En ik kwam niet voor haar op want dat kan ze prima zelf.
Het was een vraag die ik zelf aan jou vroeg, denk je dat zij zo kinderachtig is om mij er op af te sturen omdat ze het zelf niet meer aan kan ofzo? Dit is al 1 voorbeeld dat je goed kan zien dat je niet weet wie we zijn.
En ik ga niks afwachten of ik het wel kan plaatsen, ik plaats wat ik plaatsen wil. Wie denk je dat je bent om te zeggen dat ik moet wachten?
En ik heb geen problemen met me ego hoor
Wat boeit het mij dat jij je niet druk maakt om mij ? Heb je mij horen zeggen ik wil dat jij je druk maakt dan ?
Als je even heel goed na denkt dan kan het wel wat tussen jou en mr_mikey zijn, maar alles wat om mr_mikey gaat gaat om mij. Wie aan haar zit, zit aan mij en omgedraait! Dus is het normaal dat ik er op reageer ! Het zijn dus niet andermans zaken voor mij. Mr_mikey d'r zaken zijn toevallig ook mijn zaken! Je brengt met je domme gedrag op stal en hier niet alleen jezelf in gevaar, maar ook je vriendin ? whahaha in gevaar ? ik weet niet wat je praat maar wat voor gevaar ? whahaha sorry hoor
Ik vind je echt heel grappig vandaag
.Wat denk je? Dat het alle mensen op stal wat boeit ofzow ?
Omdat wij verzorgertjes zijn en jij heb een eigen paard ben je dan meer of zo? whaha
Jij bent zo verschikkelijk lachwekkend wat denk je: Ik ben bang voor je ofzo? whahaha ik heb je al eerder gezegd, ik heb schijt aan je. Zo veel schijt dat ik geen schijt meer over heb om voor je te schijten man.
whaha wat denk je nou?Jij bent ouder en ik moet maar tegen je op kijken ?whahahah
wat denk je nou wel man whahah
Je moet vooral zo door gaan tegen iedereen lekker bijdehand komen doen, lekker ruzie zoeken.
Op een gegeven momend kom je de verkeerde tegen of misschien ben je die wel al tegen gekomen !

en het ziet er gelijk een stuk netter uit *ik vind namelijk dat je best kort zit op een dressuur zadel*