even boven komt. Ik voel me veiliger op hem met slof en ik kan hem erbij pakken op het moment dat het fout gaat. 3 jaar geleden was het zo erg dat ik er rond deze tijd niet eens op durfde te stappen. Nu lossen we het op op deze manier.. Veiligheid voor alles![]()
Bedankt voor de leuke reacties!