Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juut schreef:hahaha. die laatste foto had ik nog niet gezien, dat is de mooiste!Irma, jullie houding was goed, heb het live gezien
![]()
Rowanlover, gister zat ik ook op Kaithleen/Max, heel leuk paardje idd
steffiej schreef:jahjah die manege paarden toch..
minste voer ( wat betreft vitemines enz.) meeste mense op je rug (de een kan ut nog beter als de ander.. vinden ze zelf!!) meeste uurtjes lopen.. ut zijn altijd de braafste.. anders hoeve maneges ze niet.. als je niej uit kijkt dondere ze.. ze nog met zijn 2e in 1 stal.. als ze niej snel genoeg vreten hebben ze niks meer..
die sportpaarden traine ze 1 keer op een dag keer stapmole en wei.. krijgen de grootste stallen.. meestal 1 vaste ruiter.. vitemines alles word er in gegooid..
noujah zo denk ik er over...
Emytje schreef:Kijk, zo'n commentaar bedoel ik nou...
steffiej schreef:kzeg alleen maar wat ik er van vind.. kun je daar niej tege.. moet je er gewoon niej oplette.. heel simpel!!
steffiej schreef:jahjah die manege paarden toch..
minste voer ( wat betreft vitemines enz.) meeste mense op je rug (de een kan ut nog beter als de ander.. vinden ze zelf!!) meeste uurtjes lopen.. ut zijn altijd de braafste.. anders hoeve maneges ze niet.. als je niej uit kijkt dondere ze.. ze nog met zijn 2e in 1 stal.. als ze niej snel genoeg vreten hebben ze niks meer.. en dan nog maar niej te spreke wat ze doen als ze wondjes of wat dan ook hebben..
die sportpaarden traine ze 1 keer op een dag keer stapmole en wei.. krijgen de grootste stallen.. meestal 1 vaste ruiter.. vitemines alles word er in gegooid.. voor elke wondje is wel een zalfje..
noujah zo denk ik er over...
Annetje schreef:Ladyenpipi, voel eens aan je voorhoofd en haal die plank daar wegEn als je toch bezig bent, test even je shift-knopje. In het Nederlands gebruiken we hoofdletters
Als het een slof zou zijn, dan hadden we dat echt wel gezegd. De hulpteugels hier zitten tussen de benen door aan de singel, door het bit aan de teugel vastgeklikt.
http://img195.exs.cx/img195/108/tiedeman0ke.jpg[/img]
Ik weet niet wat voor ding jij thuis hebt liggen, maar dat kan me ook helemaal neits schelen
Als je geen commentaar hebt buiten die hulpteugels om, reageer dan niet. Het is niet nodig om iets wat al helemaal uitgepraat is, nog een keer omhoog te halen. Ook hoeft niet alles 40 keer herhaald te worden
shelltje schreef:best mooie paardjes hoor maar even een opmerking jullie schrijven steeds dat een martingaal voor hem tegen te houden is maar een martingaal daar hoor je toch mee te springen zodat je paard het hoofd niet omhoog kan gooien daar is toch een tiedeman voor?
Annetje schreef:Als je zonder hoofdletters typt, is je tekst inderdaad moeilijker te lezen. Zeker zo'n langer stuk tekst.
Het zou kunnen dat het sterker inwerkt dan een met wel zo'n teugel nog om de hals (neem aan dat je dat bedoelt met gewone thiedeman?)
Je zegt dat je geen negatief commentaar wilde geven, maar dan had je dat ook niet moeten doen. Er is al zoveel commentaar over die bijzet gegeven, dat was niet meer nodig. Dat iemand nog wel met commentaar kwam, wat eigenlijk niets toevoegde, maakte mij boos. Maar oké, sorry als ik jou boos heb gemaaktMaar ik blijf erbij dat niet alles 40 keer gezegd moet worden.
ladyenpippi schreef:hey!! ... ik heb zelf thuis ook een thieddeman ik ben er niet op tegen dat jullie hier mee rijden. de manegehouder die weet heus wel waar jullie mee moeten rijden. maar een thieddeman loopt niet tussen de voorbenen door en dat doet die van jullie wel en dat snap ik dan niet. is dit een andere thieddeman ofzo dan?? maar deze thieddeman zou dan ook veel scherper inwerken dan een normale thieddeman. maar ik laat het helemaal aan de manegehouder over.
ladyenpippi schreef:Maar als het nu gelijk was gezegt dat het een tiedeman is die sterker inwerkt dan een gewone dan was er denk ik ook niet veel meer gezegt. Gelijk in het begin. Maar ik reageer er nu niet meer op. Oké?