Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jij bent toch diegene met een eigen paard?? ik ken je volgens mij wel... ik weet alleen niet of jij mij nog ken
maar als ik nog eens na ga denken kun je me eigelijk ook niet kennen....
liesjuh89 schreef:eeej marjolein jij ook hierjij bent toch diegene met een eigen paard?? ik ken je volgens mij wel... ik weet alleen niet of jij mij nog ken
![]()
@Vera: ik heb in mijn nieuwe les nog maar 1x op paljas geredenmaar als ik nog eens na ga denken kun je me eigelijk ook niet kennen....
Ik ben het ook heel erg met marjolein eens, het is gewoon een supergoede beginnersmanege, en ook vooral omdat je niet meteen aan de teugel moet rijden en daar helemaal afhankelijk van wordt... nouja eigelijk heb ik niets toe te voegen![]()
Enne... er zijn geen arabieren op onze manege

anne_lieke schreef:ik vind die hindernis ook wel eng:
wat geberud er als de balk eraf valt?

Ik weet ook alles af van blok-beton-springers (Röskur springt eerst met voor en als ie eroverheen is pas met achter... >;)), ook al heb ik op de manege niet zo erg vaak gesprongen.
). De springlessen die ik heb gehad werden langzaam opgebouwd, je hoefde, nee je mocht zelfs niet hoog beginnen! Vind ik een goede zaak, het rustig aan doen, en bovendien kan ik me nog lessen herinneren dat we eerst de halve les moesten springzitten...
En dergelijke. Dus zeker een goede basis. Niet iedereen is perfect qua houding en zit, maar dit is nou eenmaal een stuk moeilijker als je af en toe eens een springlesje tussendoor neemt.
Ik vind het leuke foto's hoor Vera!
En ik vind de hindernis juist ook wel erg creatief.
meloveshein schreef:heej,
Mijn vroegere manege!
Nou ik vind het nog steeds een slechte manege!
Sukana schreef:meloveshein schreef:heej,
Mijn vroegere manege!
Nou ik vind het nog steeds een slechte manege!
mag ik vragen welke manege dat is?
Ik ga namelijk over 4 maanden naar Apeldoorn/ Ugchelen verhuizen,
en ik zit al te kijken welke paardrij-mogelijkheden er zijn.![]()
Eens zien wat jullie mij aanraden
Iwan_Fjord schreef:Iwan_Fjord schreef:
Welkom alvast in ugchelen woon er namelijk zelf ook![]()
Koopman is wel lkker dichtbij vanaf ugchelen vind ik, maar klein kwatiertje. Maar als ik jouw was zou ik gewoon bij een aantal manege een proefles nemen om te kijken wat je het best bevalt.
Bedankt, zal ik zeker doen![]()
Ik woon nu nog in Voorschoten maar we hebben een huis in Rhienderstein, Ugchelen gekocht.
Ik kijk er best wel naar uit om te verhuizen, moet alleen wel mijn favouriete paardjes achter laten. Helaas het is niet anders.
Maar Ugchelen en omstreken is toch wel redelijk 'paardenland'?
maar als je heel gevordert bent kun je misschien beter verder zoeken. ook moet de manier van lesgeven je wel liggen natuurlijk!! We hebben best veel maneges rond apeldoorn!! oa. Pothoven, Dakota Ruiters, Fjord es Gard en natuurlijk Koopman
gewoon ff een proeflesje nemen overal, dan zie je zelf wel wat je een leuke manege vind...
oh mensen en dan heeft thea het er altijd over dat zij zoveel respect heeft voor de paarden. nou waarom laten ze die dan (bijv op zaterdag) bijna de hele dag met een zadel op staan in de stal?? en vaak ook met hoofdstel... ik vind koopman echt zo..... tja ik heb dr geen woorden voor. als je echt ongelukken wilt dan moet je vooral zo doorgaan. ik weet dat jij het niet hebt verzonnen maar ik moet het toch ff kwijt...liesjuh89 schreef:@Sukana:
ik raad je manege koopman aan, ik rijd er zelf ookmaar als je heel gevordert bent kun je misschien beter verder zoeken. ook moet de manier van lesgeven je wel liggen natuurlijk!! We hebben best veel maneges rond apeldoorn!! oa. Pothoven, Dakota Ruiters, Fjord es Gard en natuurlijk Koopman
gewoon ff een proeflesje nemen overal, dan zie je zelf wel wat je een leuke manege vind...
Ik vind Pothoven ook wel een goede manege trouwens!!
hunter87 schreef:nou waarom laten ze die dan (bijv op zaterdag) bijna de hele dag met een zadel op staan in de stal?? en vaak ook met hoofdstel...