Pittig paard in pittig setje, Bram @ Work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Re: Pittig paard in pittig setje, Bram @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 18:37

Letizia, ik ben ook hard bezig om hem vol te houden. Hij valt zo snel af. Nu voer ik hem Equiral Stud, en dat werkt echt super Haha! ..

Bedankt voor de complimentjes, ik zal het hem doorgeven Tong uitsteken

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 18:46

#Ymke# schreef:

Deze reden van rijden met slof is in dit geval niet rijtechnisch op te lossen. Dit is een karakterprobleem, die elk jaar rond deze tijd even boven komt. Ik voel me veiliger op hem met slof en ik kan hem erbij pakken op het moment dat het fout gaat. 3 jaar geleden was het zo erg dat ik er rond deze tijd niet eens op durfde te stappen. Nu lossen we het op op deze manier.. Veiligheid voor alles Knipoog

Goh waar ken ik dat nou toch van Tong uitsteken Heel irri ik weet het!
Ik heb er dan ook wel eens een slof om gehangen,

(weet heus wel hoe ik er mee om moet gaan hoor! ook al ben ik PAS 13, pak hem er alleen bij voor nood, maar dan ook echt nood, bij een vliegles, bokles, yockeyles enz. laat ik hem los hangen maar krijg ik er echt niet meer om en zie ik al bijna de grond dichterbij komen kies ik voor veiligheid en pak hem erbij, niet super strak natuurlijk!)

Maar op een pensionstal krijg je achter je rug om ook gezeik hoor!

Maar dat boeit me allemaal niet, ik denk altijd: Het is mijn pony en ik doe ermee wat ik wil! (ik doe geen rare dingen, ben een dressuurmuts Tong uitsteken ) Al die reacties lekker laten gaan!

On-topic: Wat een VET VET VET mooi beest heb jij zeg! Kwijl

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:15

Dat eeuwige gezeik over sloffen altijd... echt om moe van te worden.

Tuurlijk weet Ymke dat ze ook negatief commentaar kan krijgen, en aangezien er op bokt altijd zeikerds zitten die zo nodig over een slof moeten zeiken kan je dat ook wel voorspellen.

Maar dan mag je dus meteen geen foto's meer plaatsen waarop je met een slof rijdt? Jij kent dat paard niet, en dus ook de reden niet waarom er met slof wordt gereden.

Ik zie trouwens ook nergens een strakke slof.

Voor een 23-jarige ziet hij er nog behoorlijk pittig uit moet ik zeggen. En hij geeft licht Cool . Jeetje wat is hij wit zeg!!

Donderwolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 01:26

#Ymke# schreef:
sanne_ hij heet voluit Yewely Brahmat O.x. ,maar zijn roepnaam is Bram.

Donderwolkje, ik wil hier graag even op in haken. Óók Z-ruiters hebben wel eens een steuntje nodig.

Deze reden van rijden met slof is in dit geval niet rijtechnisch op te lossen. Dit is een karakterprobleem, die elk jaar rond deze tijd even boven komt. Ik voel me veiliger op hem met slof en ik kan hem erbij pakken op het moment dat het fout gaat. 3 jaar geleden was het zo erg dat ik er rond deze tijd niet eens op durfde te stappen. Nu lossen we het op op deze manier.. Veiligheid voor alles Knipoog

Bedankt voor de leuke reacties!

Rij je niet altijd met slof dan?

Hoe lang heb je Bram trouwens al?
Ben je van plan hem tot zijn laatste dagen bij je te houden?
Dat heb ik toen wel met mijn welsh-arabiertje gedaan, vond het zelf wel heel mooi.
Zij was op haar 23ste ook nog super top!
Maar geniet wel van elke dag, kan zo over zijn met die oudjes (helaas).
Maar Bram ziet er ook echt nog in top conditie uit!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 18:56

ik heb bram dit jaar 6 jaar Haha!

ik rij hem eigenlijk nooit met slof, alleen in de periode rond de lente, als het "paartijd"is Haha!

Hij blijft hier zolang hij wil, hij is mijn maatje dus hij gaat zeker niet weg. Ik heb m'n paarden aan huis, dat maakt het makkelijker, maar ook als ik dit niet had, zou hij mogen blijven.

__Kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:52

Heej daar is mijn grote vriend Bram weer,
Ik blijf het echt een lekkerding vinden om te zien Clown

LiekeLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:04

ziet er egt heel leuk uit.. en ook fijn dat ie nog zo actief is.. Pling
en ach die slof.. als jij die eraan wilt en je weet hoe je hem moet gebruiken en je pony heeft het nodig waarom niet..? ik zie het probleem van sommige mense niet.. egt een leuke pony!