Wat een stoere pony zeg!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wat een stoere pony zeg!

geweldig whaha ik kwam niet meer bij toen ik het zag
veel su6 met je wedstrijd
geweldig dit!
anydale schreef:Haha wat een grappig filmpje!!
Wat ga je starten met hem??
Kantjes Ronaldo afstammelingen doen het altijd wel goed in de wedstrijden!
chagrijntje schreef:wauw.. Ragebol had er wel erg zin aan of niet
Super leuk filmpje haha.
Shanna16 schreef:anydale schreef:Haha wat een grappig filmpje!!
Wat ga je starten met hem??
Kantjes Ronaldo afstammelingen doen het altijd wel goed in de wedstrijden!
Gewoon B; als dat goed uitpakt kan ik altijd nog zo over naar de L1, zonder de 10 wp vol te hebben
hahaha Pasha schreef:Hahaha die doet flink gek zeg
Heerlijk he als ze zo fris zijn, kheb me kapot gelachen om die sprongen van hem...
zou die last van z'n zadel hebben
Nee grapje hoor gewoon lekker fris heFlutterby schreef:Dus de buitenteugel aangesloten houden en op je binnenhand wat lucht - en pas op dat je bij een bok niet per ongeluk been geeft ( werkt ook averechts )
Ja volgens mij ook, want als je je pony een beetje laat sukkelen, krijgt 'ie alleen maar tijd om dingen te bedenken.. vooruit met die geit dus!![]()
Ik vind het trouwens een hele leuke pony!! en je zit idd heel goed zijn bokken uit!nou.. die wedstrijd zal vast wel iets beter gaan!
![]()
xxx
Ik vind dit een rare zin?
Als je pony bokt, moet je toch juist been geven, en niet te zuinig, naar voren moet die! Hoe voorwaartser hij loopt, hoe minder kans hij heeft om wat uit te vreten..
tenminste dat zijn mijn ervaringen
meiske16 schreef:Shanna16 schreef:
Gewoon B; als dat goed uitpakt kan ik altijd nog zo over naar de L1, zonder de 10 wp vol te hebben
maar rollebol heeft toch onder bart ook al springwedstrijden gelopen???dus het is toch niet helemaal de eerste wedstrijd??

Ik lag helemaal in een deuk dat ik dit filmpje zag! Dat muziekje ook!~Veel SUCCES het weekend!

Tulandro schreef:Ik wilde nog even zeggen dat ik deze pony sprekend op zijn vader vind lijken!!!
Zijn opa bedoel je denk ik