Salsa poging tot dressuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

teqil_mikey

Re: Salsa poging tot dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 10:45

Wat vriendinnetje over wie denk je hier dat je het hebt ?
En ik kwam niet voor haar op want dat kan ze prima zelf.
Het was een vraag die ik zelf aan jou vroeg, denk je dat zij zo kinderachtig is om mij er op af te sturen omdat ze het zelf niet meer aan kan ofzo? Dit is al 1 voorbeeld dat je goed kan zien dat je niet weet wie we zijn.

En ik ga niks afwachten of ik het wel kan plaatsen, ik plaats wat ik plaatsen wil. Wie denk je dat je bent om te zeggen dat ik moet wachten?
En ik heb geen problemen met me ego hoor Haha! Wat boeit het mij dat jij je niet druk maakt om mij ?
Heb je mij horen zeggen ik wil dat jij je druk maakt dan ? Clown Als je even heel goed na denkt dan kan het wel wat tussen jou en mr_mikey zijn, maar alles wat om mr_mikey gaat gaat om mij. Wie aan haar zit, zit aan mij en omgedraait! Dus is het normaal dat ik er op reageer ! Het zijn dus niet andermans zaken voor mij. Mr_mikey d'r zaken zijn toevallig ook mijn zaken!

Je brengt met je domme gedrag op stal en hier niet alleen jezelf in gevaar, maar ook je vriendin ? whahaha in gevaar ? ik weet niet wat je praat maar wat voor gevaar ? whahaha sorry hoor Haha! Ik vind je echt heel grappig vandaag Haha!.
Wat denk je? Dat het alle mensen op stal wat boeit ofzow ? Haha!
Omdat wij verzorgertjes zijn en jij heb een eigen paard ben je dan meer of zo? whaha Haha!

Jij bent zo verschikkelijk lachwekkend wat denk je: Ik ben bang voor je ofzo? whahaha ik heb je al eerder gezegd, ik heb schijt aan je. Zo veel schijt dat ik geen schijt meer over heb om voor je te schijten man.
whaha wat denk je nou?Jij bent ouder en ik moet maar tegen je op kijken ?whahahah Clown wat denk je nou wel man whahah Haha!

Je moet vooral zo door gaan tegen iedereen lekker bijdehand komen doen, lekker ruzie zoeken.
Op een gegeven momend kom je de verkeerde tegen of misschien ben je die wel al tegen gekomen ! Clown

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 10:48

ik zal weer ff ONtopic komen... ik vind het er ook we goed uitzien opzich en ik ga niet nog een x zeggen dat hij wel wat meer bergopwaards zou mogen lopen.. maar ik wilde je wel een tipje geven om van het hangen af te komen

Als hij nou in je handen gaat hangen laat dan ineens je teugels LOS (het is dan wel handig om achterover te gaan ziten) want dan valt hij met het hoofd naar beneden en dat is echt geen lekker gevoel.. ik heb het ook gedaan bij een paardje dat ik altijd reed en het werkt echt goed....

Verder zou ik zeggen ga eens een gaatje langer zitten dan kan jeje hakken niet zo makkelijk meer optrekken want dan moet jeje voet uit de beugel doen Lachen en het ziet er gelijk een stuk netter uit *ik vind namelijk dat je best kort zit op een dressuur zadel*

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:00

Mr_Mikey schreef:
Tulandro schreef:
Oe wat reageren we overdreven aangebrand, hoe kan jij van 1 regeltje zien dat shanna het sarcastisch bedoeld? Best knap. En inderdaad elisha, bij jou vallen de sporen echt minder op, ik moest gister zelfs erg goed kijken om jouw sporen te ontdekken, en daar bedoel ik niks negatiefs mee. Als je terugleest, zie je dat jullie reacties aardig overdreven zijn. En nee, die van mr.mikey hangen ook goed naar beneden.
Salsa is ontzettend vooruit gegaan de laatste maanden, hij loopt hier inderdaad te veel op de voorhand, maar elisha, de vorige keer in de priveles liep hij een stuk meer op zijn achterhand.

Mag ik vragen waar ik overdreven reageer Verward
Ik weet dat hij idd hier teveel op de voorhand liep. Hij was dan ook ontzettend sloom en niet aan mijn been....

Ja, maar dat is natuurlijk zijn makkelijke standje, komt vanzelf wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:21

teqil_mikey schreef:
Wat vriendinnetje over wie denk je hier dat je het hebt ?
En ik kwam niet voor haar op want dat kan ze prima zelf.
Het was een vraag die ik zelf aan jou vroeg, denk je dat zij zo kinderachtig is om mij er op af te sturen omdat ze het zelf niet meer aan kan ofzo? Dit is al 1 voorbeeld dat je goed kan zien dat je niet weet wie we zijn.

En ik ga niks afwachten of ik het wel kan plaatsen, ik plaats wat ik plaatsen wil. Wie denk je dat je bent om te zeggen dat ik moet wachten?
En ik heb geen problemen met me ego hoor Haha! Wat boeit het mij dat jij je niet druk maakt om mij ?
Heb je mij horen zeggen ik wil dat jij je druk maakt dan ? Clown Als je even heel goed na denkt dan kan het wel wat tussen jou en mr_mikey zijn, maar alles wat om mr_mikey gaat gaat om mij. Wie aan haar zit, zit aan mij en omgedraait! Dus is het normaal dat ik er op reageer ! Het zijn dus niet andermans zaken voor mij. Mr_mikey d'r zaken zijn toevallig ook mijn zaken!

Je brengt met je domme gedrag op stal en hier niet alleen jezelf in gevaar, maar ook je vriendin ? whahaha in gevaar ? ik weet niet wat je praat maar wat voor gevaar ? whahaha sorry hoor Haha! Ik vind je echt heel grappig vandaag Haha!.
Wat denk je? Dat het alle mensen op stal wat boeit ofzow ? Haha!
Omdat wij verzorgertjes zijn en jij heb een eigen paard ben je dan meer of zo? whaha Haha!

Jij bent zo verschikkelijk lachwekkend wat denk je: Ik ben bang voor je ofzo? whahaha ik heb je al eerder gezegd, ik heb schijt aan je. Zo veel schijt dat ik geen schijt meer over heb om voor je te schijten man.
whaha wat denk je nou?Jij bent ouder en ik moet maar tegen je op kijken ?whahahah Clown wat denk je nou wel man whahah Haha!

Je moet vooral zo door gaan tegen iedereen lekker bijdehand komen doen, lekker ruzie zoeken.
Op een gegeven momend kom je de verkeerde tegen of misschien ben je die wel al tegen gekomen ! Clown

Slapen

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:37

Dat diot topic rijp is voor een slotje spreekt neem ik aan voor zich.